Hey meiden!
@Mart, gelukkig gaat het goed met je mond! Heb het lijstje al even aangepast. Ben je al flink aan de klus?
@Jazzie, hoop dat je een hele fijne vakantie hebt en lekker kunt ontspannen! Hopelijk niet teveel last van misselijkheid, vooral in het vliegtuig niet! Als je terug komt lekker de echo, joepie!!!
@Bereke, meis toch. Het is idd niet fijn als het je zo bezig houdt, maar zie er maar eens verandering in te brengen. Dit forum helpt idd ook niet echt mee en ik begrijp je keuze. Wat niet wegneemt dat ik het jammer vind dat je niet meer mee kletst! Wens jou ook heel veel succes met zwanger worden en hoop dat als het raak is of wanneer je er wel weer aan toe bent, je nog een keer wat van je wil laten horen! Ik zal je uit het lijstje halen zoals je gevraagd hebt.
@MMWS, heb het lijstje aangepast! Hoe gaat het verder met je?
@Potjeongeduld, zal ik jou ook in ons lijstje zetten als je dat leuk vindt? Goed dat je meteen begonnen bent met slikken! Je vriend zal er wel blij mee zijn!
@MaikeSanne, bijna de echo, joepie!!! Wel vervelend dat je zo misselijk bent, maar het hoort er helaas voor veel vrouwen bij...
Nou, hier vandaag weer een productief dagje, veel gedaan. Vanavond ook nog werken. Ik ben supervisor in een callcentre en het loopt de laatste tijd niet zo lekker op het werk. De sfeer is niet meer wat het geweest is, het personeel gooit er met de pet naar en wij als supervisors krijgen overal de schuld van door onze baas. Pff, heel gedoe. We willen graag een gesprek met hem, maar die man... !!! Heb dus de laatste tijd ook niet echt zin meer om ernaar toe te gaan. Gelukkig is het maar voor zo'n 12 uur in de week en zodra ik afgestudeerd ben, hoop ik gauw een baan te hebben!
Liefs, ikke
Zwanger willen worden
Wanneer
Hoeveelste kindje
Toppertje
November
3e
Ik1978
November
2e
OD
Leeftijd