Wie ook voor het eggie in mei???

Helaas het is toch zover.
Op naar me volgende ronde.

@Nina
Vervelend is dta he die pijn, en ik heb zelfs zo'n vriendin die dnekt dat ze hetzelfde heeft als mij, en nu oeps perongeluk is ze zwanger jaja. En nog steeds zegt ze "weet je wel die pijn die wij altijd hebben als we ongesteld zijn"Nou ik kan me dan wel opvreten, zij kan tenminste gewoon nog werken, ik lig plat en ben blij dta ik adem kan halen...........pffff kan ik dan echt niet tegen, en dta is dan een vriendin van je....

Ik ben nu helaas ongi, maar gelukkig heb ik wel kunnen werken vandaag, met een stoel want ik doe staand werk, maar dat trok ik vandaag nie dus ben gaan zitten en heb het overleefd. Als mijn andere dagen ook zo gaan dan ben ik ef gelukkig zo voor de eerste keer.
Ik was helaas al 18 toen ik het had, ze vonden mij ook al wel erg jong, dat zag mijn gyn bijna nooit.
Heb jij nou soms ook nie dta je je zo alleen voelt, omdat je niemand in je omgeving hebt die weet wta je doormaakt, en hoe je je voelt?
Vind ik soms echt vervelend.

Mara ja ik ga op naar mijn volgende ronde, heb voor dit keer ovulatie testen besteld kijken of dat wat is.....Dus als er iemand tips heeft met die dingen, hoor ik het graag.

Verders voor iedereen die nog bezig heel veel sucses, en Nina sterkte!!!!.

Liefs S

@Deksel: kl*#te dat de 's gekomen zijn.... Ik ben wel blij voor je dat de pijn vandaag te houden was. Hoop voor je dat  de andere dagen ook zullen meevallen.

Ik heb iets heel raars meegemaakt, waardoor ik vandaag een beetje in de war ben. Misschien hebben jullie mijn topic "Wat is dit?" gelezen.... Ik heb gisteren een paar druppels helder rood/roze bloed verloren. Ik balen en huilen, dacht dat het mn ongi was... Vanochtend en nu ook niks meer te bekennen..... Had ik me er gisteravond bij neergelegd dat het niet gelukt was en dat ik vandaag echt ongi zou worden... komt er niks..... Ga ik nu ongi worden of ben ik zwanger???? Ik ga er maar vanuit dat het een voorteken van mn ongi is, dan kan het ook niet tegenvallen. Het is moeilijk, ik word nu echt heen en weer geslingerd qua gevoelens.... Ben nu toch wel beetje gespannen voor morgen.. komen de RD's of niet? Zo niet, dan vrijdag testen!

Zijn er hier nog meer meiden die op hun NOD wachten??

Voor deksel en de andere meiden die die ellendige 's op bezoek hebben, sterkte en toi toi toi voor de volgende ronde.

Liefs Anoek

Hey Anoek,

Blijf hopen voor jou dat het innestelingsbloed washoor!
Ik heb denk ik over 1 tot anderhalve week mn NOD, weet het niet precies, weet niet zeker of het mn ei was die ik voelde.... heel spannend dus, ga proberen niet eerder te testen dan zondag 10 juni.....

Zo zo, weer terug van weg geweest. Ff tot rust gekomen en mijn cyclus gelaten zo als het is..

@ Anoek: Je kan id dhet beste van ui tgaan dat het niet gelukt is. Vergeet niet doordat je er extra mee bezig bent, je lichaam door de war kan raken, ik bedoel kijk naar mij 5 dagen te laat..
Uiteraad hoop ik voor je dat het de 1e keer meteen raak is!!

Op dit moment zit ik weer in mn vruchtbare periode uitgaande van een cyclus van 32 tot 37 dagen.. Wij kunnen dus weer aan de klus!!

Ok de rest van de meiden wens ik veel succes toe in de spannende tijd als de NOD er aan komt. Voor degene bij wie het niet gelukt is, zet het hem op volgende maand!!!

