Wie stopt er nog meer in het najaar met de pil?

Heb juist beslist dat ik voorlopig niet maar naar het forum ga komen om
te lezen en te schrijven! Maak mezelf helemaal gek gewoon! Dus dames:
nog heel veel succes allemaal! Dat jullie allemaal vlug zwanger mogen
raken!

Je mag me dus ook verwijderen uit het overzicht!

Groetjes

Ha meiden,

MamaJB, wat fijn dat je je nu weer wat beter voelt. Kan me voorstellen dat je dat negatieve gevoel nu kwijtbent..

MaaikeSanne. bij deze de aanvulling voor het lijstje.

Ik ben 24 jaar en we gaan voor ons eerste kindje. Dit wordt voor ons de 2e ronde...

Kus M

hallo!!!

Ja ik heb direct na dat jullie me het aangeraden hadden een pakje gehaald, ben dus   al wel druk bezig met slikken. Door het slikken van foliumzuur ben ik wel iets meer opgewonden dan anders... mijn vriend had het ook in de gaten  hihihi

x

Goedemorgen !

Bereke... Ohh meis.. Ik hoop dat je snel zwanger raakt (andere dames natuurlijk ook!)
Ik ben er ook te veel mee bezig geweest, zou dan ook niet meer op t forum kijken maar hield t maar 2 a 3 dagen uit hihih...
Hoop dat je voldoende afleiding hebt meis !!!   Succes !!!

Connie... Balen dat je ongi bent geworden!! Hoop zo dat het de volgende rond raak is !!

Miss X.. ohh lekker same gebaderd ;)   Nu flink klussen ;) hihi

Verder gaat t hiet zn gangetje..Onzettend veel misselijk, het weekend beide dagen de hele dag..   Ook weinig gegeten..
Maar ja.. hoort er bij ;)
Nog een weekje dan de echooooo !!!!

Jazzie.. Fijne vakantie meis !!!

Hoi Maike Sanne,

Je zal wel denken waarvoor reageert zij op mij?
Ik zat in het forum April mama`s..
Ik ben zo blij voor je dat je weer zwanger bent! Nu maar hopen dat alles goed gaat!!!
Geniet van de echo!
Heel veel geluk gewenst!!!

Liefs Maaike

Hey meiden!

@Mart, gelukkig gaat het goed met je mond! Heb het lijstje al even aangepast. Ben je al flink aan de klus?

@Jazzie, hoop dat je een hele fijne vakantie hebt en lekker kunt ontspannen! Hopelijk niet teveel last van misselijkheid, vooral in het vliegtuig niet! Als je terug komt lekker de echo, joepie!!!

@Bereke, meis toch. Het is idd niet fijn als het je zo bezig houdt, maar zie er maar eens verandering in te brengen. Dit forum helpt idd ook niet echt mee en ik begrijp je keuze. Wat niet wegneemt dat ik het jammer vind dat je niet meer mee kletst! Wens jou ook heel veel succes met zwanger worden en hoop dat als het raak is of wanneer je er wel weer aan toe bent, je nog een keer wat van je wil laten horen! Ik zal je uit het lijstje halen zoals je gevraagd hebt.

@MMWS, heb het lijstje aangepast! Hoe gaat het verder met je?

@Potjeongeduld, zal ik jou ook in ons lijstje zetten als je dat leuk vindt? Goed dat je meteen begonnen bent met slikken! Je vriend zal er wel blij mee zijn!

@MaikeSanne, bijna de echo, joepie!!! Wel vervelend dat je zo misselijk bent, maar het hoort er helaas voor veel vrouwen bij...

Nou, hier vandaag weer een productief dagje, veel gedaan. Vanavond ook nog werken. Ik ben supervisor in een callcentre en het loopt de laatste tijd niet zo lekker op het werk. De sfeer is niet meer wat het geweest is, het personeel gooit er met de pet naar en wij als supervisors krijgen overal de schuld van door onze baas. Pff, heel gedoe. We willen graag een gesprek met hem, maar die man... !!! Heb dus de laatste tijd ook niet echt zin meer om ernaar toe te gaan. Gelukkig is het maar voor zo'n 12 uur in de week en zodra ik afgestudeerd ben, hoop ik gauw een baan te hebben!

