Hey meiden!
@Potjeongeduld, hoe is het nu met je? Nog steeds last van misselijkheid?
@Mama2006, druk aan de klus! Hoop dat je ei er snel aan komt meis! Gebruikte jij nou ook ovutesten? Af en toe ben ik het echt even kwijt, sorry!
@Iris, idd handig deze site! Had er nog niet zo op gekeken. Volgens mij heb ik vannacht m'n eisprong gevoeld, maar weet het niet zeker. Eigenlijk verwacht ik het pas morgen. We hebben vorige week maandag, dinsdag, donderdag en vrijdag geklust en afgelopen zondagavond, maandagavond en vanmorgen. Nu denk ik dus alweer: hadden we gisteravond maar geklust i.p.v. vanmorgen. Haha, ben zo bang dat ik een kans gemist heb!
Wat toevallig dat je de vorige keer dus zwanger raakte terwijl jullie maar een paar keer zonder condoom geklust hadden. Net op de goede momenten blijkbaar! Met dit forum is het onmogelijk om er niet veel mee bezig te zijn he? Haha! Kan me heel goed voorstellen dat nu je weet hoe het kan zijn, je het alleen nog maar grager wilt! Wat je zegt over het vrijen na de eisprong, ken ik wel een beetje ja. Nou doen wij het toch wel erg regelmatig. Maar dan heb je toch meer zoiets van: ach ja, als we nu moe zijn, doen we het gewoon niet. Terwijl we rond de vruchbare periode sneller zin 'maken'. Maar als we echt te moe zijn/geen zin hebben, doen we het gewoon niet hoor. Het moet wel leuk blijven!
Hoe zou het met Toppertje zijn? Druk druk in het nieuwe huisje? Hoop dat ze gauw weer internet heeft en mee kan kletsen!
En hoe is het met de andere dames? Ben jaloers op Jazzie, lekker op vakantie!
Ik ga weer aan m'n scriptie.
Liefs, ikke
Zwanger willen worden
Wanneer
Hoeveelste kindje
Toppertje
November
3e
Ik1978
November
2e
OD