wie stopt ook met de pil in augustus 2009??

hey meiden

Ja Tijn is 7 maanden, het gaat super met hem en als hij in zn loopstoel zit dan heb ik me hadden vol hij is erg ondernemend en vind alles interessant hihiihih zo leuk om te zien. Onze kanjer.

Ik heb meer gedichtjes maar die zal ik op moeten zoeken, die schrijf ik binnenkort wel op.

fijne 2de paasdag nog en zonnetje lekker vaak klussen he de jongens zaadjes zijn snel en de meiden zaadjes zijn  wat langzamer maar leven langer hihihihi dus ik duim voor je dat het meteen raak zal zijn, dat zal echt super zijn!!!!

Nou meiden, ik ben echt een beetje de kluts kwijt hoor
De eerste dag van mijn laatste (pil)menstruatie was 25 maart. Bij een gemiddelde cyclus van 28 dagen zou ik rond 8 april mijn eisprong gehad moeten worden. Maar ik heb nog helemaal niets gevoeld (weet wel dat niet iedereen de eisprong kan voelen maar toch), en ik ben uit nieuwsgierigheid ook  aan het temperaturen deze maand en de temperatuurcurve laat ook geen eisprong zien. Zou ik een late eisprong hebben, of misschien helemaal geen eisprong?? Ik had stiekem zo gehoopt dat ik gelijk een mooie cyclus zou hebben na het stoppen met de pil, maar zie het nu niet meer zo zonnig in.
Sorry, moest even mijn verhaal kwijt hoor.

Groetjes,
Daffy

hoi daffy,

als ik jou was zou ik me nog geen zorgen maken hoor!
misschien heb je een cyclus van 35 dagen of wat langer omdat je net gestopt bent met de pil.en misschien ben je nog aan het ontpillen en duurt het gewoon allemaal wat langer.en wat je zelf al zegt niet iedereen voelt zn eisprong!
ik ben nu ook 2weken van de pil af en heb nog helemaal geen kwaaltjes,misschien komt dat nog en misschien ook niet,denk dat iedereen anders reageert!
probeer je niet te druk te maken,en als je je teveel zorgen maakt even langs je huisarts als je niet ongesteld word!
succes!!

groetjes!

Hoi Daffy
Geen zorgen meid, het kan even duren voordat alles weer "normaal" gaat, zeker als je de pil wat langer hebt gebruikt.
Gun je lichaam de tijd, heb nog eventjes geduld. Zorgen maken kan later altijd nog. Greetz!

hallo allemaal!

ik zit al een tijdje op dit forum en volg aandachtig alle onderwerpen. Eindelijk zijn 'we' dan zo ver dat ik mij graag bij dit onderwerp wil voegen, want ook wij gaan in augustus beginnen!

Even een klein stukje achtergrond informatie: mijn naam is Kristel, 23 jaar en woon samen met mijn vriend. Sinds anderhalve jaar bevind ik mijzelf in een ware babyboom, mijn beste vriendinnen, nichtjes en kennissen zijn zwanger of net bevallen en het ene kraambezoek dient zich naar de andere. Bij mij was de knop om. Ik wilde ook!!!!!! Eerst dag ik dat het een bevlieging was (wat met een babyboom komt dat vaker voor), maar nee... het was echt... ik leef, droom en denk alleen maar aan 'mijn' baby.

Helaas was mijn vriend er nog niet aan toe (zie mijn reacties elders op het forum) en na wat serieuze gesprekken heb ik het met pijn in mijn hart losgelaten.

Nog geen twee weken later komt mijn vriend met het feit dat het gevoel om kinderen te krijgen toch wel begint te kriebelen. Vanwege werk, studie en andere praktische overwegingen gaan we er in augustus voor!!!!! JOOOOEEEEEPPPPPIIIIEEEEEE!!!

Ik kan mijn geluk niet op. Ik wil het wel nog even voor mij houden en pas als het raak is aan mijn (schoon) ouders, broer, schoonzus en beste vriendin vertellen. (eigenlijk mijn schoonouders (lees schoonmoeder) als laatste want zij kan het niet voor zich houden en voor je het weet, weet heel de familie het!)

Waarschijnlijk ga ik eind mei (nog 1 keertje nog) stoppen met de pil om te ontpillen. Aangezien het bij ons in de familie niet allemaal één keer raak was, zal het wel een poosje duren (of is zoiets niet genetisch bepaald?). Maar we hebben er zin in!

btw: het wordt ons eerste kindje (mochten jullie het nog niet doorhebben haha!

quote: quinta78 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('09-04-2009 20:43:22'));

NAAM + leeftijd
Kindje
Ontpillen
Klussen
Anticonseptie
Ronde                                        

Zonnetje        25jr
1e
 maart
april
Pil

Welkom                             kindje                  23jr
1e

juni    
nuvaring

BB10                    34jr  
1e

April
Pil

Daffy                     27jr
1e
Maart
juni
Pil?

Kristel               23 jr
1e
Mei
Augustus
Pil

Baby                  23jr  
1e                

Marije                21jr      
1e

augustus
Pil

Levine              26jr
1e
juni                  
augustus
Pil

Quinta            30 jr
2e    
juni?
augustus?
Spiraal

Tamara       25 jr
1e
april
augustus
implanon

Welkom Kadwiel

Gezellig dat je je bij ons voegd, ik heb je meteen bij ons lijstje geplaatst(vind je het niet goed dan lees ik het graag dan haal ik je er uit)

De vraag over of het genetisch is over hoe snel je zwanger bent dat is niet genetisch het is gewoon geluk hebben. Het is letterlijk een lucky shot.

Je hebt gelijk hoor dat je het aan niemand verteld want dan krijg je ook vaak gte horen en ben je al zwanger en dat is echt heel vervelend omdat steeds aan te horen.
Ik hou zelf ook me mond er over, de mensen om me heen weten wel dat we graag een tweede willen maar weten niet wanneer, hou de boot ook een beetje af als ze er over beginnen. (de goed bedoelde adviezen je moet ze niet te dicht op elkaar nemen die komen nu al me neus uit.....)

Dag dames,

Jeetje wat is het lekker weer vandaag!!! Jammer dat ik moet werken, maar probeer zo nog even het zonnetje te pakken! Wordt helemaal vrolijk van dit weer!!!

Hebben jullie allemaal fijne paasdagen gehad?!
Ik ben lekker sportief bezig geweest, op bezoek gegaan ach, je kent het wel.

Jullie zijn allemaal lekker actief bezig geweest!! Ik ben meestal blij dat ik vrij heb dat ik echt geen zin heb om mijn laptop aan te zetten, vandaar de late reactie.
Wat een leuke ideeen lees ik hier allemaal, maar eerst maar wachten tot het zover is en we ze kunnen gaan gebruiken.

Kadwiel welkom! Leuk dat je ook meedoet!

Vraag: In welke branche werken jullie en wat voor soort functie hebben jullie?

X Levine

Terug
Bovenaan