Hey meiden,
@Connie, dus toch je rd's. Wel fijn dat je nu zekerheid hebt joh. 34 Dagen is wel vervelend. Mocht je de volgende keer weer ongi worden, dan hopen op een kortere cyclus. Maar we hopen natuurlijk dat het dan raak is! Voel je je al wel wat beter?
@Bereke, hoe is het met jou? Zijn de rd's er al? Het is idd lastig dat je dan niet weet wanneer je een test moet doen. Als je bij een cyclus van 28 dagen nu van plan was geweest voor het echie te gaan, zou ik dat idd in deze situatie ook doen, ook al ben je nog niet ongi geworden. Het is dan wel lastig berekenen, maar tegelijkertijd is de kans aanwezig dat het toch raak is als je cyclus langer duurt. Veel klusplezier iig! Wat lekker dat jullie een weekendje weg gaan. Naar het buitenland?
@Potjeongeduld, komt me zo bekend voor dat je overal om je heen zwangere vrouwen ziet! In onze vriendengroep zijn er net twee bevallen en zijn er nu 4 zwanger! Heb je al foliumzuur gehaald?
@MaikeSanne, echt zwanger! Niet fijn zoals je je voelt, maar wel een teken dat het goed zit. Pff, je moet er wat voor over hebben he.. Nog minder dan 8 maanden meis, haha! Je echo komt iig al lekker dichtbij. Ben zo benieuwd hoe je het gaat ervaren!
@MMWS, ik heb je in het lijstje gezet hoor! Wil je nog even de ontbrekende dingen laten weten? Dan vul ik die ook in. (Sorry sorry, heb niet alles onthouden! ).
Hier alles oke. Gisteren gewerkt en een relaxte avond gehad. Vandaag bij m'n vriend wezen kijken, die deed mee aan een autocross. Ben altijd zo blij als hij weer veilig thuis is, haha! Net lekker samen in bad gelegen en hij is nu studio sport aan het kijken, dus voor mij mooi tijd om hier even langs te komen. Voor ons komen de vruchtbare dagen er weer aan. Ik verwacht bij weer een cyclus van 29 dagen donderdag m'n eisprong. Ben benieuwd of ik er iets van ga merken!
Fijne avond allemaal!
Liefs, ikke
Zwanger willen worden
Wanneer
Hoeveelste kindje
Mart
Eind september
1e
Toppertje
November
3e
Ik1978