wie stopt ook met de pil in augustus 2009??

Hoi Meiden,

ik ook weer even hier!
Het is inderdaad zo moeilijk om er niet mee bezig te zijn... zeker nu het zo dichtbij is. Het is zo tastbaar. Zeker als je de tijd ervoor hebt met vrije dagen en dergelijke is het lastig om er niet mee bezig te zijn.

Nog 1,5 week en dan stop ik met de pil, nog precies 2 weken voordat ik ongi wordt. Ik heb besloten om gelijk te beginnen met de temperatuurmethode om direct in de gaten te hebben hoe het in elkaar steekt, die cyclus van mij.

Hier uiteraard geen babynieuws, alhoewel ik soms wel het idee ben dan ik zwangerschapsverschijnselen heb. Of het schijnzwangerschap is weet ik niet. Als ik terugdenk had ik begin deze week mijn eisprong maar was ik al 2 daagen  aan de diarree. Uiteraard is het een minimale kans, maar de pil schijnt dan niet te werken.
Ik weet dat het ver gezocht is, maar hoop er toch stiekem op. Gek he?

Trouwens, een babynamenlijst ligt hier al klaar. Bij ieder tv programma of gesprek en ik hoor een leuke naam, noteer ik hem gelijk. Het is een flinke lijst en kan zowel tevreden zijn over de jongens als de meisjes namen. haha, echt erg is dit

groetjes
kristel

Herkenbaar!  Met namen heb ik het niet zozeer, al hebben mijn man en ik het er  wel  al over gehad, maar nu  ik bezig ben met het uitzoeken van behang, gordijnen, vloeren en verf, kan ik het niet laten om ook te kijken wat leuk zou zijn in de babykamer.  Ik hou mijn ideetjes fijn voor mijzelf, want manlief zou me echt gek verklaren. Mijzelf stel ik gerust met het idee dat het wel verstandig is om nu al te kijken, omdat zwangeren over het algemeen niet uitblinken in creativiteit. Dus nu namen bedenken is ook erg verstandig, Kristel

Taraneh

Ha meiden!
How's life? Heerlijk weer buiten, mmmm!
Ik heb goed nieuws, ben ongesteld geworden! Volgens mijn eigen proffessorische berekening geschat op dag 33... Dus ff tellen m'n 1e NOD valt dan tussen 29 mei en 2 juni!
Zonnetje hoe ist bij jou? Al tekenen van menstruatie of ben je al aan t testen geweest?
En hoe ist met Daffy d'r cyclus???

Aan de andere meiden, ik wist het ook eerder dan m'n vriend zeker... Hij heeft altijd kids gewild, maar de echte definitieve doorslag was t eerste bij mij, een maand of 8 later zitten we nu aan t begin van ronde 1!!!
Namen, tsja ik heb er al een paar, die weet ik al jaren. Ik weet niet of ze t uiteindelijk ook zullen worden, ik heb gehoord dat je als je eenmaal zwanger bent daar dan toch weer heel anders over denkt!
Over t kamertje fantaseer ik ook veel, maar tis iedereweek weer anders hahaha, wel zeker dat t hoofdthema Nijntje wordt!
Nou Groetjes Tamaar

Naam
Kindje
Ontpillen
Klussen
Anticonceptie
Ronde
NOD              

Zonnetje  25jr
1e
Maart
April
Pil
1
?

Welkom kindje            23jr
1e

Juni?
Nuvaring

BB10             34jr
1e
April
April
Pil
1
?

Daffy               27jr
1e
Maart
Juni
Pil

Kadwiel    23jr
1e
Mei
Augustus
PIl

Rian              26jr    
1e            
April                  
Juni                    
Pil                                        

Marije         21jr
1e
Augustus
Augustus
Pil

Levine         26jr
1e
Juni
Augustus
Pil

Quinta         30jr
2e
Augustus
Augustus
Spiraal

Tamara      25jr
1e
April
Mei
Implanon
1
29mei-1juni?

Martine        26jr
1e
April
April
Pil
1
?

Annet            27jr
1e            
April              
April              
Pil                                      
1                    
     ?                          

Cindy          26jr    
2e              
Juni                
Juni                  
Pil                                        

Tara             23jr
2e
Augustus
Augustus
Pil

Bloemsie27jr
1e
Juni
Juni
Pil

Solanum   ?
1e
Augustus
Augustus
Pil

Ik  heb trouwens een nieuwe topic geopend...
Eerste ronde, eerste kindje (mei 2008)
Hopelijk zie ik daar ook wat meiden, maar k blijf ook lekker hier mee doen hoor! Liefs Tamaar

Hallo meiden

Ook zo genoten van het weer vandaag?
Ik lees dat veel van jullie eerst aan het ontpillen zijn? Ik twijfel hier nog over omdat we nog willen wachten met echt proberen tot de zomer, maar ja zo kan ik er wel weer achter komen wat mijn eigen cyclus is aangezien ik al 12 jaar de pil slik..
Ben bang dat het lang gaat duren dat ik zwanger raak..
Heb alleen geen zin in dat gedoe met condooms enzo
Ik zie dat meerdere al een namenlijstje aan het verzamelen zijn of al denken aan een kinderkamer.. ben dus niet de enige 'gek'die er al zoveel mee bezig is!
Heb zelfs al een paar leuke baby uitzet dingen in huis erg he?

Ben  benieuwd waar jullie vandaan komen en wat doen jullie voor werk?
Bij jullie in de omgeving ook mensen die je in de gaten houden op een evt. zwangerschap? Bij ons heel erg!

Fijn weekend tot gauw Gr Solanum

hey meiden,

hier nog geen ongesteldheid..merk ook nog niks,geen klachten..
wacht met testen tot dag 35,nog ff geduld!!maar denk niet dat ik zwanger ben..zal wel ontpillen zijn,en wie weet word ik binnen nu een een week ongesteld.
ik houd jullie op de hoogte.

gr zonnetje

Hoi Meisjes,

Gezellig om ongegeneerd te kunnen kletsen over wat me bezighoudt.

@solanum. Ik heb idd ook genoten van het weer. Ik ben docent dus heb nu lekker vakantie.
Dat ontpillen doe ik omdat ik nu echt nog niet zwanger mag worden, maar wel graag wil weten of ik nog iets van een cyclus heb na 8 jaar pil. De reden dat ik pas over 1,5 maand zwanger wil worden, is onze verhuizing die half juni plaats gaat vinden. Bij de zwangerschappen van mijn dochters, was ik in de eerste weken al erg beroerd en daar willen we het niet op gokken, vandaar.

@Zonnetje. Spannend! Ik duim voor je.

@Tamaatje. Jij bent goed met lijstjes. Zou je mij er ook in willen zetten? Vanaf april ontpillen leeftijd 33 en vanaf juni aan de klus. Enne.. ‘t is 2009. Eind mei hou je ons op de hoogte he!

Groetjes,

Taraneh

Terug
Bovenaan