ja onwijs leuk, heb dr ook erg veel zin in. me broer met zn vrouw en 3 kids, me ouders, zusje en wij met tijn gaan naar egypte omdat me ouders 35 jaar getrouwd zijn.
Ik ben bij de eerste niet naar de dokter geweest maar dat kwam ook omdat ik een spiraaltje heb (heb hem dr alleen er uitlaten halen bij de ha, niet bij me eigen maar bij een vrouwe ha).
Hebben jullie eigelijk al na gedacht welke verloskundige jullie willen, want dat vond ik wel moeilijk want als je zwanger bent wil je zo snel mogelijk een afspraak maken. en je heb toch best verschil hier in (achteraf had ik prima meiden die absoluut geen risico's nemen) of willen jullie naar de gynacealoog?
Ik heb een vraag (meiden denk niet dat je bevalling ook zo kan lopen want de kans is er klein!!!!)
Ik heb een super lieve gyn, maar ik mag kiezen of bij de gyn of eerst bij de verloskundige en daarna (34 weken) naar de gyn. Kiezen mag ik ook weer een keizersnee, weer zelf proberen en de kans is groter dat het even goed een keizersnee word, of afspraak max 10 uur weeen en dan keizersnee.
Ik ben hier erg mee bezig ik ben bang dat mensen in me omgegeving gaan denken die kiest meteen de makkelijkste weg als ik kies voor een keizersnee (en dat is absoluut niet zo maar er zijn weinig mensen die weten wat het echt inhoud)
Maar de bevalling die ik heb gehad dat nooit meer.
hebben jullie een eerlijke mening voor me
groetjes quinta