Wie stopt er nog meer in het najaar met de pil?

Hoi hoii

Ook hier weer ff een korte reactie..

Baby.. Het klopt idd dat je na een miskraam vruchtbaarder bent
Dit is alleen in de eerste maand tot je eerste ongi na de mk.
Weet niet precies waarom,ik geloof omdat je baarmoederwand nog dun is waardoor ze er sneller door heen komen... (toch ??)
Bij mij klopte het, want was in eerste ronde na mn mk zwanger dus niet meer ongi geworden !

Hier giga misselijk.. Eten wil niet goed..voel me echt 22 uur van de 24 misselijk.. Zelfs snachs word ik misselijk wakker !! Dus er veel af om te drinken,plassen en crackertjes te eten..
Ook mn boobies beginnen gevoelig te worden,maar ik klaag niet hoor !
hhaah kan t nu (nog) hebben..

Ff korte update .. k ga nu Private Practise kijke ;)     xxx

hee hallo!
Ik ben heel benieuwd hoe het allemaal gaat lopen, ik was trouwens vandaag niet eens zo lekker in mijn vel, ik was ontzettend misselijk de hele tijd... bah.... t kan nu toch nog niet raak zijn? toch??? of misschien komt het gewoon door die nieuwe pilletjes, ik weet t niet. Als het zo is moet ik toch wachten tot dat ik eigenlijk weer ongesteld hoor te worden voordat ik een test kan doen?

ik ben niet eens zo ongeduldig om zwanger te raken, t komt wanneer het komt, maar ik ben meer ongeduldig qua diggetjes kopen en zo.... ben ook al helemaal bezig om de kinder kamer in te richten.... in mijn hoofd

x

(ff snel in de reclame :p)

Potjeongeduld.. Wanneer is je nod?? Wil je ook in het lijstje?
Das wel zo handig !!

zet me er ook maar in... rond de 25ste...van de week dus mijn ei

x

Hoi allemaal,

Mijn vriend en ik hebben een goede deal gemaakt. Hij is op 01-10 gestopt met roken en ik met de pil. Ik was al geen roker hihi. Ben van de week ongesteld geworden dus ben nieuwschierig hoe het mij gaat lopen. Ik heb namelijk geen fatsoenlijke cycles. Slik al zooooolang de pil. Maar goed ik kan denk ik bij jullie terrecht voor vragen? haha suc6 allemaal. groetjes Karoliene

Dag ladies,

Bereke, wat jammer nou dat je niet meer met ons meeschrijft!
Maar ik kan me ook voorstellen dat je even afstand wilt nemen. Soms ben je er gewoon de hele dag mee bezig en dan is even afstand nemen wel eens goed. Gewoon even je hoofd bij de dagelijkse dingen.
Kom je wel weer bij ons langs als je er weer aan toe bent?
Veel succes met zwanger worden meid!

MMWS, ja gelukkig voel ik me weer een stuk beter. De komende maand zal heel spannend worden, voor mijn gevoel dan. Het zegt natuurlijk niks maar bij mijn zoontje was ik  de 2e ronde zwanger....Maar ik heb me mijzelf afgesproken dat ik  pas op 6 november test (als ik dan nog niet ongi ben).

Potjeongeduld, welkom hier, sorry dat ik nog niet had gereageerd op jou....ik was even te druk met mezelf bezig. Goed dat je nu foliumzuur slikt, dat je er opgewonden van wordt is wel heel apart. Heb je hiervoor de pil geslikt?
Want ik ben namelijk ook meer in de stemming sinds dat ik gestopt ben met de pil, misschien ligt het daaraan.

MaikeSanne, wat vervelend dat je zo erg misselijk bent. Ik hoop voor je dat je er snel vanaf bent. Ze zeggen altijd dat de misselijkheid na de derde maand minder wordt hé?

Ikke, wil je me van de NOD lijst van oktober afhalen??
Ik sla een maandje over maar ik vind het niet erg hoor. Ik heb ineens ontzettend veel geduld gekregen. Maarja, het is voor ons het 2e kindje en we hebben het al heel gezellig met zn drietjes.
De kamer van mijn zoontje is al bijna klaar. We moeten nog een verduisterend rolgordijn halen en nog wat lijstjes (van Cars) ophangen, het nieuwe dekbedovertrek (met trijntjes) erop en dan kan hij daar lekker slapen, ik ben benieuwd!
Dus jij zit ook lekker met je mannetje in bad?
Mijn mannetje wil dat ook altijd maar ik vind daar niks aan, als ik in bad zit dan wil ik RUST!
Schiet het al op met je scriptie?
Trouwens ook vervelend van de problemen op je werk, ik weet er helaas alles van. Ook bij mij veel stress op het werk. Ik weet aan het begin van de dag nooit hoe de dag gaat verlopen, maarja daar heb ik voor gekozen, dat hoort ook een beetje bij de werksoort.

