Wie stopt er nog meer in het najaar met de pil?

Hoi hoii

Hier snel ff een reactie van mij..
Heb niet de tijd om op iederee te reageren want krijg zo bezoek ivm de hara party..
Maar wou jullie even laten weten dat ik bij de dermatoloog ben geweest vandaan en heb zalfjes gekregen. Nu heb ik t niet zo op zalfjes, maar deze helpt !
1 keer gezicht gesmeerd en t ziet er stukken beter uit !
Nog naar de kapper geweest en ben een stuk opgeknapt hihihi..

Vanochtend giga misselijk geweest, dacht echt dat ik moest spugen, gelukkig was t niet zo !!

Gezellige avond allemaal en kom morgen op jullie reageren ! xxx

ps; baby77.. jee wat een verhaal zeg..
Waar woon je ong in fryslan ??

@iris Jeetje nog maar 2 maanden geleden...
ik heb het nog net droog gehouden heftig hoor.
Ik weet zeker als het jullie tijd is jullie kindjes weer tegen komen.Lijkt mij ook een fijne gedachte.En het is goed om er over te praten.
Ik wou hier ff op reageren, ik ben ff druk druk maar ik lees alles hoor.

groetjes .....

Hoi meiden,

Maikesanne. Wat fijn dat je zalfje helpt... voel je je zeker al weer een stuk beter.
Een bezoekje aan de kapper is natuurlijk nooit weg. Laat je maar lekker verwennen de komende tijd.

MamaJB... Nog steeds geen RD's... Ook voor jou wordt het zo spannend hoor!!

Jazzie, voel je je alweer wat beter, of nog steeds misselijk...

MissX, lukt het met je scriptie?

Ook hier blijven de RD's goed weg. Zaterdag weer testen..

Blijft spannend...
Voor iedereen die nog meer in spanning zit..
Ik zal een kaarsje voor ons allemaal aansteken.

Gezellig zo met dit weer...

Groetjes M

Ook ik duim voor iedereen!!!

Bij mij ook nog geen steeds RD. Nog even kort de uitleg: heb eind augustus mijn laatste pil genomen en dan op 1/9 ongesteld geworden. Heel september veilig gevreeën en dus tot op de dag van vandaag geen natuurlijke maandstonden gekregen. ZOu ik nu al zwanger kunnen worden of moet ik eerst die natuurlijke maandstonden gehad hebben?!? Vanaf nu gaan we wel gewoon vrijen zonder condoom dus...

hai meiden,

ben ik weer. nou heb t weer overleefd! t was erg pijnlijk, en nog steeds. maar je kan ze maar kwijt zijn! was vandaag wel lekker eerder van mn werk vrij, dus vanmiddag mn bedje ingegaan en even geslapen. bedankt voor alle lieve belangstelling!

baby77; wat een indrukwekkend verhaal. vind het knap dat je het weer aan kan.
dat fotolijstje waar ik het over had, zag ik bij prenatal, erg leuk!

missx; ik  slik ibuprofen en waterstofperoxide om te spoelen. dit heb ik de vorige keer ook gedaan. wat is jou hororverhaal bij de kaakchirurg?

sannie75; had ik vorige week ook een keer dat mn bericht er niet op kon, alles weg! heel frustrerend!

mmws en mamajb; het blijft maar spannend voor jullie!

jazzie en maikesanne; jullie zijn echt zwanger. met alles erop en eraan! haha, heerlijk lijkt me.

ik zal vast iemand vergeten zijn, maar ik ben met jullie allemaal begaan hoor! haha! vind het nog steeds super dat we allemaal zo lekker ons verhaal kwijt kunnen, echt heel fijn!

fijne avond!
liefs mart

Ha meiden,

Mama JB Nog steeds niks???

Mart, Fijn dat je even lekker je bed in kon. Hoe voel je je nu? Veel pijn??

Ik ga helaas door naar de volgende ronde. Mijn RD's zijn vanochtend gearriveerd..

Moet ik nu uitgaan van een cyclus van 35 dagen of zou dit eenmalig zijn???

Kus M

MMWS..
balen dat ze dan toch gekomen zijn.
Ik zou maar even wel uitgaan van 35 dagen.. kan ook zijn dat het nu weer minder wordt.

dames even gauw een update!
het gaat goed.. ben wel misselijk.. eigenlijk wel de hele dag.. maar vooral s'ochtends als ik uit bed kom en s'avonds.. maar ik heb ook een heel vol gevoel. trek in weinig eten.
Verder heb ik niet zoveel te klagen.

Liefs Jazzie

He hallo! Ik ben ook sinds kort gestopt met de pil, en dit wordt het eerste kindje van   mij en mijn vriend. dus dat wordt spannend. heeft iemand nog tips....

Iedereen heel veel succes!

x

Terug
Bovenaan