Wie stopt er nog meer in het najaar met de pil?

Hoi Jazzie,
Vervelend hé als ze uit het ritme zijn, als ze dan zo brullen dan wil je ze wel even tegen je aandrukken enknuffelen zodat ze stil zijn maar dat helpt maar zo even want zo gauw als je ze neerlegt en zegt dat ze moeten gaan slapen, dan wordt het nóg erger en schreeuwen ze nóg harder.....pff ik weet er alles van.

Maar heeft je kleine tot 9 uur geslapen??!
Wat heerlijk of niet!
Of slaapt hij vaker zo lang?
Mijn zoontje gaat om 19.30 ongeveer naar bed en slaapt elke morgen tot 6 uur (dus ook in het weekend), ik ben blij als hij een keer tot 6.30 uur slaapt.
Ach, ik ben het al helemaal gewend, soms dan kan ik blijven liggen in het weekend en dan gaat mijn man er uit maar dan kan ik al niet meer slapen.....hij heeft het al vanaf de geboorte.....het is ook zijn geboortetijd!
Een paar maanden geleden werdt hij ´s nachts ook nog een  keer of drie  wakker maar dat heeft hij de laatste tijd niet meer zo vaak .

Mijn bevalling ging helemaal niet vlot, hij duurde 24 lange uren (rugweeën) en uiteindelijk een totaalruptuur......Maar ze zeggen altijd dat de tweede bevalling makkelijker gaat dus daar hopen we maar op hé?

Vandaag moest ik werken maar ik was er blij mee want ik zit daar  lekker in de airco!

Mijn twijfels laaien ook altijd op als er iets niet goed gaat met mijn zoontje of als we weer een een grote uitgave hebben gedaan van ons zuur verdiende spaargeld....hahaha! (zoveel hebben we er niet meer van over).
Het lijkt soms wel of de keuze voor een tweede voor ons nog moeilijker is dan voor de eerste. Toch vreemd, vind je niet?

Liefs Connie

Hoi MissX

Ben je nog naar het water geweest met je vriend?
´t was zeker erg druk daar want volgens mij lag iedereen aan het water.
Ik probeerde vandaag op het werk wat klanten te bellen maar iedereen was weg en de mobieltjes werden ook niet opgenomen....
Nee eigenlijk was ik wel blij dat ik in de koelte zat, alhoewel het bij ons thuis ook nog lekker koel is binnen, maar dan moet ik geen deuren open gaan zetten want dan is het zó weer warm in huis.

Nou ik ben morgen lekker vrij, heerlijk!

nou, ik spreek jullie weer!!!!<<BR>
liefs Connie

Hoi hoi!

Jeetje Connie, dat vroege opstaan:  RESPECT Haha! Dat zijn denk ik de dingen die ik minder leuk zal vinden aan moeder zijn. Maar dat hoort erbij he. Dus als je wilt, kun je wel eens lekker blijven liggen in het weekend? Wel jammer dat je dan niet meer in slaap kunt komen zeg. Heb je geen chronisch slaaptekort??  Mijn schoonzus en haar vriend hebben een kleine van 16 maanden. Dat meisje slaapt al vanaf dat ze een paar weken is uit tot 9 uur/half 10. En dat vanaf een uur of half 8 's avonds. Heerlijk lijkt me dat!!

Hier gaat het z'n gangetje. Het wil niet zo vlotten met de scriptie. Natuulijk door het weer maar ook omdat ik met m'n gedachten er niet bij ben. Kan maar aan een ding denken... Eigenlijk zou ik gemotiveerd moeten zijn. Hoe eerder ik klaar ben, hoe fijner dat is met een eventuele zwangerschap en het zoeken naar een baan. Maar op de een of andere manier wil het me ff niet zo lukken. Komt vast wel weer!!

Liefs, ikke

Haha, zag jouw berichtje pas toen ik die van mij geplaats had Connie!
Ben toch maar niet meer naar het water geweest. Het werd een beetje krap allemaal. We hebben net een nieuwe tv gekocht en wilden die eerst installeren. Daarna moest m'n vriend alweer werken. We hebben nu zo'n lekker groot, plat scherm. Alleen vanwege de onweer durf ik 'em nu niet aan te zetten, haha. De vorige is door blikseminslag kapot gegaan... oeps!!

Ligt je knulletje al te slapen? Wordt je man er niet gek van dat je op dit forum zit? Mijn vriend kan er gelukkig nog wel om lachen.

Liefs, ikke

'het' onweer...

Wat kan ik af en toe afschuwelijke typfouten maken zeg...

