quote: Stefys reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('03-06-2007 10:13:16&apos

);
Hai meiden...
Hoe is het bij jullie??
Zijn er nog sommigen in spanning, of gata iedereen weer door naar de volgende ronden??
Afgelopen maand heb ik een cyclu svan 37 dagen gehad. Nu ben ik vrij onregelmatig ongi, maar de laatste keer kwam zeker door de stress en het mega veel bezig zijn om zwanger te worden..
Op dit moment zitten we denk ik in mijn vruchtbare periode, genomen vanaf 31 dagen (voor de zekerherid hé!).
We klussen om de dag en dat vind ik meer dan genoeg! HAHA..
Dit is onze 4e ronde, dus laten we hopen dat het deze keer raak mag zijn..
@ Anoek: Gelukkig is jouw mannetje thuis in jouw vruchtbare periode, zou balen zijn als je een cyclus zou moeten overslaan..
Zet hem op hé dames!!!
Goedemorgen meiden!
Gisteren was het wel erg rustig hier hoor! Alles goed met jullie?
@Stefys: Om de dag klussen schijnt ook beter te zijn voor de kwaliteit van het zaad zeggen ze. Ik hoop voor jou dat ronde 4 jouw geluksronde zal zijn! En die van mij mag best in ronde 2 zijn. Eigenlijk moeten alle mei-meiden deze ronde zwanger worden! Zou wel leuk zijn. Is het iemand gelukt deze ronde van dit topic eigenlijk? Ze zijn nu wel met bosjes tegelijk zwanger op het forum, wel ff zuur als je zelf net ongi bent geworden.... Ook al weet ik dat de kans om zwanger te worden in ronde 1 erg klein is, toch baal ik net zo goed....
Omdat het ronde 1 was, kon ik me ook wel makkelijk over de teleurstelling heen zetten. Denk wel dat als je langer bezig bent, het moeilijker wordt.
Nou Stefys, klus ze en dat het maar raak mag zijn!
De rest ook veel klusplezier! Ik moet nog ff wachten...
Liefs Anoek