Wie ook voor het eggie in mei???

Ik heb daar nooit bij na gedacht dat het van de pil kwam, dat ik nooit zo veel zin had.....dacht dat het kwam doordat ik het zo druk had met van alles en nog wat!
Als ik dat eerder had geweten!!

Maar alleen maar beter zo, dan hoeven we hopelijk ook geen sex te hebben omdat het moet, want dat lijkt me vreselijk eerlijk gezegd......

Ik ben alleen zo gefrustreerd omdat ik nog steeds niet voor de eerste keer ongesteld ben geworden, want wil dan pas echt beginnen.....
Enig idee hoe lang zoiets normaal gesproken duurt? Ben behoorlijk lang aan de pil geweest....

Groetjes Susanne

Ik ben al een keer gestopt met de pil en vorig jaar oktober weer, maar bij mij kwam het redelijk snel weer op gang. Helemaal precies weet ik het niet meer, maar laatste keer al na 3 weken geloof ik. Ben toch ook heel lang aan de pil geweest, jaartje of 10. Heb geen idee hoe het precies zit, maar is denk ik voor iedereen anders en misschien ook wel afhankelijk van het soort en zwaarte van de pil.
Ik hoop voor jou dat het snel komt en je er ook echt voor kan gaan. Snap heel goed dat je je eerste menstruatie wilt afwachten, dan weet je tenminste een beetje wanneer je mogelijk zwanger bent geraakt.

Liefs Anoek

Hoi meiden,
Heb zojuist mijn cyclus zitten uitrekenen en deze is gemiddeld 42 dagen. Dat betekent dat mijn volgende ei rond pinksteren komt ! Toeval wil dan dat onze 2 meiden bij opa en oma zijn logeren ivm de schoolvakantie. Dus dat wordt een leuk pinksterweekend !

Zoals een paar van jullie al opmerkten ben ik inderdaad een "ervaren" mama, en ook ervaringsdeskundige wat betreft zwanger worden. Voor onze oudste zijn we 3 jaar bezig geweest, inclusief ziekenhuis behandeling. Van de 2e was ik na 3 maanden zwanger, dus grap nu al dat het nu wel 3 weken zal duren !
Stel dus gerust jullie vragen, vind het leuk om ervaringen te delen.

Wat betreft het klussen, weet ik dat nog we bij de eerste hier heel erg mee bezig waren. Bij de 2e veel minder omdat we het idee hadden dat ik toch niet spontaan zwanger zou raken. Weet niet of het er mee te maken had dat het wel spontaan lukte.   We gaan er nu bij nr 3 dus maar weer van uit dat het wat langer duurt. Hebben al wel besloten dat we niet meer het ziekenhuis ingaan. We zijn blij met onze 2 meiden, en zouden een 3e kindje fijn vinden om alles nog eens mee te mogen maken.

Voor iedereen : klus ze !

groetjes Mel

Hi ladies,

Leuk om jullie berichtjes te lezen! Ik ben al 6 maanden gestopt met de pil, maar pas sinds deze maand 'echt aan het proberen'. Zondag/ maandag moet ik 'ongi' worden. Ik heb al de hele tijd krampen in m'n buik, dus wie weet..? Maar vooralsnog denk ik  dat ik last heb van een hele lichte  blaasontsteking (altijd al last van gehad) die ik wel  'weg kan drinken'.    Maar toch  ben ik benieuwd  Fijn om te lezen dat jullie allemaal zoveel ongeduld hebben met het wachten. Ik dacht dat ik de enige was

Christelle

hoi ladies

alles goed?  
ik zal voor je duimen anoek ,maar als ik het zo lees dan heb ik zo'n gevoel dat dat wel goed zit.....maar idd wel goed van je dat je er toch niet al vanuit gaat.
susanne: ik was vrij snel (4,5 week) ongesteld na het stoppen met de pil  maar dat is bij iedereen anders.
ik vind het echt leuk om te lezen dat jullie allemaal ermee bezig zijn, fijn om te kunnen kletsen ,want in je eigen omgeving kan het niet.

ik heb trouwens wel een puntje wat ik wil bespreken:
gisteren dacht ik dat ik ongi zou worden (moest ongeveer nu ook komen), ik had wat bruin in mijn onderbroek.   maar aan het eind van de dag was er nog niets gekomen . ik had ook geen  buikpijn.   toen ik sávonds met vag.-douche schonnspoelde,kwam er een flinke klodder boed uit.
dus ik dacht och   het komt dus wel......     maar nu een dag verder ,is er nog helemaal niks, ik heb ook geen buikpijn.   op mijn werk vertelde ze dat het misschien een innestelingbloeding is geweest.   we hebben nog niet geklust de afgelopen maand dus lijkt me sterk.       wat denken jullie??

iedereen veel succes met klussen   xx

is inderdaad fijn dat je er hier zo met iedereen lekker over kan kletsen, ik heb t alleen nog maar aan mn zusje verteld dat we er mee bezig zijn, verder niemand dus kan er verder met niemand over praten!
ook blij te zien dat iedereen zo ongeduldig is! ik ben dat overal mee, als ik iets wil moet en zal het ook gebeuren en wel nu meteen, wachten is niet echt mijn sterkste punt!

groetjes Susanne

Gezellig zo'n groep...
Ik ben zelf ook tot 4 jaar geleden aan de pil geweest.. Had er daarna geen zin meer in en gooide hem weg.. Toen mijn man en ik gingen trouwen gingen we seksen met condoom. Had geen zin meer in die pil. Kan ik altijd weer aan beginnen nadat we ons 1e kindje hebben gekregen..
Zin in seks heb ik ook niet veel.. Ook al is het heerlijk, toch hoeft het voor mij niet te vaak. Nou ja je kunt wel bedenken dat als je weinig seks hebt, je ook niet zo snel zwanger word. Dus uiteraad nu veel seksen..Nu moet ik zeggen dat deze maand wel extreem is, en mocht ik deze maand niet met een positieve test in mn handen staan dan gaan we het relaxer aan doen.. Proberen er niet te veel mee bezig te zijn, uiteraad net iets meer klussen dan anders, maar toch...

@ Anoek: Hoe is het met jou?? Al je ongi gekregen??

Moet ook effe reageren..:)

Ik heb ook veeeeeeeeeel meer zin in seks nadat ik gestopt ben met de pil, had echt veel eerder moeten stoppen!! Maar wilde mijn mannetje niet te zenuwachtig maken, want voor hem stond stoppen met de pil gelijk aan meteen vader worden (mannen....)
Maar nu hij erachter is gekomen dat ik veel vaker  zin heb  dan eerst, vraagt hij me waarom we niet eerder gestopt zijn.... duuuhh.

Liefs Lien

Terug
Bovenaan