Wie stopt er nog meer in het najaar met de pil?

Hoi meiden

Even snel, reageer de volgende x wel op jullie allemaal !!
Connie ik ben inderdaad druk aan de klus, zit vandaag op dag 13 en de ei is nog niet in zicht.
Denk dat dit weer een cyclus wordt van tussen de 32 en 34 dagen, bah!!
Iedereen succes, de eerste NOD-ers komen er alweer aan, spannend.

Liefs Mama2006

Hallo allemaal,

Ikke voor wat betreft je vraag over het slijm: Op deze website kun je daar meer over lezen. Onder Zwanger en vervolgens Zwanger worden en daar kun je heel veel lezen over je vruchtbaarheidscyclus. Heb net even voor je gekeken en volgens mij betekent het dat je nu vlak voor je eisprong zit.  Dus veel klusplezier...

Ik heb volgende week idd mijn NOD (Was net nu Niet Ongesteldsheids Dag of Naderende Onheils Datum?? hi hi hi) Is idd spannend maar ik verwacht er nog niet teveel van.

De eerste keer dat ik zwanger was kwam ik er pas na 5,5 week achter. Ik was er toen ook helemaal niet zo mee bezig. Ik was wel gestopt met de pil maar we zouden eerst een maand veilig vrijen zeg maar omdat we hadden gehoord dat dat beter was. Maar tijdens die maand hebben we 2 of 3 keer zonder condoom geklust omdat we met condoom iedere keer zo'n gedoe vonden...  maar ja ik had echt niet verwacht dat ik gelijk zwanger zou raken. Vervolgens bleef mijn ongesteldheid uit maar ja dat kan natuurlijk heel goed als je net gestopt bent met de pil. Ook groeide ik maar ja dat kwam doordat ik net was begonnen met hardlopen dus ik was spieren aan het kweken... en ik was ook wat grieperig toen maar ja dat heerste. Zo had ik overal wel een reden voor maar niet 1 keer bedenken dat ik wel eens zwanger zou kunnen zijn. Tot een week of 5. Toen zei ik op een gegeven moment tegen mijn vriendje... ik weet het niet hoor. Ik voel me anders. Nou hoe dan vroeg hij. Nou gewoon anders. Ik kon het ook niet omschrijven maar het was net of ik het aanvoelde en mijn borsten waren ook wat opgezet. Dus toen heb ik een paar dagen later een test gehaald en heb die vervolgens nog wel een dag op tafel laten liggen omdat ik er eigenlijk nog steeds vanuit ging dat ik vast niet zwanger zou zijn.... (hi hi hoe stom kun je zijn?). Nou en toen uiteindelijk de test gedaan en was daarna helemaal blij verrast maar wilde het nog steeds niet geloven. Heb een week later bij de huisarts mijn urine nog laten testen maar het was toch echt zo. Stom he?! Toen was ik er ook heel anders mee bezig als nu. We wilden wel heel graag een kindje maar we hadden zoiets van het zal wel niet gelijk raak zijn dus we zien het eerst wel. Ja en nu kan ik bijna nergens anders meer aan denken. Het is heel erg cliche maar je bent gewoon echt meteen vader en moeder als je kindje wordt geboren. In ons geval dan kindjes. En we missen ze ook heel erg en we weten nu ook wat we moeten missen en dat maakt het verlangen naar nog een kindje alleen maar groter.

Ik hoop ook echt dat er deze maand nog meer zwangere meiden bijkomen en binnenkort iedereen zwanger is. Kunnen we lekker samen klagen over misselijk zijn etc. Lijkt me geweldig.

Nog even wat anders... hebben jullie dat je na je eisprong even wat minder klust?? Wij wel iig. Mijn mannetje was natuurlijk ook ziek dus dan heb je er ook helemaal geen zin in maar ik had op een gegeven moment ook zoiets van...als het goed is, is mijn eisprong nu geweest dus nu wil ik even rust... ha ha ha. Herkennen jullie dat gevoel??

Liefs Iris

Hey meiden!

@Potjeongeduld, hoe is het nu met je? Nog steeds last van misselijkheid?

@Mama2006, druk aan de klus! Hoop dat je ei er snel aan komt meis! Gebruikte jij nou ook ovutesten? Af en toe ben ik het echt even kwijt, sorry!

