wie stopt ook met de pil in augustus 2009??

Hey meiden,

Wij zijn niet getrouwd en hebben ook geen samenlevingscontract, maar als we zwanger zijn willen wij ook voor geregistreerd partnerschap gaan. Trouwen willen we wel heel erg graag, maar ik studeer nu nog naast mijn werk en dat is een dure studie, dus trouwen zit er nu nog niet in. Maar we vinden het wel belangrijk dat het een en ander zometeen vastgelegd is voor als er iets met een van ons gebeurd. Tamara, wat super dat jullie in juni voor geregistreerd partnerschap gaan!

Martine, Rianne en Annet, welkom bij ons clubje! Gezellig dat het groepje steeds groter wordt. Hoe meer zielen hoe meer vreugd zeg ik altijd maar.

Quinta, wat een vervelend nieuws zeg! Hoop dat alles zal meevallen straks, wel balen dat je nu moet wachten tot augustus.

Ik heb trouwens weer een stunt uitgehaald vandaag. Ik was bij de kruidvat en toen zag ik daar echt hele leuke luiertassen liggen. En wat denk je.... ik heb er een meegenomen . Ik vond hem zo leuk en tegen de tijd dat ik misschien zwanger ben zijn ze er natuulijk al lang niet meer. Ik kon hem echt niet laten liggen! Maar ik durf hem niet aan mijn vriend te laten zien hoor, die vindt het vast weer grote onzin dat ik dat al heb gekocht. Erg he!

Ik zit inmiddels op dag 27 van mijn cyclus, maar ik verwacht nog geen menstruatie deze week. Ik heb als het goed is (volgens de temperatuurcurve) rond  dag 22-23 mijn eisprong gehad, dus ik denk dat ik rond 1 mei pas ongesteld ga worden. Dat zou dan een cyclus zijn van ongeveer 35-37 dagen zijn. Best oké voor de 1e maand zonder pil toch?

Groetjes,
Daffy

Hai allemaal,

Grappig dat je die tas al hebt gekocht Daffie! Ik heb nog niets gekocht, maar ik heb al wel een zelfgemaakte boxdeken waar ik 7 avonden aan heb zitten naaien. Het is een lapjesdeken met allemaal verschillende stoffen, aan 1 kant groen voor  een jongen aan de andere kant roze voor een meisje. Erg he. Maar mijn vriend vond 'm wel leuk.

Spannende tijd voor mensen die tegen hun ongesteldheid of overtijd aan zitten te hikken!! Ik leef met jullie mee. Ook degene die nog niet actief aan het klussen zijn, spannend dat het steeds dichterbij komt!

Ik heb vandaag te horen gekregen dat mijn contract verlengd is, ik ben juf en mag volgend schooljaar blijven om de school waar ik nu werk! Dus dat geeft ook al weer wat meer zekerheid. Wij hebben trouwens een samenlevingscontract. Als we zwanger zijn gaan we maar eens even uitzoeken wat we er allemaal nog voor moeten regelen.

Ik blijf trouwens ongeduldig. Heb echt zin om zaterdag op dag 27 al te gaan testen, maar als ik jullie zo hoor is dat wel erg vroeg en wordt het duur als je dat elke maand doet...

Veel plezier en succes allemaal!

Martine

ff een poging om het lijstje aan te passen, hoop dat dit oké is? Voor degenen die al bezig zijn kunnen we de NOD opnemen (niet ongesteld dag) als jullie dat willen.

Naam
Kindje
Ontpillen
Klussen
Anticonceptie
Ronde
NOD              

Zonnetje  25jr
1e
Maart
April
Pil
1

Welkom kindje            23jr
1e

Juni?
Nuvaring

BB10             34jr
1e
April
April
Pil
1

Daffy               27jr
1e
Maart
Juni
Pil

Kristel            23jr
1e
Mei
Augustus
PIl

Rian              26jr    
1e            
April                  
Juni                    
Pil                                        

Marije         21jr
1e
Augustus
Augustus
Pil

Levine         26jr
1e
Juni
Augustus
Pil

Quinta         30jr
2e
Augustus
Augustus
Spiraal

Tamara      25jr
1e
April
Mei
Impanon

Martine        26jr
1e
April
April
Pil
1

Annet            27jr
1e              
April                  
April                    
Pil                                        
1                      

Sorry, heb er volgens mij een potje van gemaakt. Ben hier niet zo goed in geloof ik

quote: Daffy27 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('21-04-2009 18:50:50'));

ff een poging om het lijstje aan te passen, hoop dat dit oké is? Voor degenen die al bezig zijn kunnen we de NOD opnemen (niet ongesteld dag) als jullie dat willen.

Naam
Kindje
Ontpillen
Klussen
Anticonceptie
Ronde
NOD              

Zonnetje  25jr
1e
Maart
April
Pil
1

1e

Juni?
Nuvaring

BB10             34jr
1e
April
April
Pil
1

Daffy               27jr
1e
Maart
Juni
Pil

Kristel            23jr
1e
Mei
Augustus
PIl

Rian              26jr    
1e            
April                  
Juni                    
Pil                                        

Marije         21jr
1e
Augustus
Augustus
Pil

Levine         26jr
1e
Juni
Augustus
Pil

Quinta         30jr
2e
Augustus
Augustus
Spiraal

Tamara      25jr
1e
April
Mei
Impanon

Martine        26jr
1e
April
April
Pil
1

Annet            27jr
1e              
April              
April                    
Pil                                            
1                    

hey meiden

Ik had bij de eerste ook een spiraaltje. Bij was spiraal er uit kind er in hihihi klinkt raar he.

Ik vind het goed dat jullie de lijst ook bij willen houden, maar vraag me af of jullie al een menstruatie hebben gehad want als je je NOD dag niet weet dan is de kans heel klein dat je zwanger bent, is het dan een idee om dan na je eerste menstruatie te tellen???? Dit is een vraag hoor!!!

Als jullie de lijst zelf willen bij houden zouden jullie het dan willen schrijven want dan doen we het allemaal zelf want anders ben ik bang dat het een rommeltje word en dat iemand inplaats van 2 al 4 ronden bezig is. Ik hoor het wel!!!

BB hahah das leuk (ben ik lief he haha)... maar zal je veranderen in 34jr

Naam
Kindje
Ontpillen
Klussen
Anticonceptie
Ronde
NOD              

Zonnetje  25jr
1e
Maart
April
Pil
1

1e

Juni?
Nuvaring

BB10             34jr
1e
April
April
Pil
1

Daffy               27jr
1e
Maart
Juni
Pil

Kristel            23jr
1e
Mei
Augustus
PIl

Rian              26jr    
1e            
April                  
Juni                    
Pil                                        

Marije         21jr
1e
Augustus
Augustus
Pil

Levine         26jr
1e
Juni
Augustus
Pil

Quinta         30jr
2e
Augustus
Augustus
Spiraal

Tamara      25jr
1e
April
Mei
Impanon

Martine        26jr
1e
April
April
Pil
1

Annet            27jr
1e              
April              
April                    
Pil                                            
1                    

Hallo!!!

Ik snap t ff niet bij NOD moet dan toch juist een datum staan wanneer je nod is???

Quinta, weet niet of ik weet hoe dat ik dat lijstje zelf moet doen, dus als ik wat te veranderen heb geef ik t wel aan jou door o.k.?

Grappig om te lezen dat een aantal van jullie over geregistreerd partnerschap hebben nagedacht, tis bijna hetzelfde als trouwen, je mag ook je vruiends naam nemen, Ik doe dat niet dat laat ik tot we echt gaan trouwen. Enige verschil, is dat je vriend de baby moet erkennen, dat hoeft niet als je wel echt getrouwd bent.

Nee we geven geen feest, bewust om t lekker simpel te houden.
Lekker champagne (1 glas kan wel hihi) en een stuk taart en das dat. Geen rompslomp eromheen. We geven altijd 1x per jaar een feest (onze verjaardagen) en soms s zomers nog een BBQ. Je bent zo weer een hoop geld kwijt met zoiets dat kunnen we dalijk beter in de babykamer stoppen...

Leuk dat je die luiertas heb gekocht, Je mag jezelf wel een verrassen hoor! meid ik heb zowat al een uitzet compleet hihi, is een jaar of 5 geleden begonnen met mijn moeder die gaf Nijntje schilderijtjes, sindsdien krijg ik van iedereen vanalles van Nijntje (badsetje, muziekdoos, pyjamazak, kroeldoekje, groeimeter, klok, noem maar op) De hele zolder staat vol. Nu maar hopen dat t gauw lukt.

Groetjes Tamaar

hoi meiden,

als je je nod niet weet is het idd moeilijk in te schatten lijkt me,wat quinta zegt lijkt me handiger..nu doe we een gok (degene die net gestopt zijn met de pil)
als ik wat te veranderen heb geef ik het ook door aan jou quinta,is dat goed?

wat leuk dat sommige al iets gekocht hebben! ik wacht braaf tot ik zwanger ben..wel lastig met al die schattige spulletjes..

wanneer verwacht jij je nod dan martine,omdat je de 27ste wilt testen??
ik wacht tot cyclus heb van 35/36 dagen..als me dat lukt!zou blij zijn met een cyclus van rond de 33/34 dagen! afwachten maar he!

liefs,zonnetje

Terug
Bovenaan