Wie stopt er nog meer in het najaar met de pil?

Dat is tegen mij ook gezegd dat een tweede bevalling makkelijker gaat..
Hahaha. de Verloskundige zei het zelfs zo.. het is net als een Coltrui.. als je de eerste keer je hoofd erdoor heen doet gaat het moeilijker dan de tweede keer.. dan is het al wijder gemaakt..
Klinkt stom.., maar we zien wel
De verloskundige had me wel een waarschuwing gegeven dat als ik ooit voor een tweede zou gaan dat ik niet te lang moest wachten met bellen ... Anders zou ik de bevalling in mijn uppie doen.. (misschien ook omdat de weeen nooit sneller op elkaar zijn gekomen dan om de 5 minuten.)

Ik heb er nu weer helemaal zin in.. en kijk er weer naar uit. Mijn kleine man is weer een stuk beter en sliep gister weer gewoon om 7 uur.. vanmiddag ook weer 3,5 uur geslapen.. dus komt wel goed! Misschien ook gewoon last gehad van de warmte!

Ik stop weer even! laters!

Doegie!

Hoi Jazzie en Connie,

Jazzie, fijn dat de twijfels weer weg zijn en dat jullie je beter voelen! Als ik zo jullie bevallingsverhalen hoor... Haha, laat ik eerst maar na gaan denken over hoe een zwangerschap is!

Vandaag weer m'n scriptieafspraak gehad. M'n begeleidsters waren erg tevreden. Zie het weer helemaal zitten en ga vol goede moed verder. Hoop toch weer stiekem op eind september klaar zijn.

Liefs, ikke (vaak typ ik hier m'n naam al, maar dan bedenk ik me op tijd!)

Hoi Ikke!
Fijn dat je scriptiegesprek goed was! Lekker genieten.. En ach de bevalling.. Dat zie je dan wel weer. helaas blijven de mindere verhalen langer hangen dan de goede.
Het kan ook makkelijk hoor! en het is gewoon niet niks.

Hoi Connie!
Hoe is het nu? Komen en gaan de kriebels? hihi
Ik vroeg me af of er nog meer kleintjes in je fam waren?

Julie? waar ben je nu? kom je nog gezellig meekletsen?
vertel wat over jezelf.

Liefs Jazzie

Hoi Hoi!

Hier ben ik dan weer even, had gisteren geen tijd.....te druk met andere dingen.
Nu weer lekker weekend.....
Ja MissX, fijn dat het hier anoniem is want ik zou niet graag willen dat mensen mij ineens aanspreken over mijn voorgenomen "klusacties".
Jazzie, De twijfels komen en gaan.....dat zal nog wel zo blijven tot ik een staafje in mijn handen hou waarop 2 streepjes te zien zijn!
Ik ben nu trouwens van plan om in september ipv oktober  te stoppen met de pil, een maandje eerder dus. Ik wil de volgende maand beginnen met foliumzuur en als ik stop dan eerst zorgen dat die rommel uit mijn lijf is.
Jazzie, ik heb geen andere kleine kids in mijn familie, Op dit moment is ons kleintje de kleinste.....en ook heeel verwend door zijn opa ´en oma ´s.
Ik heb een oudere broer, hij heeft zijn kinderen in de puberteit en mijn oudere zus heeft 2 kinderen in de leeftijd van  5 en 9.
Heb jij wel kleine kids in de familie, trekt jouw zoontje daar veel mee op??

Gaan jullie dit weekend nog wat bijzonders doen??
En nog belangrijker, gaan jullie nog op vakantie?

groetjes MamaC

Julie, laat je nog wat van je horen??

Maar niet het eerste kleinkind dus.
Leuk hoor.. Ik stop ook al in augustus hoor.. ff de pil eruit.. foliumzuur enzo er in
In Oktober gaan we op vakantie.. (ik zou het prettig vinden om dan in ieder geval niet kotsmisselijk te zijn..) nog een van de redenen om te wachten tot november.

Ik heb 2 broers.. 1 heeft een dochter van 2 en de ander wordt in november papa.
Dus allemaal kleintjes. Dan van mijn man zijn kant nog 3 kids waarvan de jongste net zou oud is als mijn ventje.

Wel een gezellige boel dus.

Nee Anoniem.. maar nu vind ik dat je nooit echt anoniem bent.. je zet altijd wel iets neer waar een ander koppelingen mee kan maken. Maar goed. jammer dan. Ik doe mijn best maar vind het wel fijn om me hart te luchten hier. Men verwacht toch niet dat je het bij 1 kind laat.. dus de vragen zullen toch wel komen. Maar ik moet zeggen dat het tot nog toe mee valt.

Dit weekend lekker rustig hier.
Mijn ventje is weer helemaal zijn vrolijke zelf.. Al hebben we vandaag al 4 poepluiers verschoont waarvan de laatste weer door de pijpjes was gelekt. En in zijn mond zitten vier dikke bobbels.. waar waarschijnlijk binnenkort vier hoektanden te zien zijn.

