Heeej,
@Jam_ernie, bah, last van je buik, das geen pretje! Gaat het vandaag alweer een beetje beter? Je zit alweer op de helft van je cyclus, gaat snel! Heb je je ei gevoeld? En goed geklust?
@Toppertje, nog even en dat zitten jullie er lekker in, joepie!! We merken wel weer wanneer je weer online bent en zullen je niet vergeten hoor! En lekker gestopt met de pil. Het komt steeds dichterbij!
@Sannie, vervelend is dat met die computers he!? Ik heb het ook wel eens gehad, grrrrrr....
@Iris, meis toch, twee maanden is nog niet zo lang geleden. Fijn dat je je verhaal hier met ons wilt delen. Hoop dat het je ook een beetje helpt met je verwerking. Het kan zeker nog een tijd duren voor je lichaam dat bloedverlies teboven is. En emotioneel gezien, pff. Hoop echt dat je het een plekje kunt geven en dat je (buiten ons om) er met mensen over kunt praten.
@MMWS, nog geen zekerheid dus... Wel fijn dat er geen eiwitten ontdekt zijn! Ik duim nog steeds!!!
@Connie, ook voor jou duim ik nog steeds! Het kan natuurlijk zijn dat je lichaam nog aan het ontpillen is, maar hoop zo voor jou dat je zwanger bent!! Ik klets mee binnen een ander topic en bij een van die meiden duurde het geloof ik iets van 11 dagen voor de test pas positief aangaf. Het kan!!!
Hier alles oke. Erg druk bezig vandaag met m'n scriptie. Vanavond werken dus denk dat ik er pas morgen weer ben.
Liefs, ikke