wie stopt ook met de pil in augustus 2009??

leuk zeg met de hele fam.op vakantie! zou zeker geweldig zijn als je hem dan een romper met die tekst kan aandoen! maar over egypte weet ik niet zoveel,ben er nog nooit geweest..

die tijdschriften komen dan wel tegen de tijd dat ik zwanger ben,vind ik leuker!
en kan jij ons mooi adviseren welke (en waar) we die gratis babypaketten kunnen krijgen!

nog 8 pilletjes!! aftellen!!

groeetjes,
zonnetje

Hoi Dames,

We staan op pagina 2 dus moet ons weer even omhoog halen.

Quinta, volgens mij kan je gewoon op vakantie gaan. Je mag in ieder geval zeker vliegen als je Zwanger bent. Een vriendinnetje van mij is nu 23 weken en gaat naar Bonaire deze week dus jij kan zeker op vakantie.
Wat gezellig dat jullie met de hele fam. gaan, is er een speciale reden dat jullie met de familie gaan?

Ook ik hou het voor wat betreft de informatie nog even bij internet, boekjes en tijdschriften vind ik een beetje gevaarlijk ivm rond slingeren etc. en voorlopig kan ik op internet nog genoeg vinden.

Vraag: Hebben jullie allemaal of gaan jullie overleggen met de huisarts voordat je stopt met de pil? Is dat nodig?

By the way: ik kom uit Zuid-Holland

X Levine

hoi levine,

ik ben wel naar de huisarts geweest omdat ik informatie wilde over het stoppen met de pil,maar het is niet noodzakelijk   dat je naar de huisarts gaat. (als je verder ook geen medicijnen gebruikt die gevaarlijk kunnen zijn als je zwanger raakt)mocht je andere medicijnen gebruiken zal ik als ik jou was wel even gaan om te vragen of je dat mag blijven gebruiken.
beetje vage zinnen geworden,(ben op me werk) en wil niet dat iemand me hierop ziet!

groetjes,
zonnetje

Hoi Levine,
ik ben nog niet naar de HA geweest maar heb een afspraak voor vrijdag staan. In principe hoeft het niet maar ik slik medicatie waarvan in de bijsluiter staat in overleg met een arts. Dus ik ga het toch maar even navragen.
groetjes BB

Hey meiden,

Moet even m'n ei kwijt hoor! Vandaag kwam een hele goede vriendin mij vertellen dat ze zwanger is. Ik vind het echt super leuk voor haar en ik wist dat ze er al over nadacht om weer zwanger proberen te worden, maar ik had gehoopt dat we rond dezelfde tijd zwanger zouden worden. Helaas. Nu duurt het voor mijn gevoel nog langer tot het juni is en wij het ook gaan proberen, pfff. Maar goed, nog even volhouden en dan kunnen wij hopelijk allemaal een mooi wondertje verwachten!

Levine, ik was toevallig bij de huisarts voor iets anders en toen heb ik ook maar even ter sprake gebracht dat ik met de pil wilde gaan stoppen. Maar zolang je geen medicijnen slikt die effect kunnen hebben op het zwanger worden en de zwangerschap hoef je volgens mij  niet per se langs de huisarts.

Quinta, wat leuk dat jullie met de hele familie op vakantie gaan. Ik had op babyinfo.nl wat info gevonden over reizen/vakantie tijdens de zwangerschap. Misschien heb je er wat aan: http://www.babyinfo.nl/vakantie.

Ik kom trouwens uit de omgeving van Utrecht.

Groetjes,
Daffy

Hooi meiden....

Ik heb deze week wel lekker mee gelezen, maar nog niet gepost.

Wat leuk dat een aantal al gaan stoppen met de pil... Spannend hoor.

Voor mij zit dat er voorlopig nog niet in.
Wil niet echt vlotten met een koophuisje. Ik wil namelijk niet gaan kopen om het kopen. Het moet wel echt iets leuks zijn waar we jaren kunnen blijven.
Dus we blijven nog lekker kijken en huisjes bezoeken....

Nu ik deze verhalen lees: Denk ik  nu soms ook wel van: zou ik ook maar stoppen met de pil... Maar doe het toch maar niet.. ;)

Eerst een vastcontract regelen en een huisje!

ja onwijs leuk, heb dr ook erg veel zin in. me broer met zn vrouw en 3 kids, me  ouders, zusje en wij met tijn gaan naar egypte omdat me ouders 35 jaar getrouwd zijn.

Ik ben bij de eerste niet naar de dokter geweest maar dat kwam ook omdat ik een spiraaltje heb (heb hem dr alleen er uitlaten halen bij de ha, niet bij me eigen maar bij een vrouwe ha).

Hebben jullie eigelijk al na gedacht welke verloskundige jullie willen, want dat vond ik wel moeilijk want als je zwanger bent wil je zo snel mogelijk een afspraak maken. en je heb toch best verschil hier in (achteraf had ik prima meiden die absoluut geen risico's nemen) of willen jullie naar de gynacealoog?

Ik heb een vraag (meiden denk niet dat je bevalling ook zo kan lopen want de kans is er klein!!!!)
Ik heb een super lieve gyn, maar ik mag kiezen of bij de gyn of eerst bij de verloskundige en daarna (34 weken) naar de gyn. Kiezen mag ik ook weer een keizersnee, weer zelf proberen en de kans is groter dat het even goed een keizersnee word, of afspraak max 10 uur weeen en dan keizersnee.

Ik ben hier erg mee bezig ik ben bang dat mensen in me omgegeving gaan denken die kiest meteen de makkelijkste weg als ik kies voor een keizersnee (en dat is absoluut niet zo maar er zijn weinig mensen die weten wat het echt inhoud)
Maar de bevalling die ik heb gehad dat   nooit meer.
hebben jullie een eerlijke mening voor me

groetjes quinta

Hoi Quinta, wat vervelend dat je zo'n verschrikkelijke bevalling hebt gehad. En als je het mij vraagt mag jij helemaal zelf beslissen wat je doet en ben ik van mening dat niemand het recht heeft zich daar mee te bemoeien of een oordeel over te vellen. Jij bent baas over je eigen lichaam en jij beslist. En wat de reden erachter ook is, jij hebt daar waarschijnlijk goed over na gedacht, bent een slimme meid  die dingen niet voor niets doet. Laat iedereen maar l*llen. Ik wil ze zelf wel eens zien als ze liggen te kreperen van de pijn. Laat je alsjeblieft niet gek maken door anderen. Waar jij je het beste bij voelt is dan ook het beste voor jou en je kind!
En je hoeft je keuzes absoluut niet te verantwoorden naar anderen daar hebben ze nl niets mee te maken!
Laat je niet op je kop zitten meid! Kies voor jezelf.
groetjes BB

(ps kun je zien dat ik boos word van mensen die anderen veroordelensorry voor mijn misschien wat heftige reactie)  

Terug
Bovenaan