Ik ga weer wat doen.
Liefs Jazzie

Hey hallo! Kom nog even midden in de nacht een berichtje doen. Heb net examenfeestje gehad van m'n nicht. Moet even iets kwijt, haha! Mijn vriend en ik zitten al een tijdje over namen na te denken. Mochten we een jongetje krijgen, dan vinden we Jesper heel erg leuk. Toen we net naar dat feest reden (eindje bij ons vandaan), zagen we in de verte ergens in een tuin blauwe ballonnen hangen. Dus ik zeg tegen m'n vriend: "Ff kijken wat de naam is, wie weet is het wel Jesper!" En wat bleek: het was Jesper!! Hahahaha, zat te gillen in de auto. Ik ken echt niemand die zo heet en hoor die naam nooit. Ken 'em puur van het internet. Vinden jullie dat nou niet toevallig? Ga dan meteen weer zitten denken: is dat een teken?????
Vorig jaar beviel mijn schoonzuje. Zij wisten dat het een meisje zou worden, iedereen mocht dat weten. Ik kreeg een aantal weken voor haar bevalling ineens een ingeving over de naam. Heb toen tegen m'n vriend gezegd dat ik dacht dat het kindje zo ging heten (noem hier maar even geen naam ;-)). En wat bleek: ik kreeg gelijk! Vond het gewoon een beetje eng. Een paar dagen voor de bevalling van m'n schoonzus vroeg ze aan me hoe ik dacht dat het geboortekaartje eruit zou gaan zien. Ik zei: "ik denk met allemaal bloemen". Kregen we een week later het kaartje in de bus, en ja hoor: allemaal bloemen! Terwijl ik nog nooit een geboortekaartje gezien had met bloemen, haha! Tja, tis vast allemaal toeval, maar vind het wel een beetje apart hoor...

@Jazzie: augustus komt ook al dichtbij! Dat zijn al de leuke dingen he, die strip weggooien en met het foliumzuur beginnen! Kan er nu al zo'n schik van hebben als ik elke ochtend m'n tabletje neem! En wat een boel kinderen al zeg in jullie familie! Gezellig! Krijgt jouw zoontje ook telkens van die rode wangen en koorts als de tandjes doorkomen? Hoor dat m'n nichtje daar veel last van heeft. Heb ook wel eens gehoord dat als de tandjes doorkomen, dat kindjes dan meer poepen. Maar of dat waar is??

@Connie: Wat leuk dat jullie in september stoppen met de pil! Wie weer zitten we straks alledrie in spanning! Ik ga er toch niet vanuit dat het bij ons meteen raak is. En wij beginnen pas in september voor het echie he...

Ik ga nu lekker slapen. Morgen werken tot 14.00 uur. 's Avonds met een vriendin kermis vieren. Weet niet of jullie dat kennen waar jullie wonen? Het gaat hier niet zo om de attracties, maar meer om het feest in de zaal met een band en een konigspaar enzo, allemaal tradities. Erg gezellig! Ik blijf dan een nachtje bij een vriendin slapen. Zondag rustige dag, 's avonds eten bij m'n moeder en haar vriend. Na het weekend weer knallen aan de scriptie. Af en toe slaap ik dus wel eens bij een vriendin als we een keer zijn wezen stappen, omdat ik nogal afgelegen woon (vanuit de grote stad gezien dan ). Dat is straks denk ik wel afgelopen als we een kleine hebben. Merk nu al dat ik er minder behoefte aan heb. Lig toch het liefst naast m'n mannetje in bed! Dat ga ik dus nu ook maar doen. Slaap lekker meiden!

Liefs, ikke

P.S. Connie, wij wachten met op vakantie gaan tot ik afgestudeerd ben. Vinden we op het moment even het belangrijkst. Daarna gaan we lekker weg. Of een warm land, of weer lekker op wintersport. We zien wel.

@

Hoi Ikke!

Grappig dat je nu net die naam tegen kwam. hihihi Ik denk dat het toeval is.. maar laten we die discussie maar niet aangaan he?  Sorry misschien een btje flauw..
Maar wel een leuke naam.. Ik merk trouwens dat je hem tegenwoordig wel wat vaker tegen komt.

Mijn mannetje heeft niet zozeer rode wangen en koorts.. wel kwijlen en veel en dunne luiers hihihi
Ik kijk er ook wel weer naar uit hoor! ook naar het er naar toeleven.. Helemaal spannend.. Ik vind het ook erg tof dat de neefjes en nichtjes straks lekker dicht bij elkaar liggen!

Connie hoe is het??? nog wat nieuws te melden?

Julie??? waar ben je?

Liefs Jazzie

Hoi Hoi,

Ik ben er nog wel hoor, was vandaag op campingtocht geweest. Wij gaan dit jaar naar een camping op vakantie met onze tourcaravan, deze hebben we al een aantal jaren en dit jaar gaan we op vakantie naar het oosten van het land, we gaan wel naar een luxe *****camping hoor.......wil wel gewoon schone wc ´s en zoveel warm water al ik nodig ben.....

Hey, MissX dat ik wel toevallig van die namen zeg!
Ik heb wel een beetje met dat telepathie gedoe!
Een keer, stapte ik in de auto met een liedje in mijn hoofd en toen ik de radio aanzette kon ik zo doorzingen.......en daarvoor had ik echt geen radio gehoord!
Maare, Jesper is een leuke naam!
Heb je er ook al een voor een meisje?
Ik dacht zelf aan Desi voor een meisje en voor een jongen ben ik er nog niet uit....

Dus Jazzie jij wilt er eigenlijk pas in november voor gaan ivm de vakantie en misselijkheid. Was je bij de eerst ook misselijk dan?
Ik had bij de eerste nergens last van, echt heerlijk!
Dat kan uiteraard bij de volgende wel heel anders zijn.

Ik moet eerlijk zeggen, ik was vandaag bij een kledingwinkel en daar zag ik heeeele lieve kleine babykleertjes hangen voor heel weinig geld, alles was in de opruiming....Ohjee, ik moest moeite doen om niet iets mee te nemen!!
Hoe langer wij er over nadenken hoe meer het gevoel over een tweede goed zit....het is net een soort acceptatieperiode geweest!

Maarreee ik moet nog een hele witte was ophangen dusssss ik spreek jullie weer
Liefs Con

Terug
Bovenaan