Wie stopt er nog meer in het najaar met de pil?

Hoi Connie,

Heb het lijstje aangepast en jou van de maand oktober afgehaald. Was wel even knoeien. Ik dacht even simpel te knippen en plakken maar toen had ik op een gegeven moment alles in de war. Dacht dat ik er wel handig in was maar valt dus tegen... ha ha ha!!

x

Zwanger willen worden

Wanneer    

Hoeveelste kindje              

Toppertje
November
3e

Ik1978
November
2e

OD

Leeftijd

Toppertje
29
20 oktober

Ik1978
30
24 september

NOD                              

Leeftijd                      
Kindje                
Ronde                      
NOD Oktober

Ernie
26
1e
1e
15

Baby77
31
3e
1e
15

Oeps
28
2e
1e
18

Ikke
24
1e
2e
23

Mama2006
28
2e
5e
23

Sannie 75
33
3e
3e
24

Mart
23
1e
1e
26

MMWS
24
1e
2e
31

NOD
Leeftijd
Kindje
Ronde
NOD November

Connie
30
2
2
6

Moeders                            

Dochter / Zoon                                          

Leeftijd    

Jazie
zoontje
1,5 jaar

Connie
zoontje
2 jaar

Toppertje
2 zoontjes
13 maand en 3 jaar

Mama2006
dochter
2 jaar

Sannie75
dochter en een zoon
4 jaar en 2jaar

Ik1978
zoon
3 jaar

Oeps
zoon
bijna  5 jaar

Baby77
*2 jongetjes*

Zwanger

Leeftijd                  

Kindje                    

ronde                                

Uitgerekend op

Jazzie
25
2e
1e
27 mei 2009

MaikeSanne
24
1e
1e na mk
3 juni 2009

Echo's        

Datum                                      

Hoeveelste                      

Hoe laat    

Jazzie
21 oktober
1e
11.30

MaikeSanne
14 oktober
1e
14.45

hey!

hier gaat alles goed, lekker aan de klus!

potjeongeduld; dat jij meer opgewonden bent komt doordat je gestopt bent met de pil. hoorde het laatst toevallig op tv. de pil zorgt dat je minder zin heb. maar ik merk het zelf idd ook hoor, hihi! beter toch! ohja, je kan idd pas testen als je eigenlijk ongesteld had moeten worden. enne ik heb ook echt de kriebels bij al die leuke babyspullen, lijkt me heerlijk, lekker shoppen!

welkom karoliene! leuk dat je ook mee komt praten. voor mij is het ook de eerste ronde en ben ook altijd aan de pil geweest dus heb ook geen idee hoe mn cyclus is, we zien het wel. ben je wel al foliumzuur aan het slikken? wel doen hoor!

ik1978; ik heb ovulatietesten van kruidvat, 5 in een doosje. heb ze nog niet gebruikt, van de week ga ik dat doen, want dan komt mn eisprong eraan. je hoort mn ervaring dan nog wel.

connie; ja nu voor het echie! vind het ook best spannend hoor. maar ik ben nog wel heel nuchter hoor. we zien het wel. maar ik zal gerust wel balen als ik toch ongi word aan het eind van de maand.

ikke; bedankt dat je t lijstje hebt aangepast!

zo, ff een  drinken, lekker bankhangen!

liefs mart

heee hallo dames!
Ja ik kijk er ook elke keer naar uit of er iemand wat terug geschreven heeft! Ik ben inderdaad hiervoor aan de pil geweest! ben sinds kort gestopt, slik nu foliumzuur. Afgelopen nacht ben ik de hele nacht misselijk geweest, heel erg misselijk. Eerst had ik al behoorlijk last van mijn buik... dat kan toch niet van mijn ei zijn? rond de 10e zou ik mijn eisprong pas hebben... vandaag de hele dag misselijk geweest, en tja vanmorgen was het t ergst. Ik werk in een supermarkt en toen de ovens voor het brood aan gingen, moest ik ff heel nodig naar het toilet, terwijl ik absoluut niet snel overgeef. Misschien zijn het ook wel de kriebels.
Ik wacht dan maar even met testen tot de 25ste.

x

mmmm ik had het ff helemaal verkeerd.... ohohoh ik was een beetje in de war met alle afkortingen.... NOD 11 october en ongie 25 october

x

Hey meiden!

Vandaag bijna de hele dag geen internet gehad omdat er alweer een storing van UPC in de regio was... Maar, het doet het weer!!!

@Ik1978, november komt al erg dichtbij meis. Dan kunnen jullie er ook voor gaan!
Ik kan je geen tips geven over ovulatietesten, omdat ik die (nog) niet gebruik.

@Iris, fijn dat je mannetje zich weer wat beter voelt! Ik hoorde het vaak om me heen dat vrouwen na een mk vaak meteen weer zwanger zijn. Maar hoe dat kan? Geen idee. Knap van je dat je langzaamaan weer wat meer gaat werken. Het is niet niks! Volgende week alweer je NOD, spannend! Hoe voelde je bij je vorige zwangerschap dat je zwanger was als ik vragen mag? Sorry als je het al verteld hebt, dan ben ik het even kwijt...

@MaikeSanne, hoop echt dat je misselijkheid gauw voorbij is. Bah, wat lijkt me dat vervelend! Hoewel ik er op dit moment alles voor over zou hebben als dat zou betekenen dat ik zwanger zou zijn, haha!

