wie stopt ook met de pil in augustus 2009??

Hoi Quinta,
ik wil ook niet mijn schoonmoeder maar mijn moeder erbij hebben  
Wat leuk al die ideetjes en natuurlijk houd ik me aanbevolen voor meer ideeen!
Dat gedichtje lijkt me ook leuk dus als je dat op wilt schijven graag!
Die van die kwast vind ik erg leuk om 't mijn schoonmoeder te vertellen. Hoe kom je aan al die ideeen? Ben je zelf zo creatief?
gr BB

hoi meiden,

net heel berichtje getikt gaat er iets fout..
nog maar een keer..

leuke ideeen quinta!ik heb er nog niet echt over nagedacht,maar lijkt me leuk om bijv
baby sokjes of ander leuk kadootje in te pakken.

zoals jullie weten had ik 30 mrt me laatste pil,en tot nu toe nergens last van!
kan nog komen natuurlijk!ik moet toch rekenen laatste pil 30 mrt,of vanaf dat ik hem weer in had moeten nemen?dan ben ik al bijna 2 weken zonder pil!ben benieuwd of er nog klachten gaan komen!
fijne pasen allemaal!

groetjes,
zonnetje

hey BB

de meeste dingen heb ik wel zelf verzonnen maar ook een beetje hulp gehad.
gedichtje is :

Het is hier donker, het is hier puik
en ik zit lekker warm in mama's buik.
Nu ben ik aan het groeien,
want ik ben nog maar heel klein
Ik vind het leuk dat jullie,
mijn opa en oma zullen zijn.
jullie kunnen me nog niet horen,
jullie kunnen me nog niet zien.
in augustus word ik geboren,
"mag ik dan in dit lijstje misschien?"

(Best een tranen trekken , dat was bij mijn ouders zo, en nu weer bij mij hihihi)

*        Je kan ook familie/vrienden op visite vragen en dan een taartje aan snijden (bijv van de hema)met  de teskt nog .... weken dan ben ik in jullie leven, Met de echo foto laten maken op de taart.
*        je test inpakken en als kadootje geven.
*        je echo foto laten zien en vragen of hun er uit kunnen komen of het nou een meisje of jongen zal worden (hele leuke reacties gegarandeerd.
*        Puzzel laten maken van je echo foto en vragen of ze kunnen helpen omdat je er niet uit komt (je hebt zo'n moeilijk puzzel gekregen....)
*        Verf en kwast geven met de vraag of ze nog tijd over hebben om een baby kamer te schilderen.
*        Je neefje of nichtje op Visiite vragen en het hem/haar laten vertellen.
*        Je neefje of nichtje een zelf gemaakt t-shirt aan geven waar je zelf al op hebt geschreven ik krijg een neefje of nichtje.
*        Vragen of ze binnen kort zinnen hebben om mee te gaan naar de stad want jullie gaan babymeubels kopen.
*        Als je creatief bent, een folder, boekje, collage  maken met allemaal baby foto's van jou en je man/vriend en vragen of zei kunnen zeggen op wie jullie kleine zal lijken. (net ff bedacht).
*        Een speen kopen met best opa/oma, liefste opa/oma (zijn verschillende), zo zijn er ook boekjes te kopen die opa en oma kunnen invullen, enz enz

Wil je er nog meer of kan je hier wel wat in vinden hahaha, heb net even beetje wat zitten verzinnen.
Ideeen schut ik zo uit me mouw (sommige dingen komen van andere hoor).

Zonnetje, je moet rekenen van je eerste menstruatie dag. is de dag dat je nieuwe cyclus begint.
Dus je zit nu rond je eisprong!!!!!!!!!!!

succes met klussen hihihhi.

kijk even op deze site dan kan je alles zo uitrekenen.

http://www.predictor.nl/content.asp?page=641

Tijn kreeg net zn knietjes onder zn buikje,(begin van kruipen)  Te gek ze, hij  ligt naast me op de grond. ben super trots nu.

He Zonnetje, ik denk net als Quinta dat je nu rond je ei moet zitten, spannend!

Quinta, wat een geweldig gedichtje zeg! Zit er dik in dat ik dat wel ga gebruiken. Ik ben zelf niet zo'n crea bea wel makkelijk als je zo ideetjes uit je mouw kan schudden.

Ik ga nog ff in de tuin werken, hij is bijna onkruid vrij gelukkig.

Meiden tot gauw!
gr BB

hoi quinta,

ja had ff gekeken,zit nu op dag 9 van me cyclus!
gaan we vanavond maar eens klussen hihihi!
maar ja ik ga ervan uit dat ik cyclus heb van 28 dagen maar kan ook zo zijn dat het 35 is of dat ik maanden moet ontpillen..ach ja afwachten maar he!

wat leuk zeg dan tijn zn knietjes onder zn buik deed! hij is nu 7 maanden??

groetjes!

Hoi BB, ik heb er ook al eens over zitten dubben hoe het ze dalijk te vertellen... ik ben er nog niet uit. Had een aantal leuke iedeen, Quinta noemde ze allemaal op hihi.
Toen mijn schoonzus zwanger was van de tweede kregen we 2 rozen, een grote en een wat kortere met een gedichtje:
Deze twee mooie rozen,
Zijn speciaal voor jullie  uitgekozen.
De grootste is namens Daphne onze lieve meid,
Die jullie graag met een bezoekje verblijd.
Van wie de kleinste roos is weten we ongeveer in mei,
Want dan krijgt Daphne er een broetje of zusje bij!
Toen ze zwanger was van de eerste heeft ze het rond sinterklaas verteld (dat kwam zo uit) We vieren dat altijd samen. Ze had een groot gedicht voor m'n schoonmoeder (haar moeder) Dat ze oma werd e.d. Nou dat was toch wel een heel leuk sinterklaascadeau!
Zelf lijkt me het het leukste om iets met de echo te doen, in een lijstje of een kaart met daarom opa&oma of hoera een kleinkind. Uitnodigen voor een high tea met allemaal baby suikergoed is ook hardstikke leuk. Die kwast is echt een super leuk idee! Misschien is dat ook nog wel wat voor ons.

Zonnetje, spannend he nu echt zo zonder pil! Zo te lezen ben je ook erg benieuwd naar je cyclus, ik zelf ben 9 april gestopt met de anticonceptie  en heb totaal geen iedee hoe m'n cyclus loopt (ruim 8 jr niet ongesteld geweest). Ben dus ook erg nieuwsgierig... Ben jij ook meteen begonnen met zwangerschapsvitamine/foliumzuur? Voor t geval je snel zwanger wordt?

Wacht maar af Quinta, nog even en je moet de hele dag achter Tijn aanrennen hihi. Weer een mijlpaal bereikt meid! Helemaal super.

Meiden geniet nog even van t lekkere weer, ik ga m'n bedje weer in. Nog twee nachtdiensten dan ben ik er weer uit! Groetjes Tamaar

hoi meiden,

echt leuke ideeen allemaal zeg,daar kan ik ook wel wat mee,maar ik heb zoiets van eerst maar zwanger worden!
we hebben net geklust..en moet zeggen dat het echt leuk is nu je weet dat je zwanger kan   worden.(met pil ook leuk natuurlijk..maar vond het nu best bijzonder)

tamaatje ik was idd ook al begonnen met vitamine en foliumzuur te slikken (die van centrum)mocht ik snel zwanger zijn.ja ik ben zeker ook benieuwd naar me cyclus,voor jou ook spannend zeg!

groetjes!

Terug
Bovenaan