Wie stopt er nog meer in het najaar met de pil?

Hallo allemaal,
Eventjes een kort berichtje want ik hoor net dat er visite is.
Afgelopen vrijdag ben ik thuisgebleven omdat mijn zoontje nogeen beetje hangerig was maar in de loop van de dag knapte hij alweer op.
zaterdag zijn we naar de camping geweest, onze tourcaravan staat daar een paar maanden en in de weekenden zijn we daar meestal als het weer een beetje meezit.
Van zaterdag op zondag werd ik zelf ziek, spugen, ik denk ook buikgriep. De dag erna had ik nog last van zere benen en hoofdpijn maar verder ging het wel.
Vanmorgen was mijn man aan de beurt, dus we hebben heel wat "geziekt" met ons gezin!
We kunnen er hoop ik weer even tegen!

Welkom Julie op ons theekransje, het is hier gezellig en meestal reageren we snel op berichtjes!

Ik zal morgen weer reageren, nu staat de koffie klaar.

Jazzie, ik en blij dat het met jouw kleine weer goed gaat!

liefs Connie

Sterkte in de ziekenboeg Connie!
Jemig.. ja dat drama hebben we hier een paar maanden terug gehad! hardnekkig virus wat zoals het lijkt het hele land doortrekt!
hier lekker aan het genieten van het mooie weer!
mijn ventje is ondertussen wel snotverkouden.. hoor hem snachts wel wat hoesten... maar ligt nu ook al weer heerlijk 2 uur knockOut! hihihi

Laterzzz
Liefs Jazzie

Hoi hoi!

Connie, wat vervelend al die zieken! Hier (nog) nergens last van, behalve afgelopen weekend zo'n koppijn, maar dat heb ik wel vaker. Hoe is het verder? Nog steeds aan het twijfelen? Of hebben jullie je al bij jullie keuze om nog even te wachten  neergelegd?

Jazzie, wat lekker dat je knulletje zo doorslaapt in die hitte. Heb je altijd een vast ritme dat hij 's middags slaapt? Dat zijn van die dingen. Iedereen doet dat anders. Maar hoe weet je nou hoeveel slaap een kindje nodig heeft? Geven ze dat aan op het consutatiebureau, of wacht je gewoon tot je kindje tekenen geeft van moeheid? Haha, allemaal dingen waar ik ook ooit nog mee te maken krijg. Als ik me dat bedenk, maalt de vraag weer door m'n hoofd van kan ik het allemaal wel? Zo'n kleintje is zo afhankelijk!! Maar dat maakt het natuurlijk ook allemaal heel speciaal. En je zult toch altijd mensen hebben die zeggen dat je het anders moet doen...

Kus, ikke

Je kind geeft zelf heel goed aan wat hij nodig heeft.. Die van mij wordt een btje jengelig als hij moe is en gewoon wat vervelend niks is dan leuk.
Als hij goed uitgerust is wordt hij kwebbelend wakker! dus.. en hij pakt toch de slaap die hij nodig heeft.

Ach je kind is wel afhankelijk.. maar roept wel als hij/zij wat nodig heeft! dus.. maak je maar niet druk.. die moedergevoelens/instinct werkt wel mee..

liefs Jazzie

Hoi Jazzie en MissX!

Hier gaat het alweer ietsje beter en morgen gaat mijn mannetje weer aan het werk (en ik ook).
Wat een weertje hé!
Ik hoop dat er voor onze vakantie ook nog een beetje mooi weer over blijft.

De twijfels zijn weer weg hoor, wij gaan nog steeds door met onze plannen...pfff gelukkig wel want we hebben nu lang genoeg getwijfeld. (meer dan een jaar).

Ik zag net nog wat foto ´s van de bevalling, mijn zoontje wil de laatste tijd steeds foto ´s zien van zichzelf, dan komen ook de babyfoto ´s,   heel schattig maar die bevallingsfoto ´s mocht hij van mij wel even overslaan.......als ik daar nog aan denk!
Hadden jullie makkelijke bevallingen Jazzie en Julie??
Hey, MissX ik wil je niet bang maken hoor, het kan ook allemaal meevallen.....het bevallen haha!
Als het kindje eenmaal op je buik ligt dan ben je het zó weer vergeten, zeggen ze.
Ik heb daar wel iets langer over gedaan.

Zo, even weer genoeg.....we spreken elkaar weer!

doegggggg!
liefs Connie

Hoi Connie.. Fijn dat het beter gaat en dat de twijfels weg zijn..
Nou op het moment slaan ze hier weer volop toe  Mijn kleine vent is ziek geweest.. en dus uit zijn ritme.. normaal sliep hij stipt om zeven uur.. en nu ligt hij alweer een half uur te brullen.. en ik probeer sterk te zijn.. Hij moet hier weer even doorheen.. en dan is het weer goed.. hoop ik!
Ik ben moe.. en ik vind dit zo moeilijk.. nou ja komt wel weer goed..

Mijn bevalling was niet makkelijk.. wel vlot! lang verhaal.. in tegenstelling dat het me weerhoud van een tweede.. kan ik niet wachten om het over te doen.. en dan GOED!!
Ik weet zeker dat ik een makkelijke bevalling had kunnen hebben.
Mijn zoontje is uiteindelijk met de vacuumpomp geboren.

In het begin heb ik het er wel heel moeilijk mee gehad.. en wat tranen gelaten.. maar ben er redelijk over heen..

Liefs Jazzie

Hoi hoi,

Jazzie, toch weer aan het twijfelen ja? Wat vervelend dat je knulletje uit z'n ritme was. Is hij toch nog zelf in slaap gekomen gisteren of duurde het een poos?? Je hoort inderdaad altijd het verhaal van als je je kind eenmaal op je buik hebt liggen, ben je alle pijn en ellende van de bevalling vergeten. Maar vraag me af of dat bij mij ook zo zal zijn, haha!

Gaan jullie nog wat bijzonders doen vandaag? Ga zo misschien even naar het water met m'n vriend (hij heeft late dienst) en vanmiddag maar weer aan de scriptie. Morgen heb ik weer een afspraak met m'n begeleidsters, ben benieuwd!!

Liefs, ikke

Gelukkig sliep hij uiteindelijk om 8 uur! en was vanochtend om 9 uur weer wakker!
Je bent niet gelijk alle pijn weer vergeten hoor.. maar het maakt wel een hoop goed..
En ook nu ben ik niet alles vergeten.., maar je ziet het in in een ander perspectief.

Hier weinig gedaan..

Liefs Jazzie

Terug
Bovenaan