wie stopt ook met de pil in augustus 2009??

hoi quinta,

jeetje dat is wel erg balen zeg..
maar je moet maar zo denken het is nog niet zeker dat je je baan kwijtraakt!
ik hoop voor je dat het uiteindelijk meevalt en dat je snel meer weet!
enig idee wanneer je er mee over hoort?

groetjes,
zonnetje

Jeetje Quinta, balen zeg!
Ik duim ook dat jeje baan mag houden!
gr BB

Hoi Quinta,

Wat vervelend zeg! Ik snap dat je er erg van baalt, het geeft nu veel onzekerheid en dat je jullie plannen voor een tweede kindje misschien moet uitstellen is helemaal niet leuk.
Ik wens je heel veel sterkte en hoop echt dat het mee zal vallen en dat je je baan lekker mag houden. Hou de moed er in he!

Groetjes,
Daffy

He Meiden,

Ben gisteren avond met gillende sirenes in de ambulance afgevoerd. Das raar zeg!
Ik had een allergische reactie op de pijnstiller Aleve.
Ik kreeg overal grote rode bulten (en JEUK!)en zwol helemaal op. Volgens mijn vriend had ik mooie zoeloelippen
Ook mijn ademhaling ging achteruit en ik had een hardslag van boven de 170.
In het ziekenhuis stond een team van 10 man klaar. Naast het infuus dat ik van de ambulance broeders had gekregen kreeg ik ook nog en infuus in mijn andere hand (en natuurlijk bloed afnemen) en thuis had ik al een joekel van een spuit in mijn bovenarm gehad en dat deden ze in het ziekenhuis nog even over in mijn andere arm. Na al die medicijnen lag ik te sjaken en klappertanden in bed ik kon me met geen mogelijkheid stil houden. Rond 00.30 verbeterde het en om 01.30 mocht ik naar huis. Eigenlijk moest ik een nacht blijven maar ze hadden het te druk op de EH. Dus na lief vragen en kijken (voor zover dat kon met zo'n dik, rood gezicht) mocht ik naar huis. Acherm mijn vriendje moest er vanmorgen om 7.30 uit om te gaan werken. Ik ben inm weer boven water. Mijn handen en gezicht zijn nog dik maar de rode bulten zijn gelukkig verdwenen en ik heb geen jeuk meer.
Nou dat was mijn verhaaltje wel. Ik ga proberen op mijn gemak een wasje te draaien en misschien wat boodschapjes te doen.
Ben benieuwd wat de buren zeggen, die stonden gister massaal op straat.
groetjes BB

BB, jemig de pemig zeg.... jij maakt het spannend. Wat heftig, goed dat je er optijd bij was (en dat ze je  serrieus namen, bij 112). Gaat alles nu beter??? en zijn ze er achter welke stof je die reactie van kreeg. Nou meid rustig aan.

meiden, Ik heb tot nu toe nog niks gehoord (wel veel emotionele mensen op het werk maar zeggen niks mogen ze niet....) Ik weet ook niet wanneer ik wat ga horen ik doe me werk gewoon wil dr niet te veel aandenken en duim dat het ontslag mijn deurtje voor bij gaat.

groetjes quinta

Jeetje BB10, wat een ervaring zeg! En wat zul je geschrokken zijn.
Gelukkig mocht je lekker naar huis, zo'n nachtje in het ziekenhuis is nooit echt leuk. Toch lekker als je in je eigen bedje mag slapen.

Nou meiden, er zitten alweer 2 pilloze weken  op voor mij. Heb netjes mijn menstruatie in de  stopweek gehad  maar heb nu wel last van wat klachten die volgens  mij bij het ontpillen horen, maar ik mag niet klagen. Zonnetje, volgens mij ga jij ook al snel stoppen toch? En de rest?

Groetjes,
Daffy

dat is schrikken zeg BB10!! had je nog nooit die pijnstiller geslikt?gelukkig goed afgelopen!nu weer helemaal de oude?

goed zo quinta dat je de  moed erin houd!
eerst maar even afwachten he,wie weet mag je je baan gewoon houden!
maar  snap best  hoor dat je je druk maakt! je wil toch graag een 2de kindje..

ik had 30 mrt me laatste pil daffy,nu ongesteld en daarna gaan we proberen een kindje te maken!! heel spannend allemaal!
wat voor klachten heb je van het ontpillen dan?

groetjes,
zonnetje

Hoi zonnetje, Ik heb wat last van lage rugpijn, een zeurende pijn in mijn onderbuik en donkere afscheiding (oud bloed).  Ik ben heel erg benieuwd hoe mijn cyclus deze maand gaat verlopen, ik hoop niet dat ik een hele  onregelmatige cyclus heb. Maar ja, de tijd zal het leren he.

Spannend hoor dat jullie nu al gaan proberen om zwanger te worden. Ik hoop  dat je snel leuk nieuws te vertellen hebt hier op het forum.

@ iedereen: hebben jullie er al over nagedacht hoe jullie het straks willen doen met werken en een kindje? Ik werk nu 4 dagen per week en wil als er een kindje komt 3 dagen gaan werken. Maar ik heb nog geen idee hoe we dat dan financieel met kinderopvang enz moeten gaan doen. Hebben jullie daar al over nagedacht?

Groetjes,
Daffy

Terug
Bovenaan