wie stopt ook met de pil in augustus 2009??

Hello girls

Wat is er weer veel geschreven joh! Haast niet bij te houden hihi.

Quinta, PAP 2 hoeft inderdaad niets te betekenen, het is alleen een teken dat je wat extra waakzaam moet zijn, en dus na 1/2 jaar opnieuw een uitstrijk moet maken. Je kunt al lichte afwijking krijgen door een fikse verkoudheid. Wat dat betreft is het alleen maar een indicator. Als je meer wilt lezen over de Papsmear kun je op www.rivm.nl/ bevolkingsonderzoeknaarbaarmoederhalskanker/  kijken. Misschien dat je daar wat informatie kunt vinden.
Wel fijn dat je cyclus precies iedere maand gelijk is joh, weet je precies waar je op kunt rekenen. Sterkte met wachten deze zomer meis,

Martine, wij wilden ook graag ontpillen, maar merkten dat nu we toch gestopt zijn we toch niet meer willen wachten... ongeduldige types he? Haha van te voren is het makkelijk plannen, maar als het eenmaal zover is dan gaan de hormonen en vader/moedergevoelens  meespelen haha!
Ik heb maar besloten om helemaal ff geen alcohol te drinken, maar tijdens je menstruatie kan het echt geen kwaad. Er zijn wel vrouwen die tijdens hun zwangerschap wel blijven menstrueren, maar das dan meestal toch veel minder, ik denk dat je dat wel merkt.

Zonnetje, lekker aan de klus hihi. Mijn gyn zei dat t nix uit maakt of je wel of niet weet wanneer je precies bevrucht (raar woord) bent, het maakt hun werk wat makkelijker, (lekker belangrijk ze krijgen dik betaald) maar met de echo kunnen ze heel precies bekijken hoe oud de baby is.. dus ik doe de condooms ook maar de deur uit. Na een half jaar te hebben gemoeten is de lol er voor ons vanaf...

Buikpijn blijft met vlagen op komen, duurt dan een paar uur. M'n buik is nog steeds wat opgezet, maar ik ben blij dat dat hier herkenbaar is, ik dacht al dat ik harder moest gaan sporten haha

Ik heb trouwens nog een leuk nieuwtje... 30 juni gaan m'n vriend en ik geregistreerde partners worden (blabla) dan is alles goed geregeld voor mocht een van ons  iets overkomen. En is strakjes voor de erkenning van de baby makkelijker. We zijn 1 augustus 04 verloofd met de bedoeling te gaan trouwen, maar toen kochten we een ander huis. Trouwen willen we ooit ook nog, maar t liefst een grote bruiloft en daar is nu (na 3 jaar verbouwing) ff geen budget voor. Trouwens ook leuk om de eventuele kids erbij te hebben op de grote dag.
Zijn jullie getrouwd?partnerschap?samenlevingsovereenkomst? En hoe gaan jullie het regelen met de kleine straks?

Groetjes Tamaar

Hallo Girlz!

@ Quinta: meid, ik hoop dat het uiteindelijk allemaal meevalt. het enige wat je kan doen is afwachten. Jammer dat je dan toch 'zo lang' moet wachten. Veel succes daarmee je houdt ons toch wel op de hoogte van de ontwikkelingen neem ik aan...

@ Zonnetje en Martine: Lastig om je cyclus in de gaten te krijgen he? Ik weet zeker dat wanneer ik ga ontpillen het werkelijk een drama wordt om achter mijn cyclus te komen. Voordat ik met de pil begon was het de ene keer 3 weken, de andere keer 5 weken. Geen pijl op te trekken. Ik kan mij voorstellen dat als je eenmaal met de pil gestopt bent het ontpillen je gestolen kan worden. kom maar op met het klussen!!! haha Veel plezier er mee!

@ Tamara: gelefeliciteerd alvast met je geregistreerd partnerschap! Ondanks dat je later nog gaat trouwen is dit ook reden voor felicitaties en een feestje! Ik wil ook heel graag trouwen, maar mijn vriend wilt eerst kinderen en dan trouwen. Moeten nog even gaan kijken hoe we het in de tussentijd voor ons kind gaan regelen, om er voor te zorgen dat alles qua rechten ed. goed komt.

Vandaag begin ik aan mijn laatste pilstrip. Dus nog welgeteld drie weken voordat ik mijn laatste pil doorslik. Ik ben benieuwd wat mij te wachten staat, maar te lezen aan jullie reacties  nog niet veel om blij te worden, alhoewel die vermeerdering van energie zeker geen kwaad kan. haha uiteraard houd ik jullie als het zover is op de hoogte van de kommer en kwel!

groetjes
Kristel

hey meiden

wat een weer vandaag heerlijk!!!

Je kan testen max 3a4 dagen voor je NOD, dan KAN je een tweede streepje zien, waarschijnlijk heel licht. Maar beter is te wachten tot 2 dag of paar dagen na je NOD. Bij Tijn heb ik getest op 31 december 2007 en deze was posi dit was dan 2 dagen voor me NOD maar moest het weten vanwege de alcohol dagen die er aan stonden te komen.

Als je een licht streepje hebt BEN JE ZWANGER!!!! want de testen reageren alleen op HCG in je urine (zwangerschapshormoon) en dat zit normaal nooit in je urine.

Tamara bedankt voor je site en je gerust stellingen!!!
Ik hou jullie op de hoogte hoor!!! maar kan echt niet eerder dan augustus ik moest al bijna "smeken" of het als je blieft ook eerder kan. De assistent zei omdat je een goede reden hebt mag het maar ze hebben liever een half jaar. Maar bel maar zodra de 4 maanden om zijn . (beetje een jubel stemming maar ook weer zo'n domper) maar is niet anders en kan dr boos om waren maar is beter voor me lichaam
denk ik maar.

Ik heb weer een nieuw lijstje gemaakt ziet ie dr weer netter uit.
Welkom kindje, nee de lijst moet even opnieuw want is een zooitje geworden maar sommige meiden die lezen we helemaal niet meer en ben toch wel benieuwd of die uberhaupt nog mee lezen.

Naam
Kindje
Ontpillen
Klussen
Anticonceptie
Ronde

Zonnetje  25jr
1e
Maart
April
Pil

Welkom kindje            23jr
1e

Juni?
Nuvaring

BB10             24jr
1e
April
April
Pil

Daffy               27jr
1e
Mei
Juni
Pil?

Kristel            23jr
1e
Mei
Augustus
PIl

Rian              26jr    
1e            
April                  
Juni                    
Pil                                        

Marije         21jr
1e
Augustus
Augustus
Pil

Levine         26jr
1e
Juni
Augustus
Pil

Quinta         30jr
2e
Augustus
Augustus
Spiraal

Tamara      25jr
1e
April
Mei
Impanon

Martine        26jr
1e
April
April
Pil

Annet            27jr
1e              
April                  
April                    
Pil                                        

hoi meiden,

welkom kindje,wat jammer dat jullie nog even geduld moeten hebben!
maar wel logisch,mijn vriend heeft ook een nieuwe baan maar das toch anders dan dat je er nog 1 moet vinden he..hopelijk vind je vriend/man snel een leuke andere baan!

tamaar:alvast gefeliciteerd met het partnerschap!geven jullie daarna een feest?
wij hebben een samenlevingscontract,maar we gaan binnekort naar de notaris om te vragen wat het beste is nu te doen,omdat we kinderen willen,dus denk dat het dan ook partnerschap word.trouwen lijkt me leuk maar kost zoveel..als we het doen willen we het goed doen!en nu  kunnen we het geld goed gebruiken,net nieuw huis en hopelijk over tijdje kindje op komst!

kristel:spannend zeg dat je laatste pilstrip is begonnen!!nog even en het begint ook voor jou!zoals je hebt gelezen valt het ontpillen bij mij erg mee!hopelijk bij jou straks ook!

quinta:eek:ntzettend balen voor je zeg..toch wachten tot augustus..maar wat je zelf al zegt het is beter voor je lichaam!ik hoop dat over 4 maanden alles goed is en dat je groen licht hebt! ondertussen klets je lekker met ons mee toch?! onze ervaringsdeskundige..  dus je kan 3 dagen voor je nod testen..dat betekend dus dat ik over 8 dagen al kan testen..maar dat doe ik denk ik niet,doe ik pas als ik bij een cyclus van 35/36 dagen nog niet ongesteld ben.(als ik dat volhoud hoor!) haha.
ga er namelijk niet vanuit dat ik de eerste ronde zwanger word.

groetjes,zonnetje

tamara, GEFELICITEERD al vast. Wij  hebben een samenlevingscontract  en hebben ook alles via de gemeente vast gelegt dat, me vriend heeft het ongeboren vruchtje erkend.
en via ons samenlevings contract hebben we ook alles vast gelegt als een van ons ozu overleiden.

Zonnetje tuurlijk blijf ik mee klesten vind ik ook onwijs gezellig. en kan wat adviezen geven.
Het is echt heel moeilijk om te wachten maar het is voor je protomonee wel beter hahaha het kost een gods vermogen om elke x te testen (heb ik van andere meiden gehoord) maar wat je zegt je probeerd te wachten en dat vind ik een goede gedachten je kan je zelf echt helemaal gek denken hoor hahah deed ik ook maar was wel in 1x zwanger. Dat had ik nooit verwacht zal nu wel veel langer duren denk ik (hoor je namelijk vaak)

ga ff bank hangen spreek jullie weer

hoi quinta,

toen je voor het eerst zwanger wilde worden,
was jij toen aan de pil of had je spiraaltje?en ben je toen uitgegaan van een cyclus van 28 dagen?ik wel,maar merk nog helemaal niks..behalve die 2 dagen bloedverlies dan..
dus we klussen vrolijk verder!vind het wel spannend hoor!

groetjes,zonnetje

Quinta, je bent een schat je maakt me in een klap 10 jr jonger!

gr BB

Wij hebben geen samenlevingscontract en zijn ook niet getrouwd.

Terug
Bovenaan