Wie stopt er nog meer in het najaar met de pil?

Hallo meiden,

Deze week zou een spannende week moeten zijn geweest, was het niet dat ik hartstikke ziek ben geweest! Echt zwaar de griep te pakken zeg!
Zul je net zien in je ‘vruchtbare’ dagen ben je zo ziek dat je nog geen pap kunt zeggen laat staan een onderonsje met manlief! Deze rond is dus zeker een gemiste kans..
Ach komen nog kansen zat, zo nuchter ben ik ook wel! Hahaha

Zijn er nog nieuwe zwangere bij gekomen?

Ik moet op het gemakje maar eens even alles bij lezen, alleen een beetje weinig tijd nu!

Fijn weekend allemaal..

Gr.

Hallo allemaal,

Ik wil jullie allemaal heel erg bedanken voor de lieve woorden. Dat helpt echt wel!! Het is idd fijn dat we allemaal hier ons verhaal kwijt kunnen. Heel fijn.
Heb gisteren ook weer een paar uurtjes gewerkt. Was gisteren wel blij dat ik weer naar huis kon. Had het wel weer gehad en was moe maar ja het moet ook even weer wennen he??!
Als het goed is heb ik bij een regelmatige cyclus mijn 'ei' inmiddels ook gehad. Heb verder niks gevoeld en ik weet natuurlijk ook niet zeker of ik wel een regelmatige cyclus heb omdat ik begin dit jaar gelijk na het stoppen met de pil zwanger ben geraakt. Maike Sanne en Jazzie... hoe lang duurde het bij jullie voordat je iets voelde en/of misselijk begon te worden? Na je eisprong zeg maar. Ik voel verder nog niks. Is denk ik ook nog wel een beetje vroeg en ik ga er eigenlijk ook niet vanuit dat het gelijk raak is. Het kan natuurlijk wel maar die kans is niet heel groot en aangezien ik de vorige keer gelijk zwanger was, zal dat nu wel niet zo zijn. Ik ga de kat goed in de gaten houden want dat is mijn natuurlijke zwangerschapstest... ha ha ha. Vorige keer ging ze ook steeds op mijn buik zitten terwijl ikzelf nog van niks wist.

@mama JB: hoe is het nu met jou?? Lijkt me heel erg frusterend dat je niet weet waar je aan toe bent. Hoop voor je dat je snel meer duidelijkheid krijgt. En volgens mij is een 'huismerktest' ook gewoon betrouwbaar.  

@MMWS.... balen dat de  toch hebben doorgezet. Weet niet of je er nu vanuit moet gaan dat je een cyclus hebt van 35 dagen. Misschien moet je cyclus nog een beetje op gang komen?? Zou er eerst maar wel vanuit gaan denk ik.

@Maike Sanne, Ik woon ongeveer in midden friesland. Hoezo? En waar komen jullie allemaal vandaan??? Fijn dat je nieuwe zalf helpt.

@Mart23...bedankt voor de tip van de fotolijstjes. Heb net even op de website van prenatal gekeken en het zijn leuke fotolijstjes. Als het zover is ga ik denk een paar van die fotolijstjes halen.

@Jazzie... vervelend dat je je zo misselijk voelt al hoop ik dat mij straks ook zo ga voelen.... Eet je s'ochtends voordat je uit bed gaat ook wat?? Een crackertje bijvoorbeeld. Dat schijnt ook wel eens te helpen. Eerst wat eten en dan voorzichtig uit bed.

Voor de rest een heel fijn weekend en tot snel maar weer!!!!

Liefs Iris.

Hey ladies!

@MaikeSanne, hoe was de party? Is er veel gekocht? En wat fijn dat die zalf helpt! Eindelijk meis!

@MMWS, meis wat ontzetend balen zeg! Ik zou voor het gemak ook maar even 35 dagen aanhouden. Natuurlijk kans dat je cyclus nu korter is en dan zou je er daarna tussenin kunnen gaan zitten. Maar het is ook niet fijn (lijkt me) dat je aankomende keer van 28 dagen uitgaat en dan een week in spanning zit terwijl je op dag 35 alsnog ongi wordt. Maaaaaar, natuurlijk gaan we ervan uit dat het aankomende ronde gewoon raak is. Ik ga heel hard voor je duimen!!

@Bereke,  tja, das een erg goede vraag. STEL dat je een erg lange cyclus hebt, wat kan. (iemand op een ander topic werd na het stoppen met de pil pas na 84 dagen ongi). In dat geval kan het zo zijn dat je eisprong nog moet komen he. Je zou er dus voor kunnen kiezen om die condooms gewoon in de kast te laten nu en erop te hopen. Hou ons op de hoogte he!

