wie stopt ook met de pil in augustus 2009??

He meiden, ik heb jullie een beetje verwaarloosd Sorry!
Gisteren hebben ze onder narcose mijn kies eruit gehaald. Nu heb ik dus een beurse kaak en een gat ik mijn mond. Ook mijn keel doet pijn van de buis die erin gezeten heeft. Maar daar hebben we gelukkig paracetamolletjes voor.
Sinds gisteren heb ik vruchtbaar slijm!!! Ik ben benieuwd wanneer mijn ei nu komt en of ik daar iets van voel? We gaan iig goed klussen.

Zonnetje hoe is het bij jou? Jij bent je ei al voorbij toch? Heb je iets gevoeld? En hoe voel jeje nu??? (ik ben niet nieuwsgierig hoor, ik wil gewoon graag alles weten)

Ik heb wel bijgelezen maar kan niet van iedereen alles onthouden.
groetjes aan iedereen
BB

Hai hai,

Wat een baalsituatie welkom kindje!  Net nu jullie voor een kindje willen gaan, komt dit helemaal verkeerd uit! Ik hoop dat je man snel weer aan het werk komt, en liefst iets wat hij leuk vind.

1 mei schiet al op zonnetje! Spannend!

Welkom Tara, gezellig dat je meekletst!

Ik heb vandaag dag 26.... Dacht gister ongesteldpijntjes te voelen, maar vandaag voel ik weer even niks... Voel me wel dik, maar dat komt omdat ik zoveel gesnoept heb, haha!

xxx Martine

hoi meiden,

welkom tara leuk dat je mee kletst!

wat rot voor jullie welkom kindje!! maar wie weet heeft je vriend heel snel een nieuwe baan en durven jullie het aan om wel proberen zwanger te worden.hopelijk vind hij snel eenn baan!

martine jij al op dag 26! spannend! heb je je ei gevoelt?

BB10,wat fijn dat je vruchtbaar slijm hebt! nu idd goed klussen!
jij bent ook uitgegaan van cyclus van 28 dgn toch? ik had op dag 17 en 18 wat bloedverlies,maar verder nergens last van,voel me fitter das wel fijn.
geen idee of ik een eisprong heb gehad..niks gevoelt..nu voel ik me ook prima,voel verder niks bijzonders..heb ook wat vruchtbaar slijm gehad dat wel.nu wachten tot dag 28 of langer ik wacht met testen tot dag 36.als ik dan niet ongesteld ben doe ik een test,heb hem al in huis haha gekregen van een vriendin,die is zwanger en had hem niet meer nodig.

groetjes,zonnetje

Hai hai,

Hihi, net stiekem getest, maar helaas.... Erg he, op dag 26, haha. Maar hij lag al een jaar thuis. Had er ooit een keer 2 gekocht toen ik wat gegoocheld had met de pil.

Ik dacht dat ik mijn ei voelde op dag 14, maar had dus uiteindelijk van dag 14 tot en met dag 18 gewoon pijn daar ergens.  Je ei voelt  toch een beetje als kramp of pijn ofzo?

Beetje balen... Morgen vier ik mijn verjaardag en nou zit ik te dubben of ik kan drinken :-(

Zat net bij andere onderwerpen te kijken en daar las ik  wat over ovulatietesten... Las dat er  een aantal waren die hun ei  heel laat hadden, bijvoorbeeld op dag 30 van de 40. Zij kwamen tot de conclusie dat  ze dus al die tijd niet op het goede moment klusten. En dan bij ronde 12 ofzo omdat ze toen die testen gingen toen...  Zet wel aan het denken... Ik zal ns ff op internet gaan lezen hoe die werken...

Jullie nog nieuws?

Martine

he martine,

dat van die ovulatie testen had ik ook gelezen! zet zeker aan het denken..daarom klussen mijn vriend en ik nu ook ruim,zeg maar.we doen het ongeveer om de dag of 2 dagen.doen we denk ik tot dag 35.ga er niet vanuit dat ik zwanger ben/word deze maand maar je weet maar nooit he! ik zit erover te denken om vanaf de volgende ronde ovulatie testen te doen dan weet je tenminste wanneer je je ei hebt! zo zonde als je daar pas bij ronde 14 ofzo achter komt!