Hoi MissX
Het eerste jaar had ik wel chronisch slaaptekort, maar nu ben ik het gewoon gewend. Alles went hé, zelfs een vent

Dus jullie hebben nu ook zo ´n groot plat scherm?
Dat is wel mooi kijken hoor. Lekker tegen de muur hangen en achterover leunen in de bank...relaxen.
Wij hebben zo ´n ding gekocht voordat mijn zoontje is geboren, terwijl we alleen maar naar een nieuwe stofzuiger gingen kijken.....Mijn man zat al jaren te zeuren over zo ´n plasma scherm.

Mijn man weet wel dat ik vaak even achter de computer zit maar niet wat ik hier doe. Hij mag het best weten hoor maar hij vind dan dat ik er teveel mee bezig ben. Dus zeg ik niks.
Ik ben er helemaal niet veel mee bezig, ik gebruik dit voor mezelf om de twijfels achter mij te laten. Ik ben al eens eerder gestopt met de pil maar een maand later weer begonnen omdat ik weer vol twijfels zat. Het kan best zijn dat dat nu ook weer.....
Maar vandaag bedacht ik mij nog dat ik nog maar 2 strippen hoef te slikken. Ongeveer 2 september de laatste.

Liefs Connie

Hoi Hoi!!!
Ben ik weer! hahaha
Mijn zoontje slaapt "normaal" van 7 tot 8. En dan slaapt hij overdag nog een uur of 2 a 3.

Connie! niet meer twijfelen..
Weet je wat bij ook wel helpt (als ik niet van die zwakke dagen heb.. ) dan probeer ik me voor te stellen hoe ik de toekomst zie.. en de toekomst zie ik toch wel met 2 a 3 kids die niet te veel schelen.. leuk met elkaar op kunnen trekken. En waar ik veel van hou.
(het kan ook anders lopen natuurlijk..)

Ik geniet nu ook van mijn zoontje en kan vaak echt verliefd zijn!!
Dus daar kan een tweede ook wel bij.\

Mijn bevalling duurde van het begin tot het eind 9 uur.. maar na 6 uur had ik al volledige ontsluiting. En dan braken als eerste mijn vliezen en daarna begonnen de weeen pas. na een paar uur kreeg ik rug, been en buikweeen.. niet lekker nee.
Ze hadden me nog even laten liggen met persweeen en ik heb een uur en kwartier geperst.. uiteindelijk dus vacuum pomp met flinke knip..
Ach ik had mijn zoontje!
Het slapen deed hij eigenlijk vanaf het begin goed Hij heeft alleen met een maand of 2 drie nachten gehad dat hij niet wilde slapen.. Toen heeft mijn man met hem op gelopen.. vanaf het begin verder snachts de borst terug in bed en KO!
En dan idd ook tot een uur of 10.. Slaapkop he?!

heel begrijpelijk dat je hier af en toe je ei kwijt wil.. doe ik ook.. en ik ben er verder eigenlijk heel weinig mee bezig. Ja af en toe mijn momenten.. Je kunt zo gewoon ff andere dingen kwijt die je normaal niet zou uitspreken en zo!

He.. Ikke! Jammer dat je niet meer naar het water kon..
Maar als je straks achter je mooie beeldscherm kom dan kun je er lekker van genieten!

Liefs Jazzie

Jazzie, op zich een snelle bevalling, alleen de manier waarop... Zeggen ze dat ja? Dat de bevalling van een tweede beter gaat? Ik hoop het voor jullie allebei! En wat heerlijk dat je zoontje zo lekker slaapt joh.

Connie, mijn vriend weet sinds vorige week van het bestaan van dit forum af, haha. Volgens mij viel het hem wel op dat ik ineens wat meer achter de laptop zat. Hij moest lachen. Vind het wel leuk voor me dat ik op deze manier van me af kan praten en ervaringen kan delen. Heb 'em wel duidelijk gemaakt dat het anoniem is en daar was hij wel blij mee, haha!

Hij zij vanmorgen dat er sinds onze beslissing nog geen dag voorbij is gegaan zonder dat hij eraan dacht. Hij maakt tussendoor ook steeds van die opmerkingen, echt leuk. Vanmiddag had ik even m'n gitaar vast (waar ik vrij weinig mee doe). Hij zag al helemaal voor zich hoe ik over een tijdje de gitaar op m''n buik kan laten rusten. Haha, dat soort dingen!

Ondertussen heb ik de tv maar weer aangedaan. Hoor het af en toe in de verte rommelen, maar het lijkt erop dat het onweer over waait. Het is hier al wel uren achter elkaar aan het regenen. En de hond moet er onderhand toch echt uit!
Ga ik eerst maar even doen en dan lekker douchen. Bah, wat een plakdag!

Kus, ikke

Terug
Bovenaan