wie stopt ook met de pil in augustus 2009??

Hi Dames,

Hier ben ik ook weer een keer, ben erg druk geweest met van alles en nog wat en daarom niet veel gereageerd. Heb ondertussen wel weer bijgelezen een jeetje wat wordt er veel gekletst zeg!!!

Even voor het lijstje dat Quinta bijhoudt:
Ben inderdaad 26 jaar, Ontpillen: Juni , Anticonseptie: Pil

Ik las dat iemand vroeg hoe het je je vriend kan vragen, ik heb een boekje gekocht met tips voor vaders en dat op zijn verjaardag gegeven in januari en gevraagd of hij vader wilde worden van mijn kindje. Een beetje zoals hij mij ten huwelijk heeft gevraagd vorig jaar.
Was wel leuk.

Ik zie ook dat er redelijk wat meiden zijn die al eerder gaan stoppen, nou dat is mooi, want dan kunnen wij (de rest) er alvast wat van leren hahaha.
Succes en ik spreek jullie snel!
X Levine

hoi BB10,

zeker leuk dat we vlak na elkaar stoppen met de pil,en we houden elkaar zeker op de hoogte! erg fijn!
ging jij ook eerst ontpillen of gaan jullie meteen voor het echhie? haha
ik wist dat niet van die vitamine a, heb je dat ergens gelezen ofzo?
ik denk dat ik die pillen van centrum neem,zit alles in.
wel slim ja om dat met je ha te bespreken!
spannend he wachten tot de laatste pil..en dan de cyclus..

levine:leuk dat je er ook weer bent!
voor jullie zeker handig he dat er een paar meiden zijn die eerder stoppen!
kunnen we elkaar alles vertellen.

liefs,
zonnetje

Ja van de vitamine A staat in allerlei boeken. A zit ook in lever en leverpastei wat je ook niet meer dan 30 gr per dag mag hebben.
Ik ga niet ontpillen. Hoeft niet staat in de boeken en ook mijn huisarts zegt het. Het is alleen lastig omdat je niet precies weet wanneer je cyclusis dus de berekening van je uitgerekende datum kan niet kloppen. Maar dat bekijken ze dan bij je echo en dan weet je het ook.
Dus wij gaan gewoon meteen voor het echhie!
grBB

het hoeft idd niet het ontpillen,was ook bij mijn huisarts geweest,maar ik vind het zelf wel prettig om te weten hoe me cyclus is.
dus voor jou is het helemaal spannend zeg! leuk!
nou,hou ons maar op de hoogte dan!

groetjes,
zonnetje

Hoi allemaal,

Nou, ik heb zojuist de laatste pil genomen!! Lijkt me wel raar om na meer dan 12 jaar elke maand de pil te slikken er nu ineens niet meer aan te hoeven denken.
Nu 3 maandjes ontpillen en dan op naar de volgende stap voor een zwangerschap!
Spannend hoor.

Groetjes,
Daffy

hey daffy,

jippie!! weer een nieuw hoofstuk,erg spannend!
groetjes,
zonnetje

quote: quinta78 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('19-03-2009 20:56:57'));

quote: quinta78 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('16-03-2009 23:02:39'));

document.write(friendlyDateTimeFromStr(''));document.write(friendlyDateTimeFromStr(''));document.write(friendlyDateTimeFromStr(''));document.write(friendlyDateTimeFromStr(''));

NAAM + leeftijd
Kindje
Ontpillen
Klussen
Anticonseptie
Ronde                                        

Zonnetje        25jr
1e
 maart
augustus
Pil

Welkom                             kindje                  23jr
1e

augustus    
nuvaring

BB10                    34jr  
1e

April
Pil

Daffy                     27jr
1e
Maart
juni
Pil?

Hoping for a mircale soon

mei

Baby                  23jr  
1e                

Marije                21jr      
1e

augustus
Pil

Levine              26jr
1e
juni                  
augustus
Pil

Quinta            30 jr
2e    
juni?
augustus?
Spiraal

hey meiden.

Zonnetje: voor me eerste zwangerschap heb ik alleen foliumzuur geslikt en vitamines voor zwangere vrouwen. Ik was zo onwijs moe steeds en dat hielp een beetje (misschien was dat psygisch).

Meiden!!!!! Een advies ha kunnen fouten maken!!! Ik las nooit me bijsluiter totdat ik zwanger was en heb daar nu me voordeel mee behaald.
I
k moest naar de dokter omdat me nagel er bijna af ligt en er kwam viezigheid uit.
Bij de dokter vroeg ik of hij ook iets had voor een schimmelnagel en dat had hij maar zou het 4 maanden moeten slikken (dacht meteen ahh echt maar ja wil dr wel vanaf, dan maar een maand uitstellen  met proberen  zwanger worden) uit eindelijk zei hij ik geef je het voor een maand want je kan er erg ziek van worden, dan kan je kijken of het werkt en of je er tegen kan.

Prima kon het meteen ophalen maar het was  zo onwijs druk ik maandag gehaald.
Lees ik me bijsluiter loop naar boven ben ik me bijsluiter kwijt, dacht kijk wel even op google, kom ik er achter dat deze PILLEN VOOR EPELEPTIE ZIJN. Ik schrok me wilt joh ik heb gelukkig niks geslikt maar had goed fout af kunnen lopen als ik de apothekers ass. heb begrepen. (ze zei heb je wat geslikt: ik nee. zei oooo gelukkig)

Heb ik weer dacht ik.
maar ja goede leer voor de volgende x  en een tip voor jullie.

Meiden heb dr zo'n zin in om zwanger te worden als ik  lees dat jullie eerder gaan stoppen maar moet echt wachten tot ik vast contract heb, ben echt zo benieuwd wie er als eerste zwanger zal zijn. die krijgt meteen een vragen storm.  
O ja hebben jullie misschien een vriendin/zus/schoonzus/ iemand anders, die op vakantie is geweest naar egypte of  een ander land  en ze zwanger was en hoe dat is gegaan.

groetjes quinta

Terug
Bovenaan