Wie ook voor het eggie in mei???

Oh dat is balen Anoek!!
Zijn ze toch 1 dag te laat. Als je terug denkt aan hoe je je voelde de afgelopen weken, was dat zeker heel anders dan "normaal"of niet?Temminste dat had ik, ik voelde echt van alles, allemaal nieuwe pijntjes/gevoel.. En dan is het toch niet.. Nou meid kom op en naar de volgende ronde!!

Moet jouw mannetje 2 weken weg joh? Zonder jou? Vind je dat niet vreselijk??

Hoi Stefys,
Ja voelde echt van alles. Heb echt een week lang steektjes onder in mn buik gehad die ik niet kon verklaren. Had ik nog nooit gehad.... Zo irritant. Pas wanneer ik helemaal niks voel, ga ik denken dat ik zwanger ben, ha ha!!
Nee, vind het niet erg hoor dat mn mannetje weggaat. Niet leuk natuurlijk, maar ben het gewend. Hij is regelmatig weg voor z'n werk. Twee weken is nog niks. Ik besef me wel dat het wel een belemmering kan zijn om een zwanger te raken. Maar voor juni gaat het goed, juli en augustus is hij niet weg en vanaf september kijken we wel verder.

Liefs Anoek

@ Anoek:
Mijn man moest vorige jaar voor zn werk naa rhet buitenland voor cursus. Ik vond het vreselijk. En ook dit jaar heeft hij cursus. Gelukkig wel in dit landje. Maar een nacht oznder hem, ik vind het VRESELIJK!
Wel erg natuurlijk, klinkt heel erg afhankelijk, maar kan gewoon geen dag of nacht zonder hem..
Ik hoop dat ik trouwens al zwanger ben voordat hij weg moet haha..
En misschien gaat hij trouwens op en neer rijden. Wel lange dagen, maar we doen alles om zo veel mogelijk bij elkaar te zijn..

Kun je al een beetje berekenen of je dan niet je ei hebt??Ik bedoel als hij net weg is...

@Stefys:
Ik kan me goed voorstellen dat als je mannetje elke dag thuis is, het moeilijk is om dan een dag zonder elkaar te moeten. Sinds wij elkaar kennen, is hij regelmatig weg. Soms 2 weken, soms 3 weken.... en soms een aantal maanden. Dus 2 weken is voor mij helemaal niks. Ik ben er aan gewend en vind het ook wel fijn om af en toe alleen te zijn. Nou zijn een aantal maanden natuurlijk wel veel en dat vind ik dan wel vreselijk.
In juni is hij wel tijdens de klusweek thuis, maar niet tijdens mijn NOD. Dus als ik ga testen, moet ik daarna nog een week wachten voor ik de uitslag met mn man kan delen. Maar beter dan niet thuis, dan tijdens de klusweek, wnat dan moeten we een ronde overslaan! Mn cyclus is redelijk regelmaltig, dus ik kan redelijk inschatten hoe we zitten tijdens z'n afwezigheid. Weet alleen niet zo wat de planning voor na de zomer is. Komt dan wel. Nu nog 3 rondes samen voor de boeg en hopelijk is het in 1 van die rondes raak!

Klus ze dit weekend!

Liefs Anoek

@anoek/@deksel,
Jammer dat het niet raak is deze maand,al die spanning en symptonen en dan toch niet echt balen.

Kan me nu wel heel goed in de mensen verplaatsen die er al mee bezig waren in me vriendenkring,dat je er zo mee bezig kan zijn ,kon me dat eerst niet zo voorstellen.
Maar nu ik er zelf voor sta ,ja het laat je niet los en de maand duurt op eens wel erg langen ieder ding dat je voelt denk ja mischien,zou het om er gek van te worden .
Ik moet nog 11 dagen wachten,denk er veel aan en voel van alles net zo als iedereen hier geloof ik,en al weet ik in me achter hoofd dat het niet in een keer bingo is  met de uitzonderingen daar dan hoop je het toch,en ben je er erg mee bezig.
laat het je niet los.

