wie stopt ook met de pil in augustus 2009??

Hey meiden

Er is weer veel geschreven, ook heel veel dingen die ik ook wilde schrijven hahaha, dus hou het kort.
Meiden ik ben zooooooooooooooooooooooooo jaloers op jullie, ik wil ook zo graag. maar kan echt niet ******* grrrrrrrrrrrrrrrr.

Wat tips van mij om de rose te laten staan, smoezen!!!!!! (die ik heb gebruikt)

* ik heb medicijn voor een blaasontstelking. pijn in je buik, niet lekker voelen, vaak naar de wc, zijn  ook symptonen van blaasontsteking en je mag geen alcohol bij die medicijnen, niemand die het opmerkte.
* Nee ik moet rijden.
* Ik ben niet zo lekker, gek scherend, was ik maar zwanger dan wist ik waar het aan lag.
* Het zelfde drinken als je vriend en glazen ruilen, deden wij met de champange met oud en nieuw (niemand die het zag hahah).

Als je langere tijd niet wilt vertellen dat je zwanger bent kan je altijd zeggen dat die medicijnen niet aansloegen en dat je een nieuwe kuur hebt gekregen.
en ja smoezen komen van zelf in je op zwanger zijn maakt ook creatief hihih

Met Tijn gaat het super, hij is lang voor zn leeftijd (74cm en 8mnd), hij wil ook steeds meer staan en hij zegt opa, oma en eten niet bewust maar wel goed verstaanbaar erg leuk om te horen.

Hoi Meiden... Ik ben even een tijdje weggeweest, was erg druk en om de volgende reden..., waarschijnlijk  ga ik niet in augustus stoppen met de pil. Mijn vriend wil nog even wachten. Wat ik super jammer vindt.

In juli gaan we beginnen met het klussen in ons huisje. Kijk er enorm naar uit :)

Een positief punt is dat ik een vast contract heb gekregen.  

Ach wie  weet denkt mijn vriend er tegen die tijd toch anders over?! Als alles in ons huis je klaar is. Maar ik wil natuurlijk wel dat we er samen 100% achter staan. Anders wachten we het nog gewoon een tijdje af.

Ik vind het leuk om te lezen dat er een aantal meiden al begonnen zijn met klussen! Ben jaloersss ;)

Ik ga maar eens naar bed! Welterusten

Marije, wat jammer maar je hebt gelijk je moet er allebij voor 100% achter staan, maar hij kan helemaal omslaan hoor. (doen de meeste mannen, vinden het allemaal erg spannend en moeten aan het idee wennen) ik laat je wel in de lijst staan bij augustus veranderd het tegen die tijd dan horen we het wel oke?

Ik heb weer een idee verzonnen voor het vertellen bij de XENOS hebben ze onderzetters en dienbladen  waar je fotos in kan doen.
Bij  het dienblad (4 fotos) kan je een foto van je man, zelf en een echo foto doen en in de een een tekst op wie zal onze kleine lijken????
en de onderzetters spreekt voor echo leuke echo foto er in en klaar.

Ik zou de fotos wel even kopieren anders kunnen ze stuk gaan of verbleken.
Nog een tip als je echo fotos  krijgt donker bewaren  in een envelop of zo want anders zie je er een jaar later bijna niks meer van. (of foto maken van je echo foto heb ik gedaan werkt prima je  bent wel lang bezig om hem dr mooi op te krijgen maar wel handig voor je  toekomstoge boek).

IK BEN DR VROEG BIJ MAAR DIT KOMT NET EVEN IN ME OP!!!!!!

groetjes Quinta

lekker nl geschreven zie ik net, hoop dat jullie er uitkomen.

Marije vergeten te zeggen GEFELICITEERD met je vaste contract!!!

hey meiden,

wat is er veel geschreven zeg! leuk!
mariije wat jammer dat jullie er nier voor gaan in aug,maar zoals je al zegt je moet het echt allebei willen..wie weet tegen de tijd dat jet aug is veranderd hij van gedachten!
en natuurlijk gefeliciteerd met je vaste contract!

tamaatje,wat super leuk dat jullie deze maand al gaan klussen!!
erg spannend allemaal!

en martine al weer in de 2de ronde las ik! wanneer heb je je NOD? in juni?

quinta,weer leuke ideeen! tegen de tijd dat we zwanger zijn,moet er vast wat bij zitten
voor ons!

ik ben nog niet ongesteld..ook nog geen klachten of dat ik het voel aankomen..
zaterdag ga ik testen,mijn vriend wil erbij zijn dus zaterdagochtend gaan we een test doen. (of ik moet dan ondertussen ongesteld zijn)   wel heel spannend hoor,al denk ik niet dat ik zwanger ben,maar ja het zou kunnen...

groetjes,zonnetje

Hallo meisjes!
Zonnetje; wat een spannende week voor jou zeg, zaterdag is nog ver... maar voor je t weet ben je d'r al. Leuk dat jullie samen testen, zo is t toch meer spreciaal!
Taraneh, irritant he die puistjes, ik zit er ook (weer) onder... moeilijk te verbergen, maar gelukkig heeft niemand er tot nu toe nog iets over gezegd!
Quinta wat ben je toch weer heerlijk creatief! met je smoesjes en iedeen. Geweldig zo'n ervaringsdeskundige in ons midden. Jammer dat je nog moet wachten, maar voor je t weet is t augustus, voor nu is t ff belangrijk dat je uitslag goed is meis! Leuk dat Tijn al gaat babbelen, dat vind ik altijd zo leuk om te horen, ookal snap ik vaak niet wat ze zeggen, alleen de ouders begrijpen het hihi
Marije GEFELICITEERD met je vaste contract, een beetje zekerheid in deze tijden is wel lekker. Je vriend draaid vast wel bij, als je ver terugleest in deze topic, lees je dat veel van ons dit hebben meegemaakt, het lijkt wel of al die mannen af en toe last hebben van "plankenkoorts".
Allemaal succes! groetjes Tamamaatje

Hoi meiden,

Hier ben ik ook weer even. Vandaag heb ik lekker een dagje vrij. Ik heb vanmorgen boodschappen gedaan en daarna veel in huis gedaan. Zometeen ga ik weer verder.

@Solanum, ik begin al best een beetje zenuwachtig te worden voor onze bruiloft. Of nou ja, zenuwachtig, meer gezonde spanning. :) Qua voorbereidingen gaat alles erg goed. Alleen nog wat kleine dingen regelen. Succes met stoppen met roken!
Je vroeg naar wat iedereen voor werk doet. Ik werk in de kinderopvang, op de babygroep! Super leuk werk!

@Taraneh, wat fijn dat je meteen na 30 dagen ongesteld bent geworden! Daar teