Wie stopt er nog meer in het najaar met de pil?

Nou dames ik had net een heel lang verhaal getypt, netjes gekopieerd voordat ik het wilde plaatsen, werd van de site gegooid en nu ik opnieuw een venster heb geopend kan ik het niet meer plakken en ben ik al mijn tekst kwijt.....GGGRRRR

Het is nu te laat om het helemaal opnieuw te typen dus dat komt wel een ander keertje, welterusten allemaal

een gefrustreerde Sannie

Hallo allemaal,

Daar ben ik weer...

@Jazzie... hoe is het vandaag met je misselijkheid??

@Maike Sanne.... Hoe is het met je eczeem? En je hebt dus een Hara party. Ben zelf nog nooit bij zo'n party geweest (is niet zoveel voor mij) maar heb er wel van gehoord. Ik heb nu via een vriendin van mij een raamwisser van Hara  besteld. Heb nogal veel ramen en heb wel gezien dat zo'n ding echt superhandig is. Is wel even een investering  maar dan heb je ook wat.

@MMWS en Connie.... en en en???? Zou toch zo leuk zijn nog een zwangere erbij!!!!

@Mart23... Hoe was het vandaag bij de tandarts?? Lijkt me niet fijn... En wat een leuk idee om een foto van de echo in een fotolijstje te doen! Waar kun je die speciale fotolijstjes eigenlijk kopen? Heb ik nog nooit eerder gezien.

@toppertje79 en ik1978... wonen jullie in Zuidhorn?? De u, de o en de n??? Maar ja als dat zo is dan willen jullie dat vast niet vertellen... ha ha ha!! Uit welke provincie komen jullie allemaal?? Ik kom uit Friesland.

@Ikke... het is nu 2 maanden geleden. Heb toen een dikke week in het ziekenhuis gelegen. Mijn mannetjes zijn niet tegelijk geboren maar er zaten 6 dagen tussen. We hadden net weer goede hoop gekregen dat ons tweede zoontje het toch ging halen en toen ging het daarna toch nog mis. En daarna ben ik ook nog geopereerd omdat  1 placenta er niet uit wilde. Die zat helemaal vast (gebeurt wel vaker met die termijn) en moest operatief verwijderd worden. Normaal gesproken is dit een operatie van een kwartiertje maar bij mij zijn ze anderhalf uur bezig geweest en ik ben toen ook nog eens 4 liter bloed verloren. De gyn. zei toen dat ik alleen van dat laatste al maanden nodig heb om te herstellen en dan hebben we het alleen nog maar over het lichamelijke. Ja heel erg heftig allemaal. Was ik op dat moment niet in het ziekenhuis geweest dan was het nog maar  de vraag of  ik het allemaal wel na had kunnen vertellen.  Op dat moment vond ik het ook allemaal best wel oneerlijk dat ik het wel had gered en mijn beide mannetjes niet. Wilde heel erg graag naar ze toe maar ja blijkbaar was het mijn tijd nog niet. Maar ben nu toch ook wel weer blij dat ik er toch nog ben (meestal dan) anders was het allemaal nog erger geweest. Niet voor mij maar wel voor mijn vriend, familie en omgeving. En wie weet wat ons nog gegund is en hopelijk zien we onze mannetjes later wel weer, als we er zelf ook niet meer zijn. Dat hoop ik echt. Laatst sprak ik met iemand die hetzelfde heeft meegemaakt en zij gelooft dat het leven pas het begin is van ons bestaan op aarde. Vind ik wel een hele mooie gedachte.

Nou eerst maar weer even tot zover. Ben er een beetje emotioneel van maar ik merk wel dat het toch wel helpt om het op te schrijven.

Liefs Iris

Iris, ik hoop van harte dat jullie je twee ventjes inderdaad terug zien later. Ik vind het een hele mooie gedachte!

hoi meiden...

Ow baby77, wat een verhaal zeg... had het nog niet eerder meegekregen zeg maar.. zit hier gewoonte brullen als een klein kind!! Bah...

Maaikesanne, Hoe voel je je nu... eczeem al een beetje weggetrokken..??

MamaJB, heb je al getest?? Ben wel nieuwsgierig hoor!!

MissX, lekker een rustige avond gehad??

Ben vanochtend bij de HA geweest.. Ze hebben nog geen test gedaan. Wel even getest op eiwitten. Hiervan was gelukkig geen spoortje te bekennen. Moet zelf zaterdag maar even een test doen als de RD nog niet zijn gearriveerd. Als deze dan weer negatief is mag ik volgende week terugkomen voor een bloedtest...
Nog langer wachten!!!! pfff...

Groetjes M

Goh baby77 als ik je verhaal lees krijg ik tranen in mijn ogen, verschrikkelijk!!!
Logisch dat je een hele tijd moest herstellen ( lichaamelijk en geestelijk ).

Liefs Mama2006

Dag dames,

Ik heb al jullie verhalen gelezen hoor en ik wil ook graag op iedereen reageren maar mijn computer is momenteel errug traag en het duurt wel 20 minuten als ik een tweede scherm wil openen.

Baby77, jouw verhaal blijft mij het meeste bij, wat een verschrikking zeg. Ik heb ook de tranen in mijn ogen staan. Tjonge jonge, ik weet even niet wat ik moet zeggen meid!
Ik leef helemaal met je mee en ik denk ook altijd dat wanneer ik dood zou gaan, ik heel veel lieve mensen die ik heb moeten missen weer tegen zal komen. Dat is ook een hele mooie gedachte. Hou die gedachte vast!

Toppertje, dus nog even en dan kan je over!
Wat heerlijk zeg, wordt alles mooi?

Ikke, het is altijd fijn om even een avond bij   je mannetje te bankhangen hé, gewoon even lekker tv kijken, een bakkie chips erbij.mmmmm

Nou, wij hebben vanmorgen weer getest en de uitslag was wéér negatief.
Ik ben nog steeds niet ongi geworden, dus daar is het wachten nu op.
Dit is mijn eerste ronde, direct na het stoppen met de pil....dus zo heel vreemd is het niet. Alleen ben ik begin dit jaar een maand gestopt met de pil en toen had ik  wel een regelmatige ongi.
We hebben wel van die goedkope testen gebruik van Kruidvat (2 voor 5 euro) maakt dat nog uit?

MMWS, dus ook nog niet ongi?
Nou ook maar weer afwachten dan hé, misschien wijst de bloedtest wel wat uit!
Spannend hoor.

Nu ben ik de rest kwijt maar ik kom nog wel weer!

liefs Connie

Heeej,

@Jam_ernie, bah, last van je buik, das geen pretje! Gaat het vandaag alweer een beetje beter? Je zit alweer op de helft van je cyclus, gaat snel! Heb je je ei gevoeld? En goed   geklust?  

@Toppertje,  nog even en dat zitten  jullie er lekker in, joepie!! We merken wel weer wanneer je weer online bent en zullen je niet vergeten hoor! En lekker gestopt met de pil. Het komt steeds dichterbij!

@Sannie, vervelend is dat met die computers he!? Ik heb het ook wel eens gehad, grrrrrr....

@Iris, meis toch, twee maanden is nog niet zo lang geleden. Fijn dat je je verhaal hier met ons wilt delen. Hoop dat het je ook een beetje helpt met je verwerking. Het kan zeker nog een tijd duren voor je lichaam dat bloedverlies teboven is. En emotioneel gezien, pff. Hoop echt dat je het een plekje kunt geven en dat je (buiten ons om) er met mensen over kunt praten.

@MMWS, nog geen zekerheid dus... Wel fijn dat er geen eiwitten ontdekt zijn! Ik duim nog steeds!!!

@Connie, ook voor jou duim ik nog steeds! Het kan natuurlijk zijn dat je lichaam nog aan het ontpillen is, maar hoop zo voor jou dat je zwanger bent!! Ik klets mee binnen een ander topic en bij een van die meiden duurde het geloof ik iets van 11 dagen voor de test pas positief aangaf. Het kan!!!

Hier alles oke. Erg druk bezig vandaag met m'n scriptie. Vanavond werken dus denk dat ik er pas morgen weer ben.

Liefs, ikke

Jeee .. wat schrijven jullie veel!
maar ben heel moe.. zal proberen straks te reageren!
Wilde even laten weten dat ik wel lees.
(o en voor wie het vroeg.. ja.. nog steeds misselijkt.. te houden hoor)

liefs Jazzie

Terug
Bovenaan