Wie stopt er nog meer in het najaar met de pil?

HahhaIk weet niet waar je dat gelezen hebt.maar wij gaa niet trouwen hoor !
Manlief en ik zijn al anderhalfjaar geleden geregistreerd als partners ;)
hihih

Hahahha sorry,
was het topic van Wie nog meer in de eerste ronde..
Daar zitten een maaike en een maaikie volgens mij....

Sorry nogmaals... Hihi..

Hee hallo dames!

Ja ik ben ook ontzettend blij dat het huis nu helemaal klaar is! kunnen we aan andere dingen denken dan alleen aan klussen! hihihi
T kan wel dat het misschien buikgriep is.... maar ik ben nog nooit zo misselijk geweest, ( Ik heb ook nog nooit eerder over gegeven, ben der wel blij van want t is best wel vies) Ik hoop het ook niet meer vaak te hoeven doen.... maar het hoort er bij he! hihihihi

Waarom word je als je zwanger bent zo misselijk dan? Vraagje van mijn vriend en ik kon het nergens vinden op internet.

X

@mamajb; handige tip, alleen toen ik het probeerde kreeg ik gewoon dit scherm er weer voor, blijf proberen :) Het is inderdaad erg veel om te lezen iedere keer en als je dat dan ook allemaal nog moet gaan onthouden pfff..
wat leuk een tweede kindje, ben je er nu anders mee bezig als met de eerste? succes in ieder geval..

@maikesanne; wat vervelend dat je je zo slecht voelt, hoe gaat het nu? knap je al een beetje op? ik hoop voor je dat het snel weer beter mag gaan. succes met de eerste echo dinsdag.

@ missx_1983; Mijn man wordt bijna 26, nu dus nog 25, we waren 15 en 18 toen we elkaar echt leerden kennen, we kennen elkaar eigenlijk al langer, mijn man heeft namelijk bij mijn zus in de klas gezeten en we woonden schuin tegen over elkaar...
zijn moeder kwam ook altijd al koffie drinken bij mijn moeder voordat we wat hadden, was in het begin wel even vreemd, maar soms ook erg handig..

@ sonica, ook ik ga niet direct temp. misschien als het langer duurt, dat ik het dan wel ga doen, zeg nooit, nooit.. eerst maar een gewoon zo proberen...

@potje ongeduld; wat fijn dat je huis af is. ik weet zelf wat het is  om te (ver)bouwen, wij hebben ons huis zelf gebouwd, toch altijd erg fijn wanneer het dan eindelijk af is...
veel geluk, plezier in jullie opgeknapte huis in ieder geval.

ik hoop dat ik nu iedereen gehad heb..
groetjes

Hey meiden!

@Karoliene, wil je ook in ons lijstje? Zeg het maar hoor, dan zetten we je er zo in! Ik hoop voor je dat je een mooie cyclus hebt!

@MMWS, haha, ik dacht even heb ik iets gemist? MaikeSanne verloofd? Haha, maar ik snap 'em al! Je hoeft je wat mij betreft niet te verontschuldigen als je een paar dagen niet schrijft. Iedereen heeft zijn eigen dingen en druktes. Kom lekker wanneer jij er behoefte aan hebt, daar zijn we voor!

@Potjeongeduld, volgens mij is nog niet helemaal bekend wat nou precies die misselijkheid veroorzaakt tijdens een zwangerschap. Zal vast en zeker iets met de hormoonhuishouding te maken hebben! Wat vervelend dat je zo misselijk bent. Misschien heeft het allemaal met het ontpillen te maken? Zijn tenslotte ook hormonen... Laat je maar lekker verwennen door je mannetje!

@Leentje, heb je wel twee keer een webpagina geopend dan? Bij de ene log je je dan in en bij de andere niet. Zodat je bij de ene dit tekstvlak ziet en kunt typen en bij de andere kunt mee lezen. Ik kan het anders ook echt niet allemaal onthouden, en dan ben ik nog niet eens zwanger, haha! Jullie kennen elkaar echt al een tijd zeg! Wat bijzonder!

Nou, hier erg druk met m'n scriptie.  Het is echt even ploeteren. Heb m'n hoofd er nu zo vol van, weet even niet hoe ik het allemaal moet gaan bolwerken! We gaan maar gewoon door en meer kan ik niet doen, toch? Wil het zo graag vrijdags 31 oktober af hebben. Niks moet hoor, als ik wil doe ik er nog 10 jaar over haha! Maar had eerst voor mezelf al de deadline van eind september en ik vind het al zo erg dat ik een maand uitloop! Maar goed, dat is allemaal door omstandigheden die ik vooraf niet had kunnen voorzien. Ik weet gewoon van mezelf dat ik m'n best doe en meer kan ik even niet doen...

Verder heb ik zo'n voorgevoel dat het deze maand niet raak is en zou ook echt niet kunnen uitleggen waarom. Ben er ook niet zo mee bezig in de zin van dat ik op m'n lichaam aan het letten ben. Voel dan ook nog niks. Vorige maand rond deze tijd voelde ik al van alles in m'n buik. Maar goed, dat had niks te betekenen. Ik laat het lekker op me afkomen.