@Nina,

Heyy, heb jammer genoeg bezoek gekregen van de rode duivels dus helaas niet zwanger. Maar waar ik wel blij mee ben is dat mijn menstruatie voor het eerst in al die afgelopen jaren nog nooit zo  goed heeft aangevoeld om het zo maar te zeggen. Had nog beteje last van kramp en zeurendepijn onderin me rug en steken. Heb eens ene keer wat anders gehaald als paracetamol, en heb nu nurofen gebruikt, en voel zowat niks meer. Heb ook geen opgezwollen maag/buik, dus kan gewoon me broeken aan )want dta had ik ook altijd heel erg) ik kan gewoon eten inplaats van krakers water en pillen. Heerlijk dit had ik gewoon echt niet verwacht.
Dus ik hoop voor jou dta het ook een beetje mee zal vallen, en dat je die dagen gewoon door heen komt!!!!!.

Hebvandaga mijn ovulatietesten binnen gekregen, dus voor de volgende ronde gana we dat maar proberen....En dan afwachten...

@Anouk....Hoe is het met je, voel of merk je al iets??
Ben echt benieuwd voor je, duim voor je op goed nieuws!!!

Verders iedereen heel veel sucses!!!! Liefs S

Hey meiden,

Nog geen nieuws... er is niks veranderd. Nog geen 's te bekennen. Vandaag is mn NOD en morgen ga ik testen als ze dan nog steeds niet gearriveerd zijn. Ik heb wel ontzettend last van mn hormonen. Heb lopen tieren en janken om iets waar ik normaal niet zo moeilijk doe.... lang leven de vrouwelijke hormonen... daar had ik geen last van toen ik aan de pil was. Maar ja, zegt niks want als ik ongi moet worden, reageer ik ook heftiger. Ik ben vandaag in elk geval niet meer zo in de war. Snap wel nog steeds niet wat dat kleine beetje bloed te betekenen had, maar ja.... gek lichaam, ha ha.
Morgen eerst wachten tot mn mannetje thuis is, want wil hem als eerste het nieuws vertellen of het nu positief is of niet. Hij is echt heel betrokken en begin nu ook aan hem te merken dat hij nieuwsgierig is en er mee bezig is. Zo schattig om te zien!

Hey Stefys; had je idd al een tijdje niet meer gezien hier. Druk aan de klus?!!! Succes meid!!

Ik houd jullie op de hoogte!

Liefs Anoek

Oh spannend hoor Anoek!!
Ga je de test niet samen met je mannetje doen?
Ik had het met ochtend urine gedaan en samen met mn man. Ik zei al, ik ga hem 's ochtends doen zodat je het meteen weet, voordat je naar je werk gaat. Alleen toen was het hemelvaart en was hij dus vrij!!
NOu ik hoop het voor je!!!!

Wij zijn idd weer aan de klus. Hopelijk is het deze maand raak!

Hey meiden,

Ik val maar meteen met de deur is huis... Ik ben niet zwanger.
Vanochtend test gedaan, maar bij het plassen ontdekte ik al vaag spoor van ongi... Test was dus inderdaad negatief. Confronterend die digitale testen Niet Zwanger, maar wel zo duidelijk. Mn mannetje was er niet bij, ik wilde hem 's middags verassen als hij thuis kwam... dat hoeft nu niet meer. Hij belde net en heb het meteen maar vertelt. Hij was ook wel teleurgesteld, maar nu kunnen we wel lekker verder klussen en dat beviel ons wel, ha ha!!
Gelukkig dat mn ongi lekker op tijd is deze maand en ik dus na de negatieve test niet hoef te wachten op de RD's. En qua timing met mn werk, komt het ook beter uit als ik iets later zwanger raak en dus uitgerekend ben. Heel rationeel natuurlijk allemaal, emotioneel voelt het wel anders.
En mn man heeft vandaag ook eindelijk gehoord wanneer hij 2 weken op cursus moet en het valt gunstig!!!!!!!!!!!!! Ruim na mijn ei!! Daar ben ik echt superblij om, want dan hoeven we geen ronde over te slaan. Ik ga dus gezellig met jullie mee naar ronde 2.

Ik ben trouwens wel klaar met dat rare lichaam van mij. Elke maand doet het iets anders... dus ik ga het negeren, nou ja proberen dan, ha ha!

Dat het voor ons de volgende ronde maar raak mag zijn! Succes meiden!

Liefs Anoek

Terug
Bovenaan