wie rookt er nog ??

hihi, ik zie nu pas dat de topic is 'wie rookt er nog'.... nou, ik dus niet... dus negeer aub mijn voorgaande tekst.

zwaaizwaai

Laura

Haha mijn god ik denk ik ga 's het forum op me gemakkie lezen met een bakkie koffie, pfffffff wat een bonk frustratie. Je mening mag je laten gelden maar het lijkt wel of bepaalde mensen hun levenswerk ervan willen maken.

Ik ga lekker douchen, en daarna lekker een sigaar roken denk ik.

Doeiiiiiiiii

Ik heb 15 jaar gerookt, nu ben ik zwanger en ik rook NIET meer!

Heel gek maar ik heb er ook helemaal geen behoefte  meer aan!! Zelfs de eerste paar weken van mijn zwangerschap, toen ik nog niet eens wist dat ik zwanger was, vond ik de sigaretten niet meer smaken..!

Ik voel me er ook gewoon niet prettig bij, ik vind het van mezelf zeer egoistisch om wel door te blijven roken. Ik weet dat het zeer schadelijk voor het ongeboren kindje is.

Mijn partner rookt nog wel, ik vind dat ook prima zolang ik niet in 1 grote rookwalm hang.

Overigens heeft een vriendin van mij wel gerookt tijdens haar zwangerschap en haar dochtertje is klein voor haar leeftijd. Dus tja, welles/nietes?

Ik wil nog wel even kwijt dat dit een forum is, een discussiepunt, dus dat men het niet met elkaar eens is kan heel goed! Ik vind het wat flauw om dan reacties te lezen over mensen die bepaalde reacties niet naar het zin is, stel je niet zo aan.

Je bent zelf verantwoordelijk voor je eigen acties!

hoi bollemuts.
ik vind het super goed van jou dat je gestopt ben meen ik en tuurlijk mag je hier je mening uiten maar de velle reactie,s die je hier ziet zijn op een aantal mensen gericht die niet hun mening uiten maar somige aanstaande moeders kwetsen en dat is natuurlijk niet de bedoeling van een zwanger forum denk ik zo.

maar je hebt gelijk je bent verantwoordelijk voor je eigen daden.

nog een fijne zwangerschap toe gewenst!!! geniet er van

kussies vero

Hoi,

Ik ben gestopt met roken toen ik zwanger was van mijn dochter en daarna heb ik sporadisch nog eens gerookt. Nu ik weer zwanger ben ben ik weer helemaal gestopt. Mijn buuf heeft ook doorgerookt en ik moet zeggen dat ze wel een heeeel klein kindje heeft gekregen, twee weken over tijd en ver onder het normale gewicht.... Ik heb haar éénmaal verteld hoe ik er over dacht; gewoon stoppen meid!! Daarna heb ik al haar excuses aangehoord en gewoon geknikt...

http://www.rookvrijzwanger.nl/index.php/

Voor als je wel wilt stoppen en over of het nu echt slecht is

Cootje

Ik rook gemiddeld 2 sigaretjes nog maar per dag, en dat is savonds.. Dan heb ik er gewoon teveel moeite mee en merk ik dat ik het nodig heb!!

Ben wel trots, van een pakkie per dag naar 1/2 sigaretten per dag

Groetjes...

Ik schreef een tijdje geleden nog dat ik idd ook nog een rookster was, MAAR ik ben gestopt!!!!
Het ging niet helemaal cold chicken, maar nam af en toe nog een hijs van sigaret en gooide sigaret dan weg.
De eerste paar dagen had ik het zwaar toen ik ook geen hijs meer nam, pfff wat had ik trek in een sigaret of een hijs. Het gaat gaanderweg steeds makkelijker, heb af en toe nog wel eens behoefte maar langzaam aan gaat deze behoefte ook weg.
Hopelijk blijft dit zo, zowel voor mij als voor onze kleine bobbel!!!!

Hoi meiden,

Wat een verhitte discussie is dit geworden zeg! Ik denk dat iedereen wel weet dat het een afrader is om te roken inmiddels.

Bij ons was het het eerste wat ze vroegen toen we in de medische molen kwamen om zwanger te raken. Roken is volgens de ivf arts erg slecht. Maargoed what's new!?

Waar ik wel erg van geschrokken ben is het verhaal van mijn vriendin. Zij was nogal eigenwijs en rookte door tijdens de zwangerschap onder het motto het valt wel meeeee! Het kindje wordt hooguit kleiner enz. Nu heeft ze helaas een dochtertje wat al 3 keer op de intensive care is opgenomen vanwege de luchtwegen en nu heeft ze spijt van het roken en is ze erop aangesproken door de artsen...tja.

Ik snap dat het moeilijk is om te stoppen maar dit risico zou ik echt niet willen lopen.

lfs ing

Terug
Bovenaan