Mart, ik ben blij dat je mond alweer een stuk beter is.....het is echt niet leuk als je niet fatsoenlijk kunt praten, eten en drinken.
Wat leukd dat ook jij nu voor het echie gaat!!
Ik zal voor je duimen.

Baby77, Hoe gaat het nu met je mannetje?
Verwen hem maar lekker!!

Ik1978, Je vroeg naar de ovulatietesten, ben je van plan deze te gaan gebruiken dan?

Oeps, je had het over de gemiste kans deze maand, heb je dan helemaal niet geklust of is er nog een kans?

Sannie, Ben je al over met alle spullen??

Mama2006, hoe gaat het...druk aan de klus?

Jazzie, je bent al weg (het gaat ook zo snel) maar ik wens je een hele fijne vakantie!

Ernie, ook bijna je NOD samen met baby77!

Nou ik heb verder niets te melden, ben nog ongi, vrij hevig...we klussen de komende maand om de 2 dagen en dan zien we wel!

tot snel dames,

liefs Connie

Hoi Karoliene,

Welkom hier op dit gezellige topic!
Het is hier gezellig druk, maar nieuwe dames zijn altijd leuk!

Wat een goede deal heb je gesloten met jouw vriend!
Tuurlijk mag je hier vragen stellen, je mag vragen wat je wilt hoor, er zitten hier echte ervaringsdeskundigen!

Mag ik vragen hoe oud je bent??
Gaan jullie voor het eerste kindje?

Groetjes connie

He meiden,

Daar ben ik weer. Heb vandaag weer een paar uurtjes gewerkt. Ging op zich wel aardig. Donderdag ga ik weer en dan vanaf volgende week 3 ochtenden.

@Maike Sanne, bedankt voor je reactie inzake de vruchtbaarheid. Dat geldt dus niet meer voor mij want ik heb mijn eerste normale menstruatie al weer gehad. Dat is wel jammer natuurlijk maar we wachten het af. Volgende week heb ik mijn NOD maar ik voel nog helemaal niks maar ja dat wil natuurlijk ook helemaal niks zeggen. Hoe is het vandaag met je misselijkheid en waar kom jij eigenlijk vandaan? Ben ik wel nieuwsgierig naar omdat jij mij vroeg uit welk gedeelte van Friesland ik dan kom. En hoe was je Haraparty? Heb jij ook zo'n ramenwisser? Ik ga morgen mijn ramenwisser halen en deze week natuurlijk gelijk ramen wassen. De ramen zijn al 2 maanden niet gedaan dus wordt hoog tijd....  En Private Practice is een leuke serie he? Kijk ik ook altijd. Volgens mij was het gisteren de voorlopig laatste aflevering maar dan begint vanaf volgende week Grey's Anatomy weer (dacht ik). Kijk je dat ook? Vind ik ook een erg leuke serie. En vanavond Desperate Housewives... ook erg leuk. Verder volg ik niet veel tv-series.

Potje ongeduld en Karoliene welkom hier. Potje ongeduld.... goed van je dat je gelijk foliumzuur hebt gehaald. Is wel handig he zo'n forum. Ik leer er ook van alles door hier te lezen en schrijven. En als het even niet gaat kun je hier toch ook wel steun vinden. Dat is erg fijn.

Bereke... ik hoop dat je dit nog leest... ik wil je nog even veel succes wensen en misschien spreken we je nog weer?? Ik kan het me wel voorstellen hoor. Sinds ik op dit forum ben, ben ik er ook veel meer mee bezig dan ik eerst was. Is misschien niet altijd even goed maar het werkt bij mij toch ook wel een beetje verslavend.

Jazzie... waarschijnlijk lees je dit pas als je al weer terug bent van vakantie maar ik wil je toch nog even een hele fijne vakantie wensen en hopelijk ben je op vakantie niet zo vaak misselijk. Je ging naar Turkijke toch??

Ikke ben je gisteravond de avond weer doorgekomen op het callcentre?? Lijkt me erg zwaar zoals het daar gaat.

Ernie... volgende week NOD he?? Voel jij al wat? Ik nog helemaal niks maar dat zegt ook weer helemaal niks.

Mart, ben je al helemaal van de kiespijn af??

Connie... mijn mannetje is al weer beter hoor. Is vandaag weer gaan werken dus het viel mee. Dus voor jou ook eindelijk je ongi. Had je natuurlijk liever niet gehad maar hopelijk gaat het de volgende ronde beter. Zou mooi zijn als het weer in de 2e ronde raak is. En wat vind je zoontje van zijn nieuwe slaapkamer? Klinkt wel heel erg leuk allemaal. Lekker stoer zo'n Cars-kamer.

Nou dit was al weer een heel verhaal. Weet niet of ik iemand vergeten ben maar ben er snel weer!!!!

Doegie.....

Liefs Iris

Terug
Bovenaan