@Potjeongeduld, meis, denk dat je lichaam flink aan het ontpillen is. Lijkt mij niet dat al die kwaaltjes komen van een naderende eissprong. Heel herkenbaar trouwens wat je schrijft over dingen willen kopen en bezig zijn met de babykamer. Ik kan m'n gedachten ook maar amper ergens anders op brengen. En dan ben ik nog niet eens zwanger, haha! We weten al precies waar het wiegje/bedje komt te staan en beneden de box, etc. We hebben zelfs al namen bedacht! Hoewel die natuurlijk nog kunnen veranderen... Je staat in het lijstje! Wat is je leeftijd ook alweer? En jullie gaan voor een eerste kindje, toch? Dan kan ik dat ook even in het lijstje zetten.

@Karoliene, welkom hier! Leuk dat je met ons mee komt kletsen! Spannend zo allemaal he? Hoop dat je een mooie cyclus hebt! 14 Dagen voor je nieuwe ongesteldheid heb je je eisprong. Sommige meiden voelen die. Je zou over twee weken eens goed op je lichaam kunnen gaan letten, wie weet voel jij het ook? Meestal wat steken/krampen links en/of rechts onder in je buik. Als je dat gevoeld hebt, kun je ervan uit gaan dat je twee weken later je NOD hebt (Niet Ongesteldheids Dag), dus de dag waarop je als je dan nog niet ongi bent, kunt testen. Maar hou er ook rekening mee dat je lichaam misschien nog moet 'ontpillen' en van slag is, waardoor het misschien wat langer duurt voor je ongi wordt. Ik ga iig voor je duimen en hoop voor je dat dit je laatste ongi was voor de aankomende 10 maanden!  Slik je al foliumzuur?

@Connie, ik moest even denken van wat bedoel je nou met een maandje overslaan? Dacht even dat jullie weer met condooms aan de slag gingen, haha! Maar je bedoelt natuurlijk dat je vorige NOD in september viel en de volgende in november, haha! Ik ga weer hard voor je duimen! Wat leuk dat het kamertje voor je zoontje bijna klaar is! Zo te lezen is het erg mooi geworden. Wat vindt hij ervan?
Meestal ga ik ook lekker alleen in bad, heerlijk ontspannen. Maar af en toe samen met m'n mannetje is ook heerlijk! Meestal geeft ie me dan een heerlijke nekmassage, mmm! We zijn er wel achter dat we het bad niet de ideale plek vinden om te klussen, haha! Sowieso nu niet, nu ik graag na het klussen even met m'n bibs de lucht in lig, haha!
M'n scriptie schiet al lekker op nu. Moet nog wel heeeeeeeeeel veel doen voor m'n gevoel in de 4 weken die ik mezelf nu nog gegeven heb. Maar komt goed! Heb volgende week woensdag weer een afspraak met m'n begeleidsters. En tja, werk... Ik zal echt blij zijn als ik er straks weg ben. Nog eventjes geduld...

Nou, hier volop aan het klussen! Ik verwacht donderdag m'n ei, als ik weer een cyclus heb van 29 dagen. Maar even een persoonlijk vraagje: ik had gisteravond van dat rekbare slijm (sorry! ). Betekent dat nou dat m'n ei eraan komt of dat hij al gesprongen is? Hoop dat iemand hier een antwoord op weet...

Liefs en een dikke kus, ikke

Zwanger willen worden

Wanneer            

Hoeveelste kindje          

Toppertje
November
3e

Ik1978
November
2e

OD

Leeftijd        

Datum

Toppertje
29
20 oktober

Ik1978
30
24 september

NOD                                

Leeftijd                      

Kindje                

Ronde                      

NOD Oktober

Ernie
26
1e
1e
15

Baby77
31
3e
1e
15

Oeps
28
2e
1e
18

Ikke
24
1e
2e
23

Mama2006
28
2e
5e
23

Sannie 75
33
3e
3e
24

Potjeongeduld

25

Mart
23
1e
1e
26

MMWS
24
1e
2e
31

NOD

Leeftijd

Kindje

Ronde

NOD November

Connie
30
2
2
6

Moeders      

Dochter / Zoon                                          

Leeftijd

Jazie
zoontje
1,5 jaar

Connie
zoontje
2 jaar

Toppertje
2 zoontjes
13 maand en 3 jaar

Mama2006
dochter
2 jaar

Sannie75
dochter en een zoon
4 jaar en 2jaar

Ik1978
zoon
3 jaar

Oeps
zoon
bijna  5 jaar

Baby77
*2 jongetjes*

Zwanger      
Leeftijd            
Kindje          
Ronde                          
Uitgerekend op

Jazzie
25
2e
1e
27 mei 2009

MaikeSanne
24
1e
1e na mk
3 juni 2009

Echo's              
Datum                              
Hoeveelste                  
Hoe laat    

Jazzie
21 oktober
1e
11.30

MaikeSanne
14 oktober
1e
14.45

Hoi Potjeongeduld,

NOD staat voor Niet Ongesteldheids Dag, dus de dag waarop je eigenlijk ongesteld moet worden maar liever niet. Voor de eisprong hebben we eigenlijk geen afkortingen. Dacht je dat dat NOD was? Dus je verwacht de 11e je ei?

Kus, ikke

okee..... mijn 11ste verwacht ik mijn ei.... en mijn Nod dus 25 october, (had ik het dus wel goed)

hihihi

x

Terug
Bovenaan