Wie stopt er nog meer in het najaar met de pil?

Ff een ego berichtje!
Heb wel gelezen hoor.

Maar   nee. heb nog geen kwaaltjes (alhoewel ik gister een paar keer raar gevoel in mijn buik had.. geen pijn of zo.. maar als of er wat spanning op de baarmoeder zat..   weet dat het allemaal nog veel te vroeg is.. en dat het toch tussen de oren zit..)
Nu is mijn temp pas sinds vanochtend omhoog.. dus misschien was het dan toch mijn ei.. En dat terwijl de testen positief waren woensdag donderdag en vrijdag..
Zucht snap er niks meer van.. We hebben dinsdag en zaterdag geklust.. dus .. waarschijnlijk veeeeel te weinig.. dus ga maar vanuit van niet..  OF we hebben net mazzel. ZO pokke! dat ik mijn ei nooit voel..
We zien wel!

Ik reageer later op de rest!

Doeiii!

Jazziee.. meid toch !!!!   Ik snap dat je er over in zit meis, vind het faag da je 3 dagen positief hebt en dan idd nu verhoging..
Misschien ook doordat je er vann8 vaak af bent geweest ???
Ik wou dat ik iets doen om je gerust te stellen,maar t enige wat ik kan zeggen..
Meis.. het is afwachten...
K duim extra hard voor je !!!!!

Jazzie,

Kan me voorstellen dat het shit is, deze onzekerheid! Ik denk wel dat ik m'n ei gevoeld heb, maar kan ook heel wat anders zijn. Vind het nog allemaal zo moeilijk en onvoorspelbaar! Jij temperatuurt dus ook, of niet? Ik las dat je temperatuur laag is tot aan je eisprong en vanaf (of net na) je eisprong iets omhoog gaat en ook hoog blijft tot aan je ongi. Toch? Hoe zijn bij jou die waardes als ik vragen mag?

Liefs, ikke

Vanaf mijn ongi zit ik rond de 36,1 36,0 en dan daalt hij rond mijn ei naar 35,9 36,0 en dan na mijn ei was hij 36,1 36,2 en vanochtend dan 36,4 en meestal licht hij dan tot de ongi schommelt hij tussen 36,3 en 36,5

Ik hoop dat je het snapt.. Maar nu heb ik verschillende curves bekeken.. en denk ik dat ik gewoon donderdag mijn ei heb gehad. maar dat het bij mij gewoon niet gelijk veel stijgt.. maar langzaam in 3 dagen omhoog kruipt.. je progesteron is ook niet gelijk hoog dus.. En zag nog wel curves waarbij hij niet in 1 dag hoog is.. maar dan net aan de bovenkant van het lage en dan omhoog kruipt.

Snappen we het nog? heel verwarrend misschien..
maar ik zie wel! anders een maand later..

Dikke kus voor jullie!

Liefs Jazzie

Hola!

@Jazzie, hoe is je temperatuur vandaag??

@MaikeSanne, heb je je eisprong al gevoeld of iig een dikke streep op de test?? Ik duim voor je meis. Je vroeg nog naar het onderwerp van m'n scriptie. Ik doe onderzoek naar de kwaliteit van case formulations. Dat zijn zeg maar de conclusies die voortvloeien uit psychodiagnostisch onderzoek. Ik richt me op kinderen/jeugd. Ik onderzoek de kwaliteit (qua opbouw en inhoud) van geschreven case formulations binnen verscheidene praktijkinstellingen in Nederland. Er wordt vanuit gegaan dat hoe beter de kwaliteit, hoe beter er behandeldoelen opgesteld kunnen worden.  Hoop dat het een beetje te volgen is?  Eind oktober is m'n deadline, dan wil ik dus helemaal klaar zijn. Had in eerste instantie eind september in gedachten maar heb vorige week met m'n begeleidsters afgesproken dat we het op eind oktober houden. Langer  dus echt niet. Zal ook zo blij zijn als ik klaar ben!  Heb het nu wel gehad als student, haha!!

Liefs, ikke  

Hoi dames!

Sannie, nog even en dan ga je op VAKANTIE!!
Heerlijk, geniet ervan....

MaikeSanne: is je mannetje alweer wat beter te pas??
Ik hoop dat je ei pas komt als hij zich enigzins weer goed voelt om te klussen...meestal is dat nooit zo ´n probleem voor de heren toch?

Ikke: Jij dacht ook je ei te voelen aankomen, ik hoop het voor je....maar jullie hebben lekker geklust dus het zal vast goedkomen!
We zullen voor je
Ik had vanmorgen ook steken onderin mijn buik, ik dacht:  mijn ei komt  toch pas aan het einde van deze week??.....later wist ik wel waar het aan lag  want ik moest ineens nodig naar de WC!!
Wat betreft het kamertje...de kozijnen zijn geschilderd en nu gaan we behang afhalen. Het behang ligt al klaar, het wordt een blauwe en een groene muur, de meubeltjes worden wit en er komt een leuke rand met gekleurde luchtballonnen op één muur, verder houden we het heel rustig want hij moet er ook nog slapen.

Jazzie, het is altijd jammer dat een maand zolang duurt, waarom hebben vrouwen niet elke week een eisprong en zijn ze 1 dag per week ongesteld???
We leven allemaal met je mee, je bent namelijk de eerste van de lijst als ik het goed heb.....Weet je, ik wou dat ik vast zwanger was want dan kan ik niet meer twijfelen. Soms slaat de twijfel ineens weer toe, zelfs midden in de nacht, terwijl ik gewoon weet dat ik graag meer kinderen wil. Ik blijf op een of andere manier bang voor herhaling van mijn eerste bevalling en de depressies die ik had in het eerste jaar ná de bevalling.
Zou het verstandig zijn om toch nog even een bezoekje te brengen aan mijn huisarts, gewoon om te vragen of ik de volgende keer bij soortgelijke klachten gehopen kan worden. Ik weet het niet hoor maar misschien geeft dat wat rust. Ik weet namelijk gewoon zeker dat ik deze angst gewoon houd, óók als ik nóg twee jaar zou wachten.
Ik durf hiermee eigenlijk niet zo goed naar mijn huisarts toe, ben bang dat ik ga janken , vooral omdat ik er nog zo mee zit, stom hé.

Andere dames, sorry maar ik ben het even kwijt....ben een beetje emo..ik zal de volgende keer op jullie reageren.

liefs Connie

Sannie! bijna vakantie!!! lekker genieten!

Connie.. heel begrijpelijk die gevoelens. Het is ook niet niks wat je dan even meemaakt.
Ik zou idd misschien even naar de ha gaan! al is het maar voor je geruststelling.. en dat is echt niet dom! (en de angst om te gaan is ook niet dom)
Ik ken een paar vrouwen die voor de zwangerschap al met depressies te kampen hadden gehad.. Die werden ook extra in de gaten gehouden na de zwangerschap.
Dus ik weet bijna wel zeker dat hij zal zeggen dat ze het in de gaten zullen houden.
Zeker als jij nu al aangeeft daar een angst voor te hebben..

Maikesanne! duimen draaien overuren voor je ei!

Hier aan het wachten.. En ik probeer me gewoon voor te houden dat ik niet zwanger ben. en dat alles wat ik voel gewoon dat stomme lijf is wat me voor de gek houdt!
Dus.. Dat was mijn verhaal.. hihihi

Liefs Jazzie

Heu meiden!

@Sannie, een hele fijne vakantie meis! Geniet er lekker van.

@Connie, klinkt erg leuk hoe het kamertje eruit komt te zien! Ik zou het idd ook een beetje rustig houden anders wil hij straks geen ook meer dicht doen, haha!
Wat vervelend dat je die twijfels hebt. Het lijkt erop dat je niet eens zozeer twijfelt over een tweede kindje, maar dat je meer bang bent voor hoe je je gaat voelen straks. Kan me dat heel goed voorstellen. Als je je zo rot hebt gevoeld, wil je dat dat nooit meer terug komt. En doordat je in een soortgelijke situatie terecht komt als toen, ben je bang dat het weer gebeurt... Denk net als Jazzie dat het erg goed is dat je daar niet alleen mee blijft zitten maar het bespeekbaar maakt met je arts. En mocht je dan gaan huilen, dan is dat zo. Dat is gewoon jouw gevoel en misschien is het wel eens lekker om erom te huilen, of niet? Weet hij meteen dat het diep ligt en dat je graag in de gaten gehouden wilt worden! Wie weet stelt hij/zij wel voor om tijdens een  volgende zwangerschap  eens in de zoveel weken langs te komen, zodat je even kwijt kunt hoe het met je gaat. Dan staan die afspraken vast en is de stap ook niet zo groot om hulp te zoeken mocht je het echt nodig krijgen!  Je hebt iig ons, haha!  

Liefs, ikke  

Zwanger willen worden :
Mart:                        voor het echie vanaf eind september 2008, 1e kindje
Toppertje:         voor het echie vanaf  nov 2008, 3e kindje

OD:
Toppertje:         29 jaar, 22 september
Mart:                       23 jaar, ..........

NOD:
Jazzie:                           25 jaar           17 september         1e ronde                            2e kindje
Ikke:                               24 jaar            24 september         1e ronde                            1e kindje
Mama2006:            27  jaar         24 september         4e ronde                         2e kindje
Connie:                          30 jaar           28 september         1e ronde                            2e kindje
Sannie75:                 33 jaar             27 september          2e ronde                           3e kindje
MaikeSanne:         24 jaar           ... september           1e ronde na mk.     1e kindje

Moeders:
Jazzie:                 een zoontje van anderhalf jaar
Connie:                een zoontje van 2
Toppertje:         twee zoontjes (de oudste is 3 en een half jaar, de jongste  13 maanden)
Mama2006:    een dochtertje van  2
Sannie75:         een dochter van 4 en een zoon van 2

Zwanger:
Nog niemand!!

Terug
Bovenaan