wie stopt ook met de pil in augustus 2009??

daffy,erg spannend he je cyclus afwachten,ben ik ook erg benieuwd naar!
misschien zal het in het begin in de war zijn,maar komt vast allemaal goed.

ik had het ook al gevraagd over hoe jullie het willen gaan doen als er een kindje is.
ik werk nu 24 uur, 4 dagen in de week,en als er een kindje is wil ik graag 3 dagen gaan werken.dan dus 18 uur in de week.mijn moeder wil waarschijnlijk 1 dag in de week oppassen,en me vriend kan dan als het goed is 1 dag in de week thuiswerken,of 4 dagen van 9 uur,dus 1 dag extra vrij.dan blijft er 1 dag over en dat word de creche.
ben dus ook benieuwd hoe jullie plannen zijn!

groetjes,
zonnetje

Mijn vriend is doordeweeks  2/3 dagen thuis en ik wil misschien wel fulltime blijven werken, als het te regelen valt.
Omdat het bij mijn werk niet veel uitmaakt of ik fulltime of parttime ga werken. Qua werkdruk....
Maar wie weet zeg ik tegen die tijd wel, dat ik parttime wil gaan werken

Ben er nog niet helemaal over uit!

hey meiden

De spannende tijd is begonnen voor jullie, nu wij nog ......

Je kan heel veel last krijgen van "ontwennings verschijnselen" van de pil die lijken erg veel op zwangerschaps verschijnselen. Last van je borsten, moe (heel moe), niet lekker voelen enz enz.
Laat je niet gek maken hoor!!

Ik kreeg van morgen om 8uur een smsje van een  vriendin dat ze zwanger is, ik ben zo blij voor haar. (ze was er net achter gekomen, voelde me zo vereerd dat ze me smsde)

Het  blijft elke x weer zo bijzonder als je het hoord.  (kleine beetje jaloers hihhih dat mag toch !!!!)

Hee meiden,
genieten jullie allemaal van het mooie weer?
Ik ben vandaag bij de tandarts geweest en mijn kies moet eruit!!!
En wel onder narcose. En dat mag de eerste 3 mnd niet als je zwanger bent.
Ik heb gevraagd of ze er spoed achter willen zetten en als het goed is mag ik 23 april onder het mes. (als ik goed berekend heb is mijn ei op 26 april)   Dus kan ik nog niet zwanger zijn als ik onder narcose ga. Wat een geregel allemaal zeg.
Hopelijk ben ik er snel vanaf want ik vind de tandarts geen pretje. De week erna gaan we een weekje op vakantie gelukkig dan kan ik ff uitwaaien.
gr BB

Hoi Dames,

Hier ben ik ook weer ff met een berichtje. Heb een heel druk weekend achter de rug en ik moet eerlijk zeggen dat ik in het weekend ook nooit zoveel zin heb om mijn PC aan te zetten aangezien ik al voor mijn werk de hele dag achter de computer zit...

Jeetje BB10 wat een heftig verhaal met die allergische reactie! Je zal wel geschrokken zijn, is alles nu ok? En dan ook je kies er nog uit! Wat een narigheid allemaal, let je wel op met de pijnstillers als die kies is getrokken??!!

En ook Quinta met vervelend nieuws over je werk, ik kan me voorstellen dat je je daar zorgen om maakt... Het is heel vervelend om zonder werk te zitten.

Ik ben inderdaad ook benieuwd hoe ik eea. zou kunnen gaan regelen op het werk..
Nu werk ik 40 uur (of meer) en mijn vriend ook. Allebei hebben we gestudeerd en vinden werk/carriere ook belangrijk.

Ik weet dat mijn moeder wel een dag in de week wil oppassen en misschien mijn schoonouders ook wel een dag. Daarnaast hoop ik bijvoorbeeld dat wij allebei 4 dagen 9 uur kunnen gaan werken of de ene week 5 dagen en andere week 4.
Dat aangevuld met 2 of 3 dagen creche, moet dan lukken...
Gelukkig werk ik dicht bij huis en wonen mijn ouders en schoonouders ook in de buurt dus zijn we redelijk flexibel. Maar het kan ook zijn dat het nog wordt aangepast, ik vind het moeilijk in te schatten...

Groetjes,
Levine

Goedemorgen!

Wij werken nu allebij (bijna) fulltime, ik werk zelf vier keer negen en mijn man werkt 40 uur.
Ergens wil ik het kindje niet naar de creche moeten bregen of bij opa/oma, ik wil het gewoon graag zelf opvoeden en alles meemaken!
Krijgen jullie geen schuldgevoelens bij het idee dat je je toekomstige kindje 2/3 dagen naar de creche stuurt en dan nog 1/2 dagen bij opa& oma??
Als we een kindje krijgen willen we kijken of mijn man 4x9 kan werken, zodat hij 1 dag thuis is en ik wil het liefste iets van 18-20 uur werken, maar dan wel een groot gedeelte thuis (9 uur dan op kantoor en de rest thuis); ik hoop dat dat mogelijk is bij mijn werkgever!
Kan het niet dan wil ik graag 2x9 werken en dan gaat het kindje één dagje naar mijn schoonouders denk ik, maar liever wil ik het zelf doen!

Groetjes,

J86

quote: J86 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('07-04-2009 10:36:56'));

Goedemorgen!

Wij werken nu allebij (bijna) fulltime, ik werk zelf vier keer negen en mijn man werkt 40 uur.
Ergens wil ik het kindje niet naar de creche moeten bregen of bij opa/oma, ik wil het gewoon graag zelf opvoeden en alles meemaken!
Krijgen jullie geen schuldgevoelens bij het idee dat je je toekomstige kindje 2/3 dagen naar de creche stuurt en dan nog 1/2 dagen bij opa& oma??
Als we een kindje krijgen willen we kijken of mijn man 4x9 kan werken, zodat hij 1 dag thuis is en ik wil het liefste iets van 18-20 uur werken, maar dan wel een groot gedeelte thuis (9 uur dan op kantoor en de rest thuis); ik hoop dat dat mogelijk is bij mijn werkgever!
Kan het niet dan wil ik graag 2x9 werken en dan gaat het kindje één dagje naar mijn schoonouders denk ik, maar liever wil ik het zelf doen!

Groetjes,

J86

P.S. hebben jullie geen moeite met wachten totdat je gaat beginnen voor een kindje??

Hoi J86,

Ik kan me voorstellen dat er meiden zijn die graag zoveel mogelijk zelf doen en veel tijd met hun kindje willen doorbrengen!
Zelf heb ik (nog) geen schuldgevoelens bij het idee om mijn toekomstige kindje naar de creche te brengen.

Ik denk zelfs dat ik een betere moeder ben als ik ook veel tijd heb om mijn eigen ding te blijven doen... Ik moet er nu  niet aan denken om 3 dagen thuis te zijn, het lijkt me dat je wereld zo klein is dan.
Natuurlijk weet ik niet hoe dat straks is als ik eenmaal een kindje heb, en zeggen die hormonen ineens iets heel anders... daar sta ik wel open voor hoor!
Zelf kom ik uit een omgeving waar al mijn vrienden en zelfs mijn ouders vroeger beide veel werkten en ik ben er niet slechter van geworden. maar natuurlijk blijft het persoonlijk en moet iedereen doen wat hij/zij goed vindt!!

Wachten is inderdaad lastig, daarom dat er al wat meiden zijn die eerder beginnen! Ik moet wel wachten, want zoals ik eerder al zei heb ik net een trouwjurk gekocht en kan ik daar geen dikke buik in gebruiken....

Gr. levine

Terug
Bovenaan