Hey ladies!
@MaikeSanne, hoe was de party? Is er veel gekocht? En wat fijn dat die zalf helpt! Eindelijk meis!
@MMWS, meis wat ontzetend balen zeg! Ik zou voor het gemak ook maar even 35 dagen aanhouden. Natuurlijk kans dat je cyclus nu korter is en dan zou je er daarna tussenin kunnen gaan zitten. Maar het is ook niet fijn (lijkt me) dat je aankomende keer van 28 dagen uitgaat en dan een week in spanning zit terwijl je op dag 35 alsnog ongi wordt. Maaaaaar, natuurlijk gaan we ervan uit dat het aankomende ronde gewoon raak is. Ik ga heel hard voor je duimen!!
@Bereke, tja, das een erg goede vraag. STEL dat je een erg lange cyclus hebt, wat kan. (iemand op een ander topic werd na het stoppen met de pil pas na 84 dagen ongi). In dat geval kan het zo zijn dat je eisprong nog moet komen he. Je zou er dus voor kunnen kiezen om die condooms gewoon in de kast te laten nu en erop te hopen. Hou ons op de hoogte he!
@Mart, gelukkig ging het goed! Ik vond het toen echt een ramp. Het ging maar om een kies, die weg gesneden moest worden. Toen ik eenmaal in de auto naar huis zat, zei ik nog tegen m'n vriend: zo mogen ze er allemaal wel uit. Als dit het is! Nou, dat had ik beter niet kunnen zeggen. Heb zo veel pijn gehad! Was natuurlijk te laat met ijs erop doen, dus had een wang van hier tot Tokio, haha! Helemaal blauw en paars, ze waren blijkbaar beetje hardhandig bezig geweest. Maar goed dat is het ergste nog niet. De pijn beelf, na een week nog! Het werd steeds dikker en ik kreeg een hele vieze smaak in m'n mond. Ik terug, bleek de hechting aan het ontsteken te zijn. Zij dus die hechting eruit gehaald. Maar dagen lang bleef de pijn en dikke wang. Ik weer terug, bleken er (sorry voor de details) voedselresten in het 'gat' te zitten en was het dus aan het ontsteken. Ik heb gewoon daar moeten vragen om zo'n spuitje waar je water in kunt doen om het zelf te spoelen! Had dat ondertussen al van heel veel mensen gehoord, maar telkens als ik belde, zeiden ze van daar uit dat ik alleen gewoon mocht spoelen. Maar ja, dan spoel je als het ware over het gat heen, en niet echt de troep eruit!! (Sorry!!!) Bah, haha! Ben er dus drie weken mee zoet geweest. Als ik eraan terug denk krijg ik alweer kiespijn, haha!
@Jazzie, meis, ik hoop dat je je gauw beter gaat voelen, ondanks dat het wel te houden is zo. Iig bewijs zat dat je zwanger bent!
@Potjeongeduld, wat leuk dat jullie ook voor het echie gaan! Voor ons wordt het ook de eerste. Tips, tja. Slik je al foliumzuur? Dat is wel heel erg belangrijk. Kun je bij elke drogisterij kopen en het vermindert het risico op ee kindje met een open ruggetje. Doen dus! Zijn jullie er meteen na het stoppen met de pil voor gegaan of nog even gewacht?
@Oeps, wat balen meis! Dat zul je net zien. Goed dat je zo positief bent! Toch weet je het maar nooit he... (Of gebruik je ovulatietesten?)
@Iris, ik hoop zo dat je een regelmatige cyclus hebt! Je hoort vaak dat vrouwen die net een mk hebben gehad meer vruchtbaar zijn he? Maar weet niet of je dat ook kunt vergelijken met jouw situatie... Let maar goed op je kat!
Hier gaat alles goed. Wil vandaag veel aan m'n scriptie doen. Ben eigenlijk alweer veel teveel tijd kwijt met hier lezen en schrijven, haha! Denk dus dat ik jullie vandaag niet meer spreek.
Dikke kus!!!