Liefs, ikke

Zwanger willen worden

Wanneer    

Hoeveelste kindje              

Toppertje
November
3e

Ik1978
November
2e

OD

Leeftijd

Toppertje
29
20 oktober

Ik1978
30
24 september

NOD                              

Leeftijd                      
Kindje                
Ronde                      
NOD Oktober

Ernie
26
1e
1e
15

Baby77
31
3e
1e
15

Oeps
28
2e
1e
18

Ikke
24
1e
2e
23

Mama2006
28
2e
5e
23

Sannie 75
33
3e
3e
24

Connie
30
1e
2e
??

Mart
23
1e
1e
26

MMWS
24
1e
2e
31

NOD
Leeftijd
Kindje
Ronde
NOD November

Connie
30
2
2
6

Moeders                            

Dochter / Zoon                                          

Leeftijd    

Jazie
zoontje
1,5 jaar

Connie
zoontje
2 jaar

Toppertje
2 zoontjes
13 maand en 3 jaar

Mama2006
dochter
2 jaar

Sannie75
dochter en een zoon
4 jaar en 2jaar

Ik1978
zoon
3 jaar

Oeps
zoon
bijna  5 jaar

Baby77
*2 jongetjes*

Zwanger

Leeftijd                  

Kindje                    

ronde                                

Uitgerekend op

Jazzie
25
2e
1e
27 mei 2009

MaikeSanne
24
1e
1e na mk
3 juni 2009

Echo's        

Datum                                      

Hoeveelste                      

Hoe laat    

Jazzie
21 oktober
1e
11.30

MaikeSanne
14 oktober
1e
14.45

potjeongeduld welkom hier gezellig dat je ook meekletst.
Voor de eerste spannend joh!
Ik zelf ga in nov voor de 2e, het is bijna zover.Door veel op deze topic te lezen en schrijven ben ik wel ongeduldig hoor kan niet wachten tot we gaan beginnen.\

Bereke jammer dat je niet meer meedoet maar ik wens je wel succes verder.

oeps jammer van je gemiste kans maar voel je je wel weer beter???

Ik wist niet dat je iets meer opgewonden kon worden van foliumzuur hihihi grappig,
komt altijd gelegen als je voor een kindje gaat of niet dan.
Ik heb dat bij de 1e niet in de gaten gehad maar ik zal er vanaf volgende maand op gaan letten of het bij mij ook zo is.

mart wat fijn dat je mond minder pijn doet.niets is vervelender dan pijn in de mond.

En hoe is het met de rest van de dames,het is nog al rustig.......
druk aan het klussen .

ja ik heb het ook druk maar kon net ff de tijd vinden om te schrijven,maar ik lees wel regelmatig hoor.

heb nog een vraagje.....
welke ovulatietesten gebruiken jullie en zijn ze duidelijk in gebruik????

nou ik hoor(lees) het wel.

groetjes...

Hallo meiden,

Het is idd rustig hier... ook van mijn kant. Heb het zaterdag een beetje druk gehad, gisteren was het zulk snertweer waardoor ik helemaal nergens zin in had en vandaag is mijn vriendje ziek thuis... is helemaal zielig... ha ha ha nee hoor valt wel mee. Maar hij is anders nooit ziek en nu wel. Komt denk ik toch wel een beetje door wat we allemaal hebben meegemaakt.

Ik zal morgen alles lezen en wat uitgebreider reageren.

Heb nog wel 1 vraag: ikke jij zei dat vrouwen na een miskraam over het algemeen vruchtbaarder zijn. Dat heb ik idd ook wel eens gehoord. Maar weet je ook hoe dat dan zit en hoe lang dat dan zo is? Of weet iemand anders dat??

Nou meiden fijne avond en morgen ben ik er weer!!!

Liefs Iris

Terug
Bovenaan