@Iris, idd handig deze site! Had er nog niet zo op gekeken. Volgens mij heb ik vannacht m'n eisprong gevoeld, maar weet het niet zeker. Eigenlijk verwacht ik het pas morgen. We hebben vorige week maandag, dinsdag, donderdag en vrijdag geklust en afgelopen zondagavond, maandagavond en vanmorgen. Nu denk ik dus alweer: hadden we gisteravond maar geklust i.p.v. vanmorgen. Haha, ben zo bang dat ik een kans gemist heb!
Wat toevallig dat je de vorige keer dus zwanger raakte terwijl jullie maar een paar keer zonder condoom geklust hadden. Net op de goede momenten blijkbaar! Met dit forum is het onmogelijk om er niet veel mee bezig te zijn he? Haha! Kan me heel goed voorstellen dat nu je weet hoe het kan zijn, je het alleen nog maar grager wilt! Wat je zegt over het vrijen na de eisprong, ken ik wel een beetje ja. Nou doen wij het toch wel erg regelmatig. Maar dan heb je toch meer zoiets van: ach ja, als we nu moe zijn, doen we het gewoon niet. Terwijl we rond de vruchbare periode sneller zin 'maken'. Maar als we echt te moe zijn/geen zin hebben, doen we het gewoon niet hoor. Het moet wel leuk blijven!

Hoe zou het met Toppertje zijn? Druk druk in het nieuwe huisje? Hoop dat ze gauw weer internet heeft en mee kan kletsen!

En hoe is het met de andere dames? Ben jaloers op Jazzie, lekker op vakantie!

Ik ga weer aan m'n scriptie.

Liefs, ikke

Zwanger willen worden

Wanneer            

Hoeveelste kindje          

Toppertje
November
3e

Ik1978
November
2e

OD

Leeftijd        

Datum

Toppertje
29
20 oktober

Ik1978
30
24 september

NOD                                

Leeftijd                      

Kindje                

Ronde                      

NOD Oktober

Ernie
26
1e
1e
15

Baby77
31
3e
1e
15

Oeps
28
2e
1e
18

Ikke
24
1e
2e
23

Mama2006
28
2e
5e
23

Sannie 75
33
3e
3e
24

Potjeongeduld
23
1e
1e
25

Mart
23
1e
1e
26

MMWS
24
1e
2e
31

NOD

Leeftijd

Kindje

Ronde

NOD November

Connie
30
2
2
6

Moeders      

Dochter / Zoon                                          

Leeftijd

Jazie
zoontje
1,5 jaar

Connie
zoontje
2 jaar

Toppertje
2 zoontjes
13 maand en 3 jaar

Mama2006
dochter
2 jaar

Sannie75
dochter en een zoon
4 jaar en 2jaar

Ik1978
zoon
3 jaar

Oeps
zoon
bijna  5 jaar

Baby77
*2 jongetjes*

Zwanger      
Leeftijd            
Kindje          
Ronde                          
Uitgerekend op

Jazzie
25
2e
1e
27 mei 2009

MaikeSanne
24
1e
1e na mk
3 juni 2009

Echo's              
Datum                              
Hoeveelste                  
Hoe laat    

Jazzie
21 oktober
1e
11.30

MaikeSanne
14 oktober
1e
14.45

hallo,
ik zou ook graag hier mee willen kletsen..
Ik ben afgelopen maart getrouwd en willen nu echt gaan voor een kindje..
erg spannend allemaal, ben er ook erg mee bezig
als het goed is is mijn NOD 27 oktober, ben net gestopt met de pil, dus ben benieuwd of dat ook een beetje klopt. Ik wil eerst kijken wanneer ik ongesteld wordt daarna gaan we ervoor!

groetjes
oja ik ben 22 jaar.... en dit zou dan mijn eerste kindje worden.

Hoi Leentje!

Welkom hier! Tuurlijk mag je hier meekletsen, gezellig! Nog gefeliciteerd met jullie huwelijk! Was het een mooie dag? Dus als ik het goed begrijp klussen jullie deze maand nog veilig tot je ongi bent en dan gaan jullie ervoor? Spannend! Zal ik je dan nog oven onder OD plaatsen, omdat het zeker is dat je ongesteld gaat worden? Heel veel succes meis, ik ga voor je duimen. En ondertussen lekker van je af kletsen hier. Het is een erg gezellig clubje!

@Ik1978, ik zie jouw OD nog op september staan. Zal ik het aanpassen?

Liefs, ikke

Zwanger willen worden

Wanneer            

Hoeveelste kindje          

Toppertje
November
3e

Ik1978
November
2e

OD

Leeftijd        

Datum

Ik1978
30
24 september

Toppertje
29
20 oktober

Leentje
22
27 oktober

NOD                                

Leeftijd                      

Kindje                

Ronde                      

NOD Oktober

Ernie
26
1e
1e
15

Baby77
31
3e
1e
15

Oeps
28
2e
1e
18

Ikke
24
1e
2e
23

Mama2006
28
2e
5e
23

Sannie 75
33
3e
3e
24

Potjeongeduld
23
1e
1e
25

Mart
23
1e
1e
26

MMWS
24
1e
2e
31

NOD

Leeftijd

Kindje

Ronde

NOD November

Connie
30
2
2
6

Moeders      

Dochter / Zoon                                          

Leeftijd

Jazie
zoontje
1,5 jaar

Connie
zoontje
2 jaar

Toppertje
2 zoontjes
13 maand en 3 jaar

Mama2006
dochter
2 jaar

Sannie75
dochter en een zoon
4 jaar en 2jaar

Ik1978
zoon
3 jaar

Oeps
zoon
bijna  5 jaar

Baby77
*2 jongetjes*

Zwanger      
Leeftijd            
Kindje          
Ronde                          
Uitgerekend op

