hey BB
de meeste dingen heb ik wel zelf verzonnen maar ook een beetje hulp gehad.
gedichtje is :
Het is hier donker, het is hier puik
en ik zit lekker warm in mama's buik.
Nu ben ik aan het groeien,
want ik ben nog maar heel klein
Ik vind het leuk dat jullie,
mijn opa en oma zullen zijn.
jullie kunnen me nog niet horen,
jullie kunnen me nog niet zien.
in augustus word ik geboren,
"mag ik dan in dit lijstje misschien?"
(Best een tranen trekken , dat was bij mijn ouders zo, en nu weer bij mij hihihi)
* Je kan ook familie/vrienden op visite vragen en dan een taartje aan snijden (bijv van de hema)met de teskt nog .... weken dan ben ik in jullie leven, Met de echo foto laten maken op de taart.
* je test inpakken en als kadootje geven.
* je echo foto laten zien en vragen of hun er uit kunnen komen of het nou een meisje of jongen zal worden (hele leuke reacties gegarandeerd.
* Puzzel laten maken van je echo foto en vragen of ze kunnen helpen omdat je er niet uit komt (je hebt zo'n moeilijk puzzel gekregen....)
* Verf en kwast geven met de vraag of ze nog tijd over hebben om een baby kamer te schilderen.
* Je neefje of nichtje op Visiite vragen en het hem/haar laten vertellen.
* Je neefje of nichtje een zelf gemaakt t-shirt aan geven waar je zelf al op hebt geschreven ik krijg een neefje of nichtje.
* Vragen of ze binnen kort zinnen hebben om mee te gaan naar de stad want jullie gaan babymeubels kopen.
* Als je creatief bent, een folder, boekje, collage maken met allemaal baby foto's van jou en je man/vriend en vragen of zei kunnen zeggen op wie jullie kleine zal lijken. (net ff bedacht).
* Een speen kopen met best opa/oma, liefste opa/oma (zijn verschillende), zo zijn er ook boekjes te kopen die opa en oma kunnen invullen, enz enz
Wil je er nog meer of kan je hier wel wat in vinden hahaha, heb net even beetje wat zitten verzinnen.
Ideeen schut ik zo uit me mouw (sommige dingen komen van andere hoor).