Wie probeert ook zwanger te raken van z'n eerste en is gestopt met de pil/anti-con. in juni?

Ja dit was de echt eerste poging!! Ongelofelijk heh?! Ik had het zelf dan ook niet verwacht, maar het was ZO duidelijk. Geen twijfel over mogelijk. Toch nog een keertje doen voor de zekerheid. We gaan voor ons eerste kindje. Ben nu echt even in een roes. Weet niet  of ik wel kan slapen vannacht, haha!!

groeten Tina

quote: tina1979 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('18-07-2006 22:59:14'));

Daar was ik alweer! Zou eigenlijk nog een paar dagen wachten, maar ik kon me niet bewingen en heb nu maar vast getest. En...ZWANGER!!!! Ik word er spontaan zenuwachtig van!!! Was de eerste ronde en meteen raak!! Ga morgenochtend nog een keer testen om het zeker te weten! Durf het nog niet te geloven eigenlijk. haha, zo spannend!!!

groeten Tina

WAUW!! wauw wauw wauw.....wat te gek voor je!! Dat zou echt helemaal geweldig zijn natuurlijk, zo snel.....jeetje...dan ben je idd vast erg overrompeld. Maar wel super! Van harte en hopen dat alles goed gaat, dan wens ik je een gelukkige tijd.

L

Jeetje Tina!!!!

GEFELICITEEEEEERD!!! heel fijn voor je!

Ik wens je een fijne en gezonde zwangerschap toe!
Laat je ons nog wel weten hoe het met je gaat?!

Wij willen hier natuurlijk allemaal nog zwanger raken, maar we zijn natuurlijk heel benieuwd naar jouw ervaringen!!!!

SUC6 wijffie!

Liefs,

Er

Hallo allemaal,

Ik ben 25 jaar en eind mei heb ik laatste pil geslikt. Ik lees al een aantal weken forums en merk dat ik niet de enige ben die er bijna 24 uur per dag aan denk. Ik vind het echt zo spannend!!!!!!

Ik moet 27 juli weer ongesteld worden. We hebben uiteraard  geklust de afgelopen dagen. En gisteren had ik een soort menstruatiepijn. Ben benieuwd wat het is, heeft een van jullie dit toevallig ook gehad?

Misschien was het wel mijn eisprong? Ik dacht eigenlijk dat deze vorige week donderdag was....??? Ik weet het niet hoor. Het lijkt wel of ik nu ineens overal last van heb...

Nog 10 dagen wachten en dan weet ik of het raak is....

groetjes, Daphne

Hoi Daphne,

Nou, join the club ...
Het is ook allemaal heel spannend, dat zal niemand ontkennen denk ik. Ik heb zojuist mijn ong achter de rug dus mag weer door naar de volgende ronde en wacht t allemaal maar weer af. Ben 27 en we gaan voor de 1e!

Hou ons op de hoogte he!
Groetjes.

Dag Kindjemaken,

Wij gaan ook voor de 1e. Ik vind het leuk om te lezen hoe niet alleen ik er heel erg mee bezig ben.

Je kan jezelf er alleen heel gek mee maken...... Voel ineens van alles. De week na mijn 1e ongesteldheid had ik bijv. heel gevoelige tepels, misschien toch...???? Nee dus, want de test was negatief. Nu had ik gisteren dus de hele dag menstruatiepijn. Terwijl dat in principe pas eind juli op de planning staat (hoop het niet natuurlijk )

Als je op internet zoekt naar wat het kan zijn, wordt je niet echt wijzer, want het kan echt zowat alles zijn. Echt ieder lichaam zit anders in elkaar..... Ik probeer dan ook er zoveel mogelijk niet aan te denken, dan valt het zo ook niet tegen als het weer negatief is...

Heb jij al een keer gedacht dat het toch raak was? En waarom?
groetjes

Hai hai,

Nou, ik ga mezelf er ook niet gek mee maken dat ik vanalles voel wat erop kan wijzen.....want zoals je ook leest op dit forum kun je allerlei verschijnselen krijgen maar net zo goed niets voelen van je zwangerschap...
Bovendien kan het alleen maar in je nadeel werken als je er zo mee bezig bent.

Ik heb nog geen verschijnselen gehad maar we zitten ook pas in de 2e ronde en ik weet nu (na mijn ong) iig zeker dat er (nog) niks aan t groeien is. Dus we gaan vrolijk door. Binnenkort lekker op vakantie en wie weet pakt dat positief uit.....lekker ontspannen iig.

Veel succes ermee en tot gauw.

L

Vind het fijn dat jullie ook dezelfde verschijnselen hebben.
Inderdaad: JOIN THE CLUB!!

25 juli is mijn NOD!

Nog een klein weekje wachten!!! Oei wat spannend.

Liefs,

Er

Terug
Bovenaan