Liefs, ikke

Zwanger willen worden

Wanneer            

Hoeveelste kindje          

Toppertje
November
3e

Ik1978
November
2e

OD

Leeftijd        

Datum

Ik1978
30
24 september

Toppertje
29
20 oktober

Leentje
22
27 oktober

NOD                                

Leeftijd                      

Kindje                

Ronde                      

NOD Oktober

Ernie
26
1e
1e
15

Baby77
31
3e
1e
15

Oeps
28
2e
1e
18

Ikke
24
1e
2e
23

Mama2006
28
2e
5e
23

Sannie 75
33
3e
3e
24

Potjeongeduld
23
1e
1e
25

Mart
23
1e
1e
26

MMWS
24
1e
2e
31

NOD

Leeftijd

Kindje

Ronde

NOD November

Connie
30
2
2
6

Moeders      

Dochter / Zoon                                          

Leeftijd

Jazie
zoontje
1,5 jaar

Connie
zoontje
2 jaar

Toppertje
2 zoontjes
13 maand en 3 jaar

Mama2006
dochter
2 jaar

Sannie75
dochter en een zoon
4 jaar en 2jaar

Ik1978
zoon
3 jaar

Oeps
zoon
bijna  5 jaar

Baby77
*2 jongetjes*

Zwanger      
Leeftijd            
Kindje          
Ronde                          
Uitgerekend op

Jazzie
25
2e
1e
27 mei 2009

MaikeSanne
24
1e
1e na mk
3 juni 2009

Echo's              
Datum                              
Hoeveelste                  
Hoe laat    

Jazzie
21 oktober
1e
11.30

MaikeSanne
14 oktober
1e
14.45

Hoi hoii

Even weer een snelle reactie vanuit mn bedje..
We gaan dit weekend weg dus wou jullie nog even dag zeggen :)
Zondag lees ik alles weer ff goed door en reageer ik op jullie hoor!

Ben nu te misselijk en moe om dat te doen..
Echt het is niet best.. ben echt de gehele dag misselijk !!
Heb van de huisarts zetpillen gekregen die ik 3 keer daags in mag brengen Dit helpt tegen de misseljkheid. Hopelijk helpt het want we gaan met een boot weg en gaan allemaal leuke activiteiten doen, dus misselijkheid kan ik daar niet gebruiken !!
Alleen zetpillen.. Gatver... Ik stel me giga aan maar heb daar zo'n hekel aan !
Had vroeger al moeite om een tampon in te brengen ! Dom he?
Maar ja het zal wel moeten, wil ik van die misselijkheid af !!
Dus zo toch maar eentje voor de nacht inbrengen en dan morgen ochtend weer eentje morgenmiddag nog entje en dan savonds weer... bah bah bah

Dit weekend zit ik op 6 weken en 3 dagen.. waar het de vorige keer mis ging..
Natuurlijk spannend.. al heb ik t gevoel dat t echt goed zit..Maar toch.. ben blij dat het dinsdag is en we de echo hebben !!

Meiden kom op he !! Jullie moeten Jazzie en mij snel volgen hoor !!!
Het is jullie allemaal zo gegund!!

K weet nie wie t vroeg.. maar over hoe het kan dat je zo misselijk bent wanneer je zwanger bent   Dit komt idd door hormonen.   Er blijken twee soorten hormonen door je lichaam te gieren en zij veroorzaken die misselijkheid
Echt ik vind hormonen maar rare dingen !! Het maakt je (giga) misselijk en het zorgt voor stemmingswisselingen.. Bah !!
Maar ja.. we moeten er wat voor over hebben dames ;)

Ik ga nu slapen... word een druk weekend met weinig slaap dus wil nu vast extra slapen ;)

Goed weekend allemaal en geniet van het lekkere weer !! xxx Maike Sanne

@maikesanne wat vervelend dat je zo misselijk bent, ik hoop voor je dat het snel over is.
Ik hoop ook dat de echo je gerust stelt,het zit vast wel goed.
probeer te genieten van je weekend en hopen dat de zetpillen helpen

weet niet meer wie mij vroeg of ik ovulatietesten ging gebruiken na mijn vraag over jullie ervaring van de testen.
Ja ik wil ze gaan gebruiken maar de 1e paar maanden nog niet hoor.
Maar ik wil proberen te voorkomen dat ik er weer 2 jaar over doe om zwanger te raken.
Misschien heb ik wel steeds op de verkeerde dagen extra geklust

voor de nieuwen onder ons     welkom hier gezellig dat jullie meekletsen!

Hoe gaat het met toppertje zal ze al lekker op plek zitten??

nou weltrusten allemaal

groetjes.....

Hallo allemaal,

Bedankt voor jullie lieve welkomstgroetjes en reacties! Ik ben van plan regelmatig online te zijn, dan kan ik ook steun terug geven . Ik heb echt geen idee wat ons te wachten staat en of ik zo ook met mijn benen in de lucht in bed lig, maar vind het in elk geval een opluchting om wel en wee te kunnen delen. Naar buiten hebben we verder nog niets gezegd, al had ik vanmorgen wel haast tegen een vage bekende mijn hart uitgestort (hij vertelde dat hij 8 geweldige maanden had toen ze probeerden zwanger te worden).

Ik ben inderdaad gelijk aan het foliumzuur gegaan, nu nog met de multivitamines die ik al in huis had, maar ik heb nu ook pre-zwangerschap multivitamines gehaald. MamaJB vroeg naar mijn leeftijd, ik ben nu 31 lentes. Terwijl ik dat schrijf vul ik gelijk al jullie gedachtes in over het krijgen van kinderen na je 30ste. Ligt niet aan jullie hoor, het zegt meer over mijn omgeving (de vage bekende was de 2e deze week die vroeg of we al bezig waren met kinderen).

Nou veel succes dit weekend weer, ook met uitstapjes en misselijkheid en natuurlijk in de liefde.

Sonica

Terug
Bovenaan