wie stopt ook met de pil in augustus 2009??

hey meiden,

marije gefeliciteerd met jullie huisje!!wat een fijn gevoel is dat he!
nu de hypotheek regelen en dan verhuizen!kan je lekker in je eigen tuin zitten en genieten van het mooie  weer. (net zolas ik nu)

wanneer ging je ook alweer trouwen levine?
en dan op huwlijksreis?leuk hoor!

groetjes!

hey meiden

Marije GEFELICITEERD met jullie woning.

Vandaag gingen me oren bijna slap hangen hahahah me zoon (7 maanden ) heeft 3 uurtjes geslapen overdag en voor de rest (op zijn manier) lopen kletsen, dat heeft hij niet van een vreemd hahaha.
Wat is dat toch een heerlijk gehoor, hele verhalen (ook tegen de foto van me opa die is vorig jaar, was zwanger van tijn, overleden) vond dat zo mooi om te zien. staat hij in zn loopwagen te kletsen en te lachen  tegen zn foto geweldig.

fijne avond

We kunnen er eind juli in. Dus nog even wachten maar we zitten in ons andere huisje nog super voor de zomer dus dat maakt niet uit.

Huisje is perfect, hoeven er niets meer aan te doen alleen even een verfje op de bovenverdieping... Echt ideaal

Hoi Meiden,

Wat goed Marije dat je zo in het huis kan en er niet veel aan hoeft te doen. Ik kan je uit eigen ervaring vertellen dat dat erg vermoeiend is als dat wel zo is...
Altijd leuk om weer bezig te zijn met inrichten, kleuren enzo. Goed moment om alles weer eens uit te zoeken, weg te gooien enzo.

Zonnetje, ik trouw begin september, daarna op huwelijkreis naar Amerika. Wel leuk ja, alle voorbereidingen enzo.

Vraagje, zijn jullie getrouwd, werken jullie (en hoeveel dagen/uur?)

Hoi Levine,
ik ben niet getrouwd maar we zijn bijna 10 jr samen.  Ik werk full-time in loondienst, daarnaast heb ik ook nog een eigen bedrijf. Maar dat zal allemaal wel minder worden als ik hier een kleine spruit heb rondlopen.
gr BB

hoi levine,

leuk zeg naar amerika! rondreis of een deel?
ik werk 24 uur per week.als er een kleintje komt wil ik 18 uur gaan werken,3 dagen van 6uur.en ben niet getrouwd.
ben wel benieuwd hoe jullie het gaan doen met werk,als er een baby is?!

groetjes

Terug
Bovenaan