wie stopt ook met de pil in augustus 2009??

hey BB

Ik vind het echt opbeurend dat je dit schrijft doet me goed, ik denk er zelf ook zo over maar ja. Ik heb het niet te horen gekregen maar kennis van me wel die kreeg te horen nou meid jij hebt een makkelijke bevalling gehad zo he.... met een keizersnee. Ik zou die meid er uit hebben gezet maar zij was zo perplext. wat ook goed te begrijpen is.(maar word hier zo onzeker van snap je)

Ik ben 20 uur bezig geweest maar het ging niet goed met me zoon en met mij ook niet. ik  heb een ruggeprik gehad (totaal tegen me eigen ideeen in maar kon echt niet meer na ruim 12 uur weeen en 6 uur wee opwerkers kon ik echt niet meer) hup dan maar een ruggeprik alles ging al zo wat ik absoluut niet wilde dat er ook maar bij. Ruggeprik gezet nou je wil niet weten (tegen mij zeiden ze meid ga lekker slapen en rust lekker uit ) ik dacht zo das kaazie maar bij mij niet de ruggeprik zat goed maar werkte bij mij niet zo als het hoorde en ik ben echt een uitzondering hier in zei de gyn hij snapte er niks van, Gaf me een shot (drukte 5ml verdoving door ) maar dat deed ook niks .... heel vreemd. Toen na 20 uur weeen en wee opwekkers en wel 5cm ontsluiting ging het niet goed en moest een keizersnee gedaan worden.

goede vriendin van me 4 maanden later bevallen 5 uurtjes walla en het was er thuis IK WAS STIK JALOERS maar was niet anders ik heb een gezonde zoon en das je alles waard (zij heeft een gezonde dochter hoor).
en ik ken alleen maar deze mooie verhalen. maar alles is het waard en wil nu al een 2de hahahah POSITIVITEIT is super belangrijk

groetjes anita (wat een verhaal dacht kort hem ff in haha)

Hoi Quinta,

Ik kan me niet voorstellen hoe je je gevoeld moet hebben tijdens de bevalling aangezien ik dat nog nooi theb doorstaan, maar na je verhaal kan ik wel begrijpen dat je dat niet nog een keer wil meemaken.

Persoonlijk ben ik van mening dat het inderdaad niemand wat aangaat wat je kiest en daar zich ook zeker niet mee moet bemoeien. Daarnaast is het ondergaan van een keizersnee veel heftiger en ben je ook langer bezig om te herstellen dan als je op een "natuurlijke" manier bevalt... Wie wil er nu niet de dag erna al lekker met je trots thuis zijn. Dus ik vind het raar als mensen denken dat je kiest voor de makkelijke weg als je kiest voor een keziersnee....

Je moet het echt zelf beslissen, jij moet het doen en moet ook zeker kiezen waar je je zelf prettig bij voelt. Anders denk ik dat het zeker niet goed is.

Liefs Levine

Ik denk dat jij de enige bent die kan en mag bepalen hoe jij je bevalling wilt laten verlopen. Ik kan me heel goed voorstellen dat wanneer de eerste bevallig verschrikkelijk was en je uiteindelijk een keizersnee kreeg, je bij de 2e direct kiest voor een keizersnede.
Verder weet ik er natuurlijk vrij weinig vanaf maar ik zou me niet laten beinvloeden door anderen... Doe wat goed voelt!

Ik ga morgen met me vriend weer kijken voor een huisje... ziet er op de plaatjes erggg mooi uit! Dus ik ben benieuwd ;)

meiden, bedankt voor jullie lieve woorden en jullie hebben gelijk ik heb 6 dagen in het ziekenhuis gelegen (was ook veel bloed verloren en hebben ze pas op dag 5 naar gekeken) en had graag thuis willen bevallen lekker in me eigen omgeving en me eigen bed heb ook  6 nachten niet geslapen (incl nacht voor me bevalling). Wat ****** bedden in het ziekenhuis.... maar we gaan het nu weer over leuke dingen hebben

Helemaal te gek huizen kijken, misschien is dit het huis waar je binnen komt en denkt ja dit is het hier wil ik lekker thuis komen.
Dat had ik 2 jaar geleden ook in ons huis.

groetjes quinta

(meiden de tijd gaat snel we zitten volgende week al in APRIL !!!!!!!)

Marije, hoe was het huis is het wat???? en hoe voelde het... is het je huis??

groetjes quinta

wat een gezellig geklets zeg van iedereen.

Hier hebben we gister en vanmorgen een goed gesprek gehad.
We hebben besloten om in juni proberen zwanger te worden.
Dat wil in mijn geval zeggen dat op 31 mei de laatste ring eruit gaat.

Dus voor ons beginnen de spannende tijden wat eerder.
Al in juni, dus kan bijna niet wachten tot mei is aangebroken, maar de tijd gaat snel!!

Eigenlijk waren de eerste plannen om vorig jaar tijdens onze huwelijksreis te starten,
maar omdat ik in de eerste week van juni in de ziektewet terecht kwam en dat uiteindelijk tot half december ben gebleven (lichamelijk problemen) hebben we besloten mijn lichaam een goede herstel periode te geven. Samen gesprekken gehad en besloten om in augustus te stoppen, maar inmiddels is dat dus alweer vervroegd, mede omdat het gewoon erg goed gaat met mij.

Mocht ik vrij snel zwanger worden, heb ik dus een leuks huwelijks cadeautje voor me man. Ook als het de derde ronde raak zou zijn, lukt dat nog.
Dus wie weet...

Dames een fijn weekend, met hopelijk wat meer zon dan afgelopen week.

hoi meiden,

wat leuk marije een huis kijken!was het wat??

welkom kindje,wat super zeg dat jullie eerder gaan beginnen!!
ik heb ook leuk nieuws!! mijn vriend en ik begonnen gister weer over  een kindje te praten en hij weet dat ik het heel graag eerder zou willen.toen zei hij opeens heel spontaan,waarom zouden we eigenlijk wachten tot aug,later we er nu voor gaan!!
hij zei ik wil het net zo graag als jij! dus nog 3 pilletjes en dan gaan we er al voor!! jippie!
spannend!

groetjes

Ja super leuk!!! Voelde goed, binnenkort gesprek over prijs etc... dusss ben benieuwd!
Laat jullie snel meer weten!

Ik ben even benieuwd, hoe groot jullie huisje is en hoeveel slaapkamertjes enz...

Echt spannend dat jullie nu al gaan beginnen... ik ben volgens mij de laatste ;) haha

Terug
Bovenaan