@Mart, gelukkig ging het goed! Ik vond het toen echt een ramp. Het ging maar om een kies, die weg gesneden moest worden. Toen ik eenmaal in de auto naar huis zat, zei ik nog tegen m'n vriend: zo mogen ze er allemaal wel uit. Als dit het is! Nou, dat had ik beter niet kunnen zeggen. Heb zo veel pijn gehad! Was natuurlijk te laat met ijs erop doen, dus had een wang van hier tot Tokio, haha! Helemaal blauw en paars, ze waren blijkbaar beetje hardhandig bezig geweest. Maar goed dat is het ergste nog niet. De pijn beelf, na een week nog! Het werd steeds dikker en ik kreeg een hele vieze smaak in m'n mond. Ik terug, bleek de hechting aan het ontsteken te zijn. Zij dus die hechting eruit gehaald. Maar dagen lang bleef de pijn en dikke wang. Ik weer terug, bleken er (sorry voor de details) voedselresten in het 'gat' te zitten en was het dus aan het ontsteken. Ik heb gewoon daar moeten vragen om zo'n spuitje waar je water in kunt doen om het zelf te spoelen! Had dat ondertussen al van heel veel mensen gehoord, maar telkens als ik belde, zeiden ze van daar uit dat ik alleen gewoon mocht spoelen. Maar ja, dan spoel je als het ware over het gat heen, en niet echt de troep eruit!! (Sorry!!!) Bah, haha! Ben er dus drie weken mee zoet geweest. Als ik eraan terug denk krijg ik alweer kiespijn, haha!

@Jazzie, meis, ik hoop dat je je gauw beter gaat voelen, ondanks dat het wel te houden is zo. Iig bewijs zat dat je zwanger bent!

@Potjeongeduld, wat leuk dat jullie ook voor het echie gaan! Voor ons wordt het ook de eerste. Tips, tja. Slik je al foliumzuur? Dat is wel heel erg belangrijk. Kun je bij elke drogisterij kopen en het vermindert het risico op ee kindje met een open ruggetje. Doen dus! Zijn jullie er meteen na het stoppen met de pil voor gegaan of nog even gewacht?

@Oeps, wat balen meis! Dat zul je net zien. Goed dat je zo positief bent! Toch weet je het maar nooit he... (Of gebruik je ovulatietesten?)

@Iris, ik hoop zo dat je een regelmatige cyclus hebt! Je hoort vaak dat vrouwen die net een mk hebben gehad meer vruchtbaar zijn he? Maar weet niet of je dat ook kunt vergelijken met jouw situatie... Let maar goed op je kat!

Hier gaat alles goed. Wil vandaag veel aan m'n scriptie doen. Ben eigenlijk alweer veel teveel tijd kwijt met hier lezen en schrijven, haha! Denk dus dat ik jullie vandaag niet meer spreek.

Dikke kus!!!

MissX: het zou dus misschien kunnen maar dan weet je toch nooit wanneer je een zwangerschapstest moet doen? Neen, ik hoop gewoon dat de teunisbloemolie zijn werk doet en dat ik vlug ongesteld word. Al gaan we nu niet meer met condoom vrijen hoor. Bah, zo ingewikkeld!

Heb net een weekendje weg geboekt voor mijn man en mij in oktober. Kijk er al naar uit!!!

Dag dames,

Ik wil jullie even laten weten dat ik nog wel mee lees hoor. Ik heb vandaag alleen TOTAAL geen zin om overal op te reageren. Ik zit ontzettend slecht in mijn vel de laatste 3 dagen
Ik heb heel erg last van stemmingswisselingen en reageer alles af BAH!
Mijn ongi wil ook maar niet komen en ik voel me zwaar kl##ten.

sorry voor het geklaag maar het is even niet anders.

een balende Connie

Geeft niks Connie!
lekker klagen!!! uh.. maar kan je nu ook zwanger zijn?! maar dat je ei later is geweest?
want.. (dat klinkt zwanger)

liefs Jazzie

Ja we zijn er echt nu heel erg mee gezig, toch veel lezen er over en natuurlijk de daad! maar ja! Ik zie nu echt iedereen om me heen zwanger raken en kleine kinderen en zo! mijn moederinstinkt is zich behoorlijk aan het ontwikkelen nu. Maar  ik slik nog geen foliumzuur, ik had er van begrepen dat dat pas moest als je zwanger was. maar dan heb ik het verkeerd begrepen, ik ga  morgen  als eerste naar de drogist om t te halen.

bedankt

x

Connie, jammer dat je je **** voelt! Hopelijk betert dit vlug!

Potjeongeduld: ja best nu toch al beginnen slikken hoor!

Terug
Bovenaan