A
Anoniem
Guest
Helaas het is toch zover.
Op naar me volgende ronde.
@Nina
Vervelend is dta he die pijn, en ik heb zelfs zo'n vriendin die dnekt dat ze hetzelfde heeft als mij, en nu oeps perongeluk is ze zwanger jaja. En nog steeds zegt ze "weet je wel die pijn die wij altijd hebben als we ongesteld zijn"Nou ik kan me dan wel opvreten, zij kan tenminste gewoon nog werken, ik lig plat en ben blij dta ik adem kan halen...........pffff kan ik dan echt niet tegen, en dta is dan een vriendin van je....
Ik ben nu helaas ongi, maar gelukkig heb ik wel kunnen werken vandaag, met een stoel want ik doe staand werk, maar dat trok ik vandaag nie dus ben gaan zitten en heb het overleefd. Als mijn andere dagen ook zo gaan dan ben ik ef gelukkig zo voor de eerste keer.
Ik was helaas al 18 toen ik het had, ze vonden mij ook al wel erg jong, dat zag mijn gyn bijna nooit.
Heb jij nou soms ook nie dta je je zo alleen voelt, omdat je niemand in je omgeving hebt die weet wta je doormaakt, en hoe je je voelt?
Vind ik soms echt vervelend.
Mara ja ik ga op naar mijn volgende ronde, heb voor dit keer ovulatie testen besteld kijken of dat wat is.....Dus als er iemand tips heeft met die dingen, hoor ik het graag.
Verders voor iedereen die nog bezig heel veel sucses, en Nina sterkte!!!!.
Liefs S