Jazzie
25
2e
1e
27 mei 2009

MaikeSanne
24
1e
1e na mk
3 juni 2009

Echo's              
Datum                              
Hoeveelste                  
Hoe laat    

Jazzie
21 oktober
1e
11.30

MaikeSanne
14 oktober
1e
14.45

He hoi,

Ikke.... nou aan het klussen kan het bij jullie niet liggen hoor. Jullie hebben echt wel je best gedaan.  En als je je ei wel gisteravond hebt gehad dan was je maandagavond nog wel op tijd hoor. Zaadcellen leven gemiddeld 48 tot 72 uur.
Zou toch mooi zijn he?! En het is niet mogelijk om er niet veel mee bezig te zijn... begin het nu ook spannend te vinden. Heb nu sinds een uur ook wat zeurende buikpijn. Dan denk ik gelijk, zou dat een voorteken zijn?? Ja maak me gek. Nee is niet nodig want dat doe ik zelf al wel.. ha ha ha! Succes met je scriptie!

Leentje welkom hier. Gezellig dat je ook mee komt kletsen.

Wat me trouwens opvalt is dat heel veel meiden al zo begin 20 aan kinderen willen beginnen. En daar is helemaal niks mis mee hoor, begrijp me niet verkeerd, maar zelf had ik dat toen nog helemaal niet. Bij mij is het meer van het laatste jaar, anderhalf jaar. Maar misschien komt dat bij mij ook wel omdat ik daarvoor nog niet iemand had ontmoet waar ik kindertjes mee zou willen, nu wel.

Zijn jullie al lang samen met je vriend/man? Wij zijn nu dik 3 jaar samen.

Liefs Iris

Hey Iris!

Helemaal niet raar hoor dat je je dat afvraagt! Ik heb altijd al graag 'jong' moeder willen worden. Maar wat is jong? Mijn vriend en ik zijn nu 5 jaar samen. Ik word in december 25 en hij is nu 32. Best wel wat ouder. Denk dat veel mensen straks zullen denken dat het daarmee te maken heeft, maar dat is bij ons niet zo. We zijn zo ontzettend gek op elkaar en weten dat we met elkaar oud willen worden. Mijn vriend heeft mij ook nooit 'opgejaagd' met zijn kinderwens. Ik was juist altijd degene die erover begon, haha! Doordat hij altijd maar zei: 'meis, wanneer jij er klaar voor bent' en 'we hebben alle tijd' (wat natuurlijk ook zo is), ging ik soms zelfd denken dat ik het liever wilde dan hij. Maar gelukkig willen we het allebei net zo graag!

Wat wel ons geluk is, is dat hij al jaren een vaste baan heeft en dat hij dit huis heeft gekocht net voor ik hem leerde kennen. Omdat ik op dit moment nog studeer, kan ik nog niet veel betekenen financieel gezien. Maar dat komt straks helemaal goed. Hij trok hier pas in toen we een jaar samen waren, er moest veel verbouwd worden. Wel leuk dat ik dat allemaal heb meegekregen en ook heb kunnen helpen. Daardoor heb ik nu wel het gevoel dat het ook mijn huisje is. Financieel gezien kunnen we het dus goed redden van alleen het salaris van m'n vriend. Stel dat ik een vriend had gehad die ook nog studeerde of nog thuis woonde, dan was de situatie natuurlijk heel anders geweest. Denk dat het zo moest zijn zoals het nu is. Erg fijn dat we dus ervoor kunnen gaan nu we het allebei ook willen! Als het aan mij had gelegen waren we er nog eerder voor gegaan. Maar dat was gevoelsmatig. Mijn verstand heeft gelukkig altijd gezegd dat ik moest wachten tot ik mijn diploma (bijna ) binnen heb.

Meis, je voelt al van alles, spannend! Het is zo moeilijk om dat gevoel te negeren! Elk uur komt je NOD dichterbij meis!

Dikke kus, ikke

He hallo dames!

Tja ik word dus begin volgende maand 24. mmmmm ik moet eigenlijk nog wennen dat ik 23 ben  hihihi mijn vriend is 29, dus ook een stukkie ouder. We hebben in februari een huisje gekocht, het is nu helemaal af. van af het begin dat ik wat kreeg met mijn vriend heb ik eigenlijk al de kriebels.... we zijn nu 2jaar en 3 maand bij elkaar. We zijn dus behoorlijk snel samen gaan wonen.

x

Terug
Bovenaan