Wie ook voor het eggie in mei???

Gezellig joh, zo word het clubje al weer een stuk groter...
En een ervaren mamma is altijd leuk en handig..
Op dit moment zit ik in mn eisprong, volgens de schema's.. Of het echt zo is, is natuurlijk nog de vraag.. We "klussen"  vrolijk verder en dan zien we wel.. Als ik een cyclus van 32 dagen heb, zoals vorige en de maand ervoor zou ik 16 mei mn NOD hebben..

Meiden ik wens jullie veel succes!!!

hoi allemaal,

anoek  bedankt. enne  wat spannend allemaal.   ik hoop dat je snel uit die onzekerheid bent...en dat het dan toch goed nieuws blijkt te zijn natuurlijk.   je vroeg naar mijn ongi, nou die is bijna....beetje bloed gehad maar zet niet echt door !!!

het is idd erg leuk dat het al zo'n groot groepje is.
vind het allemaal zo spannend.    
wat ik ff wou vragen aan degene die al langer bezig zijn of al kinderen hebben. misschien rare vraag maar ik stel m toch:
hoe gaat dat nu met je sex leven.  word het nu zo'n gerichtte sex   of kan het ook nog spontaan.   het zit namelijk zo:   wij hebben beide een erg drukke baan,veel moe  en dus hebben we al niet zo heel erg vaak sex. ik denk dat wij het zo'n 4 x per maand deden.  hoe zal dat dan nu gaan, moeten  wij in die vruchtbare week extra klussen? word zo geforceerd denk ik ..  of wat denken jullie  ?

Hoi Sas

Ik heb zelf 2 kinderen en ben nu bezig voor een derde. Ik heb me altijd voorgehouden om niet te druk en te gericht bezig te gaan voor een derde. Maar nu we zover zijn en dat we nu een derde willen ben ik er toch onbewust heel veel mee bezig. Zeg ook tegen mijn man om de dag klussen. Vooral deze week moet mijn ei hebben van de weekend. Het is niet zo dat ik het met tegenzin doe hoor?, want dat hoeft voor mij niet. Voordat ik zwanger was van mijn eerst ging ik na de sex met mijn kont de lucht in zodat alles binnen bleef. Daar werd ik gek van en heb gezegd dat ik dat niet meer deed. Voordat ik zwanger was van mijn tweede zijn we er niet bewust mee bezig geweest omdat ik na 1,5 bezig waren voor mijn eerste pas zwanger raakte dus dacht ik dat het ook bij de tweede wel zo lang zou gaan duren. Nee dus ik was in de tweede ronde zwanger.

Groet Sharine

@ Sas: Wij zijn vorige maand voor het eggie begonnen en ik merk dat we vaker seks hebben gehad dan anders, ik lijk meer zin te hebben....of ik houd mezelf voor de gek, in ieder geval doe ik het niet met tegenzin.

@Sharine: Ik merk dat ik nu ook na de seks in bed blijf liggen, het liefst ook met mijn kont omhoog. Is het echt zo dat je dan meer kans hebt om zwanger te raken? In principe ging ik altijd direct na het klussen naar het toilet, omdat ik nogal gevoelig ben voor een blaasontsteking.

Spannend allemaal! Ik hoop zo dat het ons gaat lukken. Mijn zus is al twee jaar bezig en nog niets! Ik hoop niet dat het bij ons ook zo lang duurt...... Wachten duurt echt lang. Fijn om er zo ook met anderen over te kunnen praten.
Groetjes!

Hoi MG1982

Bij mij heeft die kont omhoog niet geholpen. Ik deed het niet meer en na een tijdje raakte ik gewoon zwanger. Ging gewoon kort na het klussen naar de wc. In princiepe blijft er altijd genoeg zaadcellen in je baarmoeder zitten. Bij sommige vrouwen loopt het sperma snel weer terug en dan is het wel eens goed om met je kont omhoog te liggen. Het schijnt zo te zijn dat als je rond de eisprong zit dat dan je zuurgraad van vagina lager is zodat het lichaam de zaadcellen niet afbreekt. Je baarmoedermond opent zich waardoor die de zaadcellen makelijker naar binnen laat gaan. (moeilijk om het zo uit te leggen).Maar ik doe de kont niet meer omhoog.

Groet Sharine

Hallo!

Even n update; mn ongi is er nog steeds niet..... Zelfde zeurderige pijn in mn onderbuik en vanmiddag werd ik tot overmaat van ramp ook nog eens ontzettend misselijk. Heb net gegeten en nu is het over.... Ik wil niks denken, maar ja.... jullie begrijpen vast wel wat er nu allemaal door mn hoofd heen gaat. Mn laatste test was 2 dagen na mijn NOD en nu zijn we alweer drie dagen verder en ben ik 5 dagen (excl NOD) overtijd..... Zucht... weet het echt even niet meer..... Een test kan natuurlijk uitsluitsel geven, maar die waren de vorige 2x ook negatief.... Ik ga vrijdagochtend testen als mn ongi er nog steeds niet is........ Iemand ervaring met negatieve testen en een ongi die zo lang op zich laat wachten???? Misschien blijft het ook wel zo lang weg, omdat ik dat alleen maar wil

@Sas, heel herkenbaar... wij hebben ook allebei een drukke fulltimebaan en zijn 's avonds ook vaak te moe. Wij hebben afgesproken het gewoon te laten gebeuren, maar denk dat de ik de dagen rond de eisprong toch vaker aan het klussen ga. Gelukkig heb ik rond die tijd ook veel meer zin... ja de natuur staat voor niks, ha ha!!!

Ik vind het ook superleuk dat ons clubje al lekker aan het groeien is en dat de topic zo levendig is. Laten we het lekker zo houden!

Liefs Anoek

Ik dacht ook inderdaad hoe gaat dat nou met de sex omdat wij ook allebei erg drukke baan hebben en vriend is 2 avonden in de week naar school en ik 2 avonden in de week op het werk, dus het schoot er bij ons ook vaak wel bij in, maar ik moet zeggen nu ik met de pil gestopt ben, heb ik bijna elke dag wel zin!! niet eens zozeer omdat ik graag zwanger wil worden, maar gewoon echt zin, dus ik hoop dat ik snel ongesteld word, dan kunnen we flink aan het klussen!

groetjes susanne

Hihi... bekende bijwerking van de pil: vermindert het libido  Ik moet ook zeggen dat sinds ik gestopt ben met de pil meer zin heb, zeker tijdens de vruchtbare dagen  En net als jij niet eens omdat ik zo graag zwanger wil worden, ha ha!!

Liefs

Terug
Bovenaan