wie rookt er nog ??

Dat niet iedereen stopt voor je zwanger raakt? geen idee de verslaving misschien zoals bekend is ........en niet iedereen had het misschien in de planning liggen om zwanger te raken .....dat laatste geld iig voor mij....ik moest om bepaalde redenen stoppen met de pil omdat de stoffen die daar inzitten schijnbaar erg gevaarlijk zijn als je een hersenbloeding hebt gehad......en dan natuurlijk de vraag waarom rook je nog na een hersenbloeding ?
Nou ik zei toen ik wist dat het een hersenbloeding was nu stop ik direkt met roken hoe moeilijk het ook zal worden.....weet je en   dat was misschien van die neuroloog een beetje fout die zei me dat ik die bloeding niet gekregen had door het roken maar dor een aangeborenafwijking en dan zwak als ik was ben ik na mn revalidatietijd weer gaan roken zwak ik weet het en vraag hiervoor ook totaal geen begrip......maar bedoel er mee te zeggen dat je niet alles van te voren kan plannen toen ik van mn oudste zwanger was was dat gepland voor zover je dat plannen kan noemen want het is een ivf kindje maar dat was te verwachten dat ik zwanger zou raken bij deze zwangerschap had ik er dus eg niet op gerekend en was dan ook stomverbaasd zwanger te zijn.........maar ben het wel met je eens dat een topic dischussies oproept maar je kan ook als het je vreselijk irriteerd zoals sommige doen blijken gewoon misschien niet reageren..........roken is slecht en weet zeker dat alle rokers zich daar ook van bewust zijn dus ieder hun eigen keus toch

ik rook ook nog steeds al rook ik wel iets minder...
ik heb daar voor gekozen en ik vindt dat iedereen dat voor zich moet doen...

groetjes daphne 36 weken en 3 dagen  

Miep, je punt is ons inmiddels wel duidelijk!

Misschien kan je beter een ander onderwerp op t forum kiezen om je mening op te ventileren, een forum is niet alleen bedoeld om discussies op te roepen maar ook om elkaar te steunen.

Het onderwerp van deze discussie luidt niet: kom, en geef je mening over "die slechte rokende zwangere vrouwen"

Maar, wie rookt er nog?? Jij kennelijk niet!

Bedankt voor je bijdrage!

Voor de meiden die het wel gelukt is om te stoppen, hoe hebben jullie dat gedaan? Zijn jullie in 1 x gestopt, hebben jullie hulpmiddelen gebruikt?

Groetjes Daatje

hallo,

Wat verwachten de rokers dan als je zo'n topic opent?
Een staande ovatie?
Tuurlijk nodigt het niet-rokers uit om te reageren.
Jullie hebben het allemaal over stress, wat zullen jullie het nog zwaar krijgen als je kindje er eenmaal is.
Een kindje brengt veel zorgen met zich mee.

Jullie kiezen nu voor je eigen behoeftes en op de tweede plaats voor je kindje.
Ik zou eerder andersom redeneren.

Je kunt best  in een moeilijke periode zitten, maar probeer het dan om te draaien en er iets positiefs van te maken:
zet alles op alles en knok voor het leven van je kleintje.

groetjes Linda

Ach Daatje, ik hoop dat het je kindje goed vergaat. Namens je kind bedankt!!!!

Miep, dat hoop ik ook. Ik heb al een zoontje waarmee het erg goed gaat! Behalve dat hij gezond is, geef ik hem mee respect te hebben voor mensen met andere gewoontes, zo goed of slecht ook en zich niet te bemoeien met dingen waar hij niet over mee kan praten.

Je doet nu namelijk net alsof ik er helemaal niet mee zit dat ik rook. Als je het forum goed hebt gevolgd dan zou je dat gelezen hebben. Dit geldt overigens voor alle rokende mama's hier. Tis voor ons heel erg moeilijk om te stoppen. Dat is dan iets dat jij als niet roker niet snapt. Probeer ons in onze waarde te laten!

Ik hoop voor jou maar ook voor alle andere aanstaande mama's hier dat ze een gezond kindje krijgen.

Daatje

whahahhahaha sorry hoor maar om er nu zon heisa van te maken is wel erg triest zeg en net als Daat zegt reageer dan niet lees het dan ook niet ik moet er wel om lache ik mag Daat en Vero nu al en ken ze niet eens ;-)
ik ga hier verder ook niet meer op reageren want ik ga dingen zeggen dan die erg gemeen gaan worden;-)

have fun xxxxxxxx

Weet je Corina, je hebt helemaal gelijk.

Ik zit me hier druk te maken over hoe iemand reageert op dit onderwerp.
Vooral de opmerking over mijn kindje laat bij mij mn haren rechtovereind staan!

Ik denk dat ik hier maar boven ga staan....

Ik ga me maar niet meer in deze discussie mengen, straks krijg ik nog een hoge bloeddruk, en die komt dan niet van het roken.......

Groetjes Daatje

Terug
Bovenaan