wie stopt ook met de pil in augustus 2009??

Hoi allemaal,

sinds gisteren hebben mijn man en ik besloten wanneer we gaan stoppen met de pil!
Ik lees al een tijdje mee en vind het wel leuk om hier mee te praten.
Het is zo jammer dat je er nog met niemand over kan praten (kan wel..maar willen het liever geheim houden).
wij willen in juni beginnen :)! (iets eerder dan waar dit onderwerp over gaat, maar dat is toch niet heel erg?)
Wij gaan voor ons eerste kindje! We hebben er lange tijd over gehad, maar nu eindelijk een moment bepaald :)

Groetjes,
J86

welkom J86!

wat leuk dat je je bij ons voegt!
zoals je dan misschien ook wel hebt gelezen zijn er een aantal die van plan waren in aug te beginnen en dat eerder is geworden (waaronder ikzelf! )dus maakt niks uit hoor!
in juni gaan jullie ervoor!spannend he! en hoe oud ben je?en ben je nu nog aan de pil?

groetjes!

Hoi Zonnetje25,

ja dat had ik gelezen! leuk he, om eerder te beginnen!
Ik ben nu nog aan de pil ja, ik wil niet ontpillen ofzo, dus ik stop 22 juni met de laatste pil. Ik ben 22  en mijn man ook.
Vind je het niet lastig, nu het besluit echt genomen is om een kindje te nemen, om dan toch nog te wachten?

Groetjes!

dat had ik wel ja,zou eerst gaan ontpillen en in aug zouden we ervoor gaan,maar doordat het besluit was genomen kon ik eigenlijk niet meer wachten,en toen kwam laatst me vriend met het geweldige nieuws dat hij het ook nu al wilde! ik slikte 30mrt me laatste pil en word zaterdag ongesteld en dan gaan we voor een kindje!dus hoef nu niet meer te wachten gelukkig! ik heb dan ook niet ontpilt dus we zien dan allemaal wel hoe het gaat!
vind het heerlijk dat we er dan mee bezig zijn,en niet hoef te  wachten tot aug!!
jij dus in juni je laatste pil?nog even geduld!

liefs zonnetje

nee erg he! dat heb ik nu ook, wij wachten eigenlijk nog even omdat mijn man zijn contract voor onbepaalde tijd nog moet tekenen, hij heeft wel al toegezegd gekregen, maar moet nog tekenen, we willen toch even die zekerheid hebben, niet dat zijn baas opeens zegt, ja ik heb het wel toegezegd, maar ja, ik verleng je contract toch niet.
en dat mag hij dus in juni ongeveer tekenen!

Nee, het ontpillen is vlgs mij ook alleen dat je dan beter kan bepalen hoeveel weken je precies zwanger bent.

jij gaat spannende weken tegemoet dan! succes alvast ;-)

groetjes,

j86

quote: quinta78 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('29-03-2009 17:05:02'));

NAAM + leeftijd
Kindje
Ontpillen
Klussen
Anticonseptie
Ronde                                        

Zonnetje        25jr
1e
 maart
april
Pil

Welkom                             kindje                  23jr
1e

juni    
nuvaring

BB10                    34jr  
1e

April
Pil

Daffy                     27jr
1e
Maart
juni
Pil?

J86                          22jr
1e

juni
Pil

Baby                  23jr  
1e                

Marije                21jr      
1e

augustus
Pil

Levine              26jr
1e
juni                  
augustus
Pil

Quinta            30 jr
2e    
juni?
augustus?
Spiraal

hoping for miracle

hey J86
welkom ik heb je meteen in ons lijstje gezet als je het goed vind.
Leuk dat je je bij ons voegd.

Nou meiden ik tref het niet er is crisis bij ons, ik kan waarschijnlijk me vast contract wel vergeten, er gaan 2 filialen sluiten en er gaan mensen uit. wat is dat ****.
Dus ik ben bang dat  we niet in juni kunnen beginnen  

Wat moet ik nou, we willen zo graag een tweede maar met dit in het vooruitzicht word ik bang .... misschien word ik ontslagen en dan...... voorlopig geen tweede snik snik

hey quinta,

ja hoor! leuk juist.

wat  erg voor je. ik hoop voor je dat je je baan kan houden..!
sterkte alvast, wanneer heb je meer zekerheid?

groetjes,
j86

Terug
Bovenaan