Wie stoort zich ook aan kinderen die de hele dag met een speen lopen?

Haai,

Birgit heeft nooit een speen gehad.. jammer genoeg anders had ze daar misschien mee doorgeslapen! ;-) Volgens mij was ik haar speen..

Maargoed, ook ik erger me niet aan kinderen met een speen? Ik zou niet weten waarom? Maar ik ben ook nooit echt met spenen bezig geweest omdat Birgit er geen heeft, dan zie je dat soort dingen ook niet denk ik.

Evelien

Sorry misschien dat ik nu iedereen over me heen krijg maar kom op zeg !!!
Je had de koptekst ook wel ff iets anders kunnen doen....

Het is ieder voorzich of een kind wel of geen speen in mag!!!

Ik had nu ook een topic kunnen open met de titel"ik stoor me enorm aan mensen die zich irriteren aan anderen!!!!

Sorry hoor laat lekker iedereen in zijn waarde

Als een kind zich prettig voelt bij een speen laat hem dan toch!!!

Echt dit is echt weer zo'n topic van drie x niets !!!

Sorry hoor maar hier kan ik echt pissig over worden....

Een geirriteerde moeder door het lezen van deze topic

Hee hoi,

jeetje wat een verschillende reacties! gelukkig heeft iedereen zijn eigen mening!
Ik erger me er eigenlijk helemaal niet aan... Alice loopt de hele dag met haar duim in de mond.... hoop dat mensen zich daar ook niet aan ergeren. Hoorde laatst van iemand in de buurt hier dat zij dat haar dochter had afgeleerd met 14 maanden dmv handschoenen... maar hoe ik er van af moest komen? ja ik had echt een probleem...??? Dacht het toch niet, tegen de tijd dat Alice naar school gaat kunnen we er vast wel regeltjes voor verzinnen!

Groetjes Alberdien mv een duimzuigende Alice

Wat een verschillende reacties!

Maar AKK waarom vraag je je af wat andere ervan vinden?
Het is toch jou kind en als jullie vinden dat het nog kan dan is het toch goed?

Mick krijgt niet altijd zijn speen alleen als hij erom vraagt...
De ene keer meer dan de andere keer maar dan is er ook wel een rede voor!

En als mensen zich eraan ergeren dan kijken ze maar de andere kant op!

Owh hier ook een moeder van een spenenkind!
Het enige waar ik me aan irriteer is als een kind met een speen in z'n mond gaat praten, Jesse doet dat ook, maar dat is min of meer omdat ik degene dan echt niet kan verstaan!!

Jesse krijgt van mij z'n speen wanneer hij dat wilt, hij weet dat hij hem alleen mag als hij moe is, maar het is een levendig jongetje dus soms pakt hij zelf z'n knuffeltje en speen en komt dan even bij me zitten! Om naderhand z'n knuffel en speen netjes op de tafel te leggen en te gaan spelen!

Ik kan me dan niet irriteren aan andere kinderen die een speen in hun mond hebben, vind het soms gewoon heel schattig, alleen als z'n gaan praten trek ik even de speen uit de mond!
Jesse hebben we geleerd dat als hij wil praten hij z'n speen even uit z'n mond moet doen! Dus we zien wel wanneer we het hem af gaan leren, maar tot de kleuterschool mag hij hem van mij gewoon houden!

En ik maak me ook totaal niet druk over wat andere mensen van mijn kind vinden en of hij wel of niet z'n speen in z'n mond mag! Het zou me echt een worst zijn wat andere mensen van me denken!
Groetjes
Angel

Haaai!

Hier ook een moeder die het afschuwelijk vindt als ze kinderen met spenen overstraat ziet gaan. Veerle heeft geen speen alleen een knuffel maar haar broertjes van 6 weken hebben wel een speen.

Ik vind een speentje voor het inslapen normaal, maar als kinderen eenmaal gaan praten met een speen in de mond vind ik het geen gezicht en slecht voor de spraakontwikkeling.

Jeetje Jolanda26, je neemt dit wel heel heftig op, ieder zijn eigen mening hoor!!!

Groetjes, Floor

Waarom wordt er elke keer weer over spenen begonnen? Die discussie hebben we nu al 1000 keer gehad. We hebben voorstanders en tegenstanders, ook dat is nu onderhand wel bekend. Maar laat iedereen gewoon lekker in zijn waarde, zowel de voorstanders als tegenstanders hebben allemaal hun eigen reden. Maar het zijn nooit de voorstanders die zo'n topic openen maar altijd de tegenstanders die het nodig vinden het weer te benadrukken
Ik ben erg blij met de speen van Marissa. Hij biedt haar troost en veiligheid. Ze mag hem wanneer ze maar wil en kan er altijd bij. En zij heeft dus zo'n stom spenenkoord waardoor ze er schijnbaar stom en sloom uitziet.
Nou ik geef er niets om. Marissa vind het heerlijk en ik vind het een geweldige uitkomst. Dus hier een hele blije voorstander

Terug
Bovenaan