Wie ook voor het eggie in mei???

Hey Suus,
We hebben inderdaad gelijk onze NOD!! Dat is wel leuk! Nu nog even de RD's achter de rug en dan kunnen we er weer tegen aan  Ik kijk er nu al naar uit, ha ha!
Wel fijn datje cyclus naar 28 dagen is zeg! Hopen dathet zo blijft. Ik houd nog maar even 28/29 dagen aan, maar ga tijdens de klusweek wel wat langer door klussen voor de zekerheid omdat mijn cyclus niet super regelmatig is.Alle kansen benutten hé?!!

Liefs Anoek

Ja ik stond er wel even van te kijken hoor, had het totaal nog niet verwacht voelde ook nog helemaal niets....
Wij gaan voor de zekerheid ook gewoon wat langer door klussen, is ook geen straf inderdaad he?!
En 30 juni maar hopen dat er niets te bekennen is!
Spannend he, terwijl we allebei pas net beginnen! Stiekem hoop je toch dat het gelijk raak is....

Ja ik hoopte dat stiekem ook, terwijl je weet dat die kans wel heel klein is...
Volgens mij blijft die hoop er elke ronde. Ik doe mn best om me deze ronde niet zo te laten meeslepen en het gewoon maar te laten gebeuren.. We zullen zien of dat gaat lukken.

@Nina,

Het is me van de week goed bevalen, jammer dat het niet gelukt is in de eerste ronde. Maar ik heb gewoon sinds jaren eindelijk weer gewoon kunnen werken met een stoel erbij, heb weer kunnen slapen. Wist niet wat me overkwam.
Heb nu ook geen paracetamol genomen wat ik normaal wel deed, wel 8 op een dag want pijnstillers hielpen niet, of ik werd er helemaal raar door.
Maar heb nu nurofen gebruikt, en vond het goed werken.
Dus was aan de ene kant teleurgesteld, en aan de andere kant blij dat het alles mee viel.

Heb wel ovulatietesten in huis gehaald, en de hoop het wat sneller gaat lukken. Want zit nu wel elke keer met de gedachten, hoe vaker ongesteld hoe meer straks die verklevingen worden. Dus hoop dat het gauw raak is.
Maar dat hoop ik voor iedereen!!!.
En hoop voor jou ook zo dat de pijn ook mee valt, dat hoop ik echt!!!Nou ja liever zwanger voor je in 1 x natuurlijk!!.
Maar ik gaat duimen voor  je dat goed komt!!
Nog ef en we gaan weer lekker hobby-en (vinden we wat leuker klinken).

Sucses iedereen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Liefs S

Wat is het hier stil de laatste dagen,

Is er nog iemand die gelijk loopt met mij,Ik verwacht a.s maandag  me rode week  of liever gezegd verwacht hem maar heb hem liever niet.

de dingen die ik voel zijn allemaal al eens beschreven boven me ,heb er dus ook weinig vertrouwen in dat het raak zal zijn,-hoofpij,-rugpijn-moe,
het enige wat nu anders is ,is dat ik steken/buikpijn heb soms en links en rechts van me buik,ditis anders want buikpijn van me ongi weet ik al te goed te herkennen.
Afwachten dus.

@Nina:
Het is idd echt stil geweest.. Ik ben nu ongi. Ik heb de week voor mn NOD een zeurderige gevoel in mn onderbuik. De hele week lang. Normaal heb ik dat nooit gehad en ben toch al tijdje van de pil af... Hopelijk betekent het bij jou iets anders dan bij mij.

Succes met wachten.

Groetjes Anoek

@ anoek,
fijn dat je even reagerde.
Ik denk dat het pil ontwv zijn je leest het zo veel,maar toch he.
Me vriend vondt dat ik zw versh had en werdt daar toch ook wel wat benieuwd na, ik moet nog 5 dagen wachten maar werdt er gek van,dus toch even getest en natuurlijk veel te vroeg   gaf niet meer aan dan we wilde,dus wachten nog maar even af,
het is ook zo raar ,duizelig,hoofpijn,buikpijn,gevoelige tepels,en met klussen erg gevoelig dus begon ook te twijfelen,maar ja er kwam niks uit wachten af,en geloof nog niet in 1x raak,gebeurt zo weinig,het lijkt meer op pilontwverschijnselen.

Je kan alleen maar afwachten meid! Ik weet dat dat zo frustrerend is. Je lichaam kan je ook ontzettend voor de gek houden weet ik inmiddels uit eigen ervaring.
Ik hoop voor jou natuurlijk dat dat niet zo en het lekker raak is in 1x. Ik duim voor je!

Liefs Anoek

Terug
Bovenaan