Hey meiden!
Ik heb nieuws.... Alleen niet het nieuws waar ik héél stiekem op hoopte; ik ben vanochtend ongesteld geworden. Het is erg heftig, maar daar was ik ook al bang voor omdat ik al paar dagen krampen had. Heel diep van binnen wist ik wel dat ik niet zwanger zou zijn, maar wil het zo graag... Zal voor jullie wel herkenbaar zijn, ha ha!!
Ik ben eigenlijk wel opgelucht dat ik nu eindelijk duidelijkheid heb. Omdat we nog niet bezig waren voor het eggie(zie mn eerste bericht) heb ik mn levensstijl ook niet aangepast (roken, drinken, etc), dus bij dat idee was ik niet echt gelukkig. Maar nu kunnen we er voor gaan deze maand!!! Heb alleen geen idee hoe mn cyclus nu is, want heb maandenlang op 28 dagen gezeten en nu ineens 32 en 34 dagen de laatste 2x. Vreemd.... Ga nog maar even uit van 28 dagen en zie wel hoe het de volgende keer gaat. Mijn NOD zal dan ergens begin juni zijn. Straks een mooie banner maken op 9 maanden.com! Misschien ook een banner-topic voor de mei-meiden maken???
@Christelle: Welkom bij de mei-meiden!!
@ Sas: lastig te zeggen hoe het bij jou zit. Maar als je bloed verliest, maar geen sex hebt gehad lijkt het me niet dat je zwanger zou kunnen zijn. En na mijn ervaring van afgelopen dagen, weet ik helemaal niks meer, ha ha!! Ik heb hier op het forum ook al eens gelezen over teunisbloemolie, volgens mij zelfs een aparte topic. Misschien even terugbladderen of googlen? Het zou moeten helpen voor een regelmatige cyclus, maar of het echt werkt??? Ik heb geen idee...
En ja, ook ik ben ongeduldig!! Ik ben ook iemand die iets besluit en dat het dan ook meteen moet, ha ha! Daarom denk ik ook dat het even gaat duren voor ik zwanger ben, om mijn geduld op de proef te stellen. Tenslotte heb je straks met kinderen ook geduld nodig, ha ha!!We zullen zien !
Liefs Anoek
P.S. Ik ga een banner topic voor ons "clubje" maken zometeen! Dan staan ze allemaal bijelkaar en niet door onze verhalen, want das niet echt overzichtelijk!