@ deksel,vindt wel fijn om te horen dat je ongi mee viel deze maand al had je hem liever niet,heb nu wel ook wat hoop dat het mij mischien ook wat beter af gaat en minder pijn,had je zelf ook niet verwacht denk ik,
Het is ook zo raar het is bij mij nu zo dubbel,aan de ene kant kijk ik er na uit dat ik in me week zit ,van zou het mischien raak zijn,de andere kant kijk ik er erg tegen op wat gaat me overkomen kwa pijn,en al geloof ik niet in een keer bingo bij mij ,zijn er 2 dingen waar ik nu op wacht of me over komt.

Hai meiden...
Hoe is het bij jullie??
Zijn er nog sommigen in spanning, of gata iedereen weer door naar de volgende ronden??

Afgelopen maand heb ik een cyclu svan 37 dagen gehad. Nu ben ik vrij onregelmatig ongi, maar de laatste keer kwam zeker door de stress en het mega veel bezig zijn om zwanger te worden..
Op dit moment zitten we denk ik in mijn vruchtbare periode, genomen vanaf 31 dagen (voor de zekerherid hé!).
We klussen om de dag en dat vind ik meer dan genoeg! HAHA..
Dit is onze 4e ronde, dus laten we hopen dat het deze keer raak mag zijn..

@ Anoek: Gelukkig is jouw mannetje thuis in jouw vruchtbare periode, zou balen zijn als je een cyclus zou moeten overslaan..

Zet hem op hé dames!!!

quote: Stefys reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('03-06-2007 10:13:16'));

Hai meiden...
Hoe is het bij jullie??
Zijn er nog sommigen in spanning, of gata iedereen weer door naar de volgende ronden??

Afgelopen maand heb ik een cyclu svan 37 dagen gehad. Nu ben ik vrij onregelmatig ongi, maar de laatste keer kwam zeker door de stress en het mega veel bezig zijn om zwanger te worden..
Op dit moment zitten we denk ik in mijn vruchtbare periode, genomen vanaf 31 dagen (voor de zekerherid hé!).
We klussen om de dag en dat vind ik meer dan genoeg! HAHA..
Dit is onze 4e ronde, dus laten we hopen dat het deze keer raak mag zijn..

@ Anoek: Gelukkig is jouw mannetje thuis in jouw vruchtbare periode, zou balen zijn als je een cyclus zou moeten overslaan..

Zet hem op hé dames!!!

Goedemorgen meiden!
Gisteren was het wel erg rustig hier hoor! Alles goed met jullie?

@Stefys: Om de dag klussen schijnt ook beter te zijn voor de kwaliteit van het zaad zeggen ze. Ik hoop voor jou dat ronde 4 jouw geluksronde zal zijn! En die van mij mag best in ronde 2 zijn. Eigenlijk moeten alle mei-meiden deze ronde zwanger worden! Zou wel leuk zijn. Is het iemand gelukt deze ronde van dit topic eigenlijk? Ze zijn nu wel met bosjes tegelijk zwanger op het forum, wel ff zuur als je zelf net ongi bent geworden.... Ook al weet ik dat de kans om zwanger te worden in ronde 1 erg klein is, toch baal ik net zo goed....
Omdat het ronde 1 was, kon ik me ook wel makkelijk over de teleurstelling heen zetten. Denk wel dat als je langer bezig bent, het moeilijker wordt.

Nou Stefys, klus ze en dat het maar raak mag zijn!
De rest ook veel klusplezier! Ik moet nog ff wachten...

Liefs Anoek

Hoi hoi allemaal,

Ik ga helaas ook naar ronde 2, bij mij zijn de RD vrijdag/zaterdag gekomen helaas.... wel al heel snel, na precies 28 dagen! dat is dan wel weer positief, vorige keer 39 dagen.... dus ga nu eerst van deze cyclus uit en dan heb tegelijk met Anoek geloof ik NOD! 30 juni...
half juni gaat er hier dus ook flink geklust worden! Vonden wij ook allebei erg fijn! Dus is ook geen straf!
Iemand nog wat leuks gedaan gister? of vandaag?

Terug
Bovenaan