groetjes zonnetje

Hai,

Nou de testen zijn niet gratis, zeg maar... Ik ga er nog maar ff mee wachten denk ik.
Wij hebben de eerste ronde een beetje verkeerd aangepakt geloof ik:

dag  6 tot dag 10 om de dag geklust
dag 11 tot dag 17 elke dag
daarna  om de 4 dagen  omdat de boel een beetje geirriteerd was zeg maar... pfff
ik doe namelijk normaal altijd uitspoelen met van dat speciale spul, dan blijft het lekker schoon en houd je je eigen zuurgraadje. Maar ik had gelezen dat je niet mag uitspoelen als je zwanger wil worden omdat je dan je slijmpje wegspoelt. Dus ik had er een beetje last van. pfff wat een gedoe.

Volgende ronde iets minder enthousiast dus. Een tip voor nieuwe ronde 1 mensen dus...

Maar... ik wacht het rustig af, geen positieve test op dag 26 hoeft nix te betekenen. En ik praat mezelf in dat ik de eerste drie maanden nergens op moet rekenen.

Martine

hey meiden
Ik ga eind juni stoppen met de pil heb al een dochtertje van bijna 2.
Ik vind het wel super spannend.  ik kan niet wachten.

Hallo meisjes,
Ben ik weer, BB fijn dat je d'r weer bent, Kaakchrirugie vreselijk! Al n beetje van bijgekomen?
Zonnetje hoe was t bij de notaris? Ben je wat wijzer geworden?
Intussen hebben wij onze omgeving op de hoogte gebracht van de plannen in juni, veel leuke reacties, maar toch ook een hoop die dachten dat wij echt zouden trouwen...
Welkom kindje, wat een kl*te tijd om nu zonder baan te komen zitten zeg, ingeluisd zeg je? Zoiets heeft mijn vriend een jaar of 4 geleden meegemaakt, werd op non actief gezet met een collega (gemeentehuis) omdat ze zogenaamd sexsite's hadden gemaakt, geen bewijs. Maar ambtenarenrecht is precies andersom als burgerrecht, hij was schuldig tot het tegendeel bewezen was, nou das onmogelijk natuurlijk. Die twee jongens zijn uiteindelijk met eervol ontslag gegaan, maar leuk is anders natuurlijk. Succes met t zoeken naar een nieuwe baan!
Welkom in ons praethuusje Cindyn en Tara! Gezellie, dat jullie er ook zijn.
Van dat vliegen heb ik ook wel eens iets over gelezen, moeilijk te bewijzen of het ook daadwerkelijk zo is, maar toch wel iets om in je achterhoofd te houden. Wij hebben begin oktober vakantie, nog nix geboekt. Dus wachten nog maar ff af hoe het lopen gaat.
Martine en Zonnetje, ovulatiettesten zijn idd niet gratis, ik heb op andere topics gelezen dat kruitvat eiegenmerk erg betrouwbaar is, heb gisteren en doosje ovutesten gekocht 9.95 euro voor 5 testen dus dat valt mee.
Ook heb ik zwangerschapstesten gekocht (vorige week al) in eerste instantie clearblue , maar bij andere meiden gelezen dat deze erg laat aangeven dat je idd zwanger bent, dus heb ik er ook nog maar van de kruitvat gekocht.

Ik weet totaal niet wat ik moet verwachten van m'n cyclus...
in maart is de enige keer geweest dit jaar dak bloedverlies heb gehad, kan dus niet terugrekenen hoe lang er tussen zit, alles wat ik nu weet is dat ik 28 mrt bloedverlies heb gehad, 9 april ben gestopt met de anticonceptie, 14 april helder slijm heb gehad, vanaf 16 erge buikpijn en de 18e een hele opgezette buik... de 24ste heb ik getest; negatief.
Als ik ervan uit ga dat het bloedverlies een ongesteldheid is geweest, dan heb ik slijm gehad op dag 17, wat dan in zou kunnen houden dat ik weer zou moeten menstureren over 2 a 3 dagen?? met een cyclus van31 dgn. Ik heb geen enkel flauw benul of dat dat nou echt zo is, in iedergeval hou ik alles bij wat ik merk en voel. 4 mei moet ik met de gynaecoloog bellen over de uitslag van m'n laatste uitstrijk, als ik dan nog niet menstueer dan vraag ik wat hij ervan vindt. Nog even geduld houden dus...  
Liefs Tamaar

Terug
Bovenaan