wie stopt ook met de pil in augustus 2009??

Hoi allemaal,

Ik heb nog niets gekocht, maar ben wel veel op het internet aan het kijken voor leuke kinderkamers enzo..

Verder  ben niet getrouwd en heb ook geen samenlevingscontract. Mijn vriend en ik zijn hierover nog in discussie. Hij wil graag een grote bruiloft terwijl ik alleen in het geheim wil trouwen! Beetje een omgekeerde wereld

Willen jullie van tevoren ook weten of het een jongetje of meisje wordt?

Groetjes,

Rianne

Tsja, die nijntje spullen zijn een soort traditie geworden intussen, bij iedere verjaardag, kerst sinterklaas er zit altijd wel wat bij.
Best grappig, maar uiteraard wel voorbarig... nou weet iedereen wel dan m'n vriend en ik dol op kids zijn, dus dat zal wel meespelen.

Ik weet niet of ik zou willen weten of het een jongen of een meisje wordt. Vroeger dacht ik altijd dat ik dat niet wilde weten, maar de laatste tijd ben ik er toch over gaan twijfelen...
Het heeft allebei z'n charme denk ik. en het is beide welkom hoor!

Greetz!

Hai hai,

Lastig om na te denken over trouwen als het geld een grote rol speelt. Wij zijn niet heel romantisch aangelegd of rijk dus ik hoef niet perse te trouwen. Ik heb zoiets van: of goed en duur of (nog) niet. Voor het geld van een bruiloft kunnen we op vakantie en een nieuwe keuken uitzoeken ;-) Maar het is inderdaad wel slim om voldoende te regelen voor dat er kinderen komen en een geregistreerd partnerschap ofzo is natuurlijk ook wel een klein feestje met champagne waard!

Nod schatten is moeilijk voor de eerste keer zonder pil. Ik slik al 8 jaar en ik zou niet weten op hoeveel dagen ik mijn cyclus moet schatten. 28 misschien, das toch gemiddeld? Dat zou dan a.s. zondag zijn voor mij. Is jullie nod al dichtbij? Zonnetje die van jou is ook bijna toch?
Ik ben echt een muts, ik loop me al drie weken te concentreren of ik iets in m'n buik voel, haha. Maar ja, als je aan vlooien denkt krijg je ook spontaan jeuk zeg maar....

Tja, wil je weten wat het wordt.... Wij zijn er nog niet uit. Het is zo dubbel. Ik vind het wel leuk om een kamertje roze of blauw te maken, dus het wordt goed gokken of de opa's en oma's mogen snel komen verven net na de bevalling ;-)

Groetjes Martine

hey meiden

Tuurlijk wil ik het voor jullie bij houden, zullen we dan vanaf volgende maand een datum invoegen.
Dan word dat jullie eerste ronde dan ook OKE????

Wij hadden met tijn besloten om het niet te vragen, alles was welkom. we waren een uitzondering zei de echoscopiste en dat vonden we des te leuker maar het is moeilijk om je nieuwschierigheid te bedwingen hoor vooral op het einde had ik 2 echo's in de week bijna en toen zag me vriend iets zitten....... (de gyn vroeg weten jullie wat het is.... Wij nee..... O oeps zei ze en    ze schoot snel weg met je echo maar was te laat  toen zag me vriend het) en uiteindelijk had hij het goed gezien dat was met 36 weken en dan kan je het goed zien hoor maar hij twijfelde ook wel weer.
beetje warrig denk ik...?

jullie hebben gelijk hoor een Samenlevingscontract of iets in die trand is wel een champie waard.
Gaan jullie eigelijk nog op vakantie???
en hoe gaan jullie dat doen stel dat je zwanger bent, met eten en enzo.

hey BB hoevoel je je nu weer 10 jaar ouder hahaha.
meiden gaat het nog steeds zn gangetje met "ontpillen" en hebben mensen  in jullie omgeving  al iets in de gaten?

hoi quinta,

goed idee,volgende maand word onze eerste ronde!dan weten we meer is handiger!
bij mij met ontpillen gaat het nog goed,geen klachten! 1mei zit ik op 28 dagen dus ben heel benieuwd!

wat goed van jullie dat je het vol kon houden om het geslacht niet te weten van tijn.
ik zou het wel willen weten..ben veel te nieuwsgierig..

wij hebben onze vakantie staan in sept.maar nog niks geboekt,we hopen dat de prijzen nog wat zakken en dat we dan leuk reisje voor wat minder kunnen boeken.
willen graag weer buiten europa op vakantie,maar griekenland ofzo vinden we ook leuk.
mocht ik dan zwanger zijn,dan let ik nog beter op wat ik eet en drink! verder gewoon lekker genieten van de zon!!

morgen naar de notaris om het er over te hebben wat we willen (samenlevingscontract) ook omdat we kindjes willen,wat handiger is.

groetjes,
zonnetje

Ha,

Ik hoor hier eigenlijk niet thuis. Ik ben zwanger van mijn 3e die op 15/12 is uitgerekend. De pil is al 4 jaar de deur uit.

Wat betreft vakanties wi ik jullie wat meegeven: een vriendin heeft in totaal 4 miskramen gehad en is nu goed zwanger van haar tweede kind (één kind is gezond geboren en deze zwangerschap is goed op weg). Door de miskramen hebben ze gesprekken gehad met gynaecologen etc. Met hun was er medisch niets mis. Wel zijn ze vóór de 1e mk verhuisd van Australië naar Engeland. Mk was snel daarna met een week of 11.
Hen werd verteld dat er nog niet nader wetenschappelijk onderzoek was gedaan, maar dat een Finse luchtvaartmaatschappij voor zijn eigen personeel had bijgehouden of ze mk's kregen en wanneer. Daaruit kwam naar voren dat als je in je eerste 3 maanden zwangerschap zit, je een verhoogd risico loopt op een mk als je langer dan 1 uur achtereen vliegt. Hoewel dit dus niet wetenschappelijk is aangetoond, lijkt mij die info. wel betrouwbaar en ik heb dat in mijn oren geknoopt.
Ik vind overigens niet dat iemand onverantwoordelijk is om dan toch te gaan vliegen, maar ik wilde het maar meegeven.

Verder ben ik zelf gehuwd. Nog maar net hebben wij een testament op laten stellen vooral om vast te leggen wie er verantwoordelijk is voor de kinderen als wij komen te overlijden. Zijn geen leuke dingen om over na te denken en het kost een hoop geld, maar dat kan een hele goede investering zijn.

Succes met zwanger worden.

Groetjes, Tamar

Dames,

Ik heb een aantal dagen geleden verteld dat wij in juni nog niet gaan beginnen met proberen zwanger te worden. Inmiddels is de situatie helemaal anders geworden.
Afgelopen week was het een beetje drama voor ons.
Woensdag heeft mijn man namelijk te horen gekregen dat zijn contract niet wordt verlengd. En tja wat moet je dan?
Natuurlijk  zijn al een plannen er nog (hebben het er gister door een bepaalde situatie van volgend jaar nog over gehad), maar het belangrijkste is nu DAT ie een baan krijg en niet een andere zoals in eerste instantie de bedoeling was.

Nu is ie al 2 dagen heel druk aan het kijken wat ie wil en druk aan het solliciteren.
Ik hoop zo dat het gaat lukken en dat op soort korte termijn.
Maar goed dan komt er natuurlijk ook bij kijken dat er weer een proefperiode is.

Op het moment kan ik om de stomste dingen in snikken uitbarsten, ook omdat de man mijn er (een beetje) ingeluisd lijkt te zijn.
Maar goed, een beetje een oppepper is dat het vandaag heerlijk weer wordt en dat we vanavond met onze vrienden gaan bbqen, dus even een verzetje

groetjes

hallo

ik ben een moeder van bijna 26 en heb al een dochtertje van net 2 jaar ik stop ook in augustus met de pil  ik kan ook niet wachten alleen me man wil toch tot augustus wachten.lijkt me erg leuk om zo contact te hebben en te babbelen met vrouwen die ook stoppen in augustus

groetjes

Terug
Bovenaan