Wie stopt er nog meer in het najaar met de pil?

@ ik1978 waarom kiezen jullie ook om het te gaan proberen einde van dit jaar?
Zoontje van 3...Leuk! Nog ff dus dan gaat hij naar school, en dan worden ze zo snel groot!

Ik zag dat Jazzie, Toppertje en MamaJB ook stiekem de "voorkeur"   hebben voor een meisje! Ik ook hoor!
Jongens zijn superleuk daar niet van!
Maar zou nu ook wel willen tutten met haartjes, rokjes en jurkjes!

Hallo,

oeps...Heb mijn verhaal over waarom pas in november op pagina 9 staan.
Ik wil het wel weer opschrijven maar jou verwijzen naar de vorige pagina vind ik makkelijker

Ja hij is alweer 3 gaat inderdaad heel snel.We hebben hem vlak voor de vakantie ingeschreven voor school.

maikesanne best heftig een miskraam en er zo'n opmerking van schoonzus er over heen.
Het zou ind. leuk zijn als je snel zwanger bent en dat de leeftijdsverschil met het kindje van je zus niet zo groot is.
 zou ind. kunnen dat je huid op de zwangerschap reageert dat deed mijn huid ook.Ik hoop het voor je.

Lekker weer gehad dit weekend lekker veel buiten geweest.
Zaterdagavond lekker uiteten geweest met mijn man en zijn daarna nog bij vrienden geweest.
Ons lang gepland weekend zou bijna niet doorgaan door manlief.Die werd zaterdagochtend wakker met kiespijn,is daarmee  naar de tandarts geweest en ja hoor een wortelkanaal behandeling gehad.
Onder een goede pijnstiller toch uiteten geweest omdat zoon uit logeren was wilden we er toch van genieten.
Maar we hebben nu wel een goede reden om het nog een keer over te doen omdat hij alleen maar mals vlees kon eten.

Ik stop er weer mee
groetjes....

Zwanger willen worden :
Mart:                        voor het echie vanaf eind september 2008, 1e kindje
Toppertje:         voor het echie vanaf  nov 2008, 3e kindje
Ik1978:                 voor het echie vanaf nove 2008, 2e kindje

OD:

Toppertje:         29 jaar, 22 september

Mart:                       23 jaar, ..........
Ik1978:                 30 jaar, ..........

NOD:

Ikke:                               24 jaar            24 september         1e ronde                            1e kindje
Mama2006:            27  jaar         24 september         4e ronde                         2e kindje
Connie:                          30 jaar           28 september         1e ronde                            2e kindje
Sannie75:                 33 jaar             27 september          2e ronde                           3e kindje
MaikeSanne:         24 jaar           ... september           1e ronde na mk.     1e kindje

Moeders:
Jazzie:                 een zoontje van anderhalf jaar
Connie:                een zoontje van 2
Toppertje:         twee zoontjes (de oudste is 3 en een half jaar, de jongste  13 maanden)
Mama2006:    een dochtertje van  2
Sannie75:         een dochter van 4 en een zoon van 2

Zwanger:
Jazzie:               25 jaar, 1e ronde, 2de kindje, uitgerekend op 27 mei 2009

oooh ik moet echt gaan lezen en reageren.. maar ik ben iedere keer zo moe! en wilde jullie toch laten weten:!
Ik ben zwanger!! in de 1ste ronde! kan het niet geloven.
De kwaaltjes werden steeds meer.. en vanochtend dacht ik.. laat ik eens met ochtendurine testen! en ja hoor.. daar kwam die een heeel vaag streepje.. maar toch goed te zien.. hij staat er echt! Ik ben zwanger!
Ik kan het niet geloven!!!
Allemaal gliters voor jullie *************************************************************************************

Dikke kus! een op een roze wolk zwevende Jazzie

Jazzie

YESSSS ZWANGER !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Meid wat een enorme massel, in de 1e ronde raak ( ben wel een beetje jaloers hoor)

Geniet ervan meid, het is je erg gegunt!!!

Liefs Mama2006

Mag wel hoor! hihi snap het wel.. je gunt het een ander.. maar je gunt het jezelf ook!
Ja toch?!
Ik vind het nog zo onwerkelijk...
Pfff.. Ik ben ook veel banger dan toen ik zwanger was van mijn zoontje.. Heb nu ook een aantal mk dichtbij meegemaakt.. dus.. ja..
vind het heeel spannend nu!
Ben ook heeeeel erg moe!

Liefs Jazzie

Jazzie, ik heb het al op het andere topic neergezet, maar normaals:

Ben echt super blij voor je! Geniet ervan!!!!

Liefs, ikke

P.S. Ik kom gauw op iedereen reageren hoor, maar we hebben hier nu 4 dagen kermis en ben bijna niet thuis, sorry!!!!

Terug
Bovenaan