Wie ook voor het eggie in mei???

Hoi meiden
Het is hier nog steeds rustig,allemaal druk bezig.
Nu begrijp ik hoe iritant wachten is wat duurt een maand lang zeg,ik moet morgen ma,ongi worden nog niks te merken,alleen wat stekjes maar niet wat ik gewend ben,hier wordt je gek van steeds als ik naar de wc ga denk ik zou het.
maar ja me cyclus kan natuurlijk ook langer duuren omdat het de eerste keer is zonder pil,ga nu maar evn uit van 30 dagen.
wacht gewoon geduldig weer even een paar dagen af.

Heeyyy,

Ja dat wachten is idd vervelend, de maanden kunnen bij mij niet snel genoeg gaan. Hoop voor je dat het raak is, zou wel lekker zijn in 1 keer nina.
Ik zit weer in me klus periode als het goed is, ben nu ook bezig met ovu testen maar die geven nog niks goeds aan.
Dus merk het wel.
En hoe zit het bij Anouk, ook al  in de klus periode aangekomen toch??
Hoop voor ons dat het gauw raak mag wezen.
Sucses jullie!!!.

Groetjess

Hey meiden!

Klusperiode komt er bijna aan voor mij, einde van deze week.Heb er al zin in! We gaan weer hard ons best doen!

Nina: wat spannend zeg! Op welke dag van je cyclus zit je nu? Heb je je ei gevoeld? Want dan kan je het wel uitrekenen. Het kan idd ook met ontpillen te maken hebben, maar laten we hopen van niet

Hoe is het met alle andere meiden?

Liefs Anoek

Hoi meiden,

@Deksel,@ anoek
 Ja het is spannend ,maar denk dat het met ontpillen te maken heeft,ook al wil ik het niet horen,maar ja.
Ik heb ook zo iets van laat dan gewoon die ongi komen dan kan ik over nieuw beginnen want dit is niks,maar ja dat hebben we allemaal denk ik.
Ik had vandaag ongi moeten worden,vanochtend getest niks,wil nu woe testen als de duivel er nog niet is,denk ook dat het een zooitje is bij mij want ik slik de de pil altijd door.
Ik weet niet of ik me ei heb gevoeld ik heb zo veel gevoeld deze maand,en bij vlagen niet lekker,dus weet het niet.
Maar ik hou jullie op de hoogte.

@deksel,ik vraag me af of die ovu testen echt werken,ik hoor heel veel dat er niks te zien valt,al hoop ik voor je dat er bij jou wel iets uit komt zodat je gericht aan het klussen kan.
nou meid zet hem op deze ronde met klussen,want die onzekerheid wordt je gek van.

@Anouk,begrijp dat je nog even moet wachten voor je klus ronde,erg he,ik vindt die tijd er voor en na zo doelloos je kan niks allen wachten tot het zo ver is en dan weer wachten op de uitslag,vreselijk.maar sucses.

Hoi meiden,

Nou zo sta ik er voor op het moment,
Nog geen ongi te bekennen,maar ook geen zwangerschap te bekennen,wordt er gek van,nu is het wel leuk geweest.
Ga morgen nog een keer testen,moet me inhouden om het niet elke dag te doen,heb ze nu ook maar op internet besteld stukje goedkoper.

Hey Nina,

Begrijp ik het goed, is vandaag je NOD???
Spannend hoor. Ik zou dan morgen nog een keertje testen. Ik duim voor je.

Liefs

Hoi anoek,

Nee ik had afgelopen maandag ongi moeten worden,
dus ja daar is nu te veel tijd over heen,ga nu echt uit van een lange cyclus,maar ga morgen nog 1x testen.

Hoi Nina,

En? Heb je getest vandaag???

Ben wel benieuwd. laat je het weten?

Liefs Anoek

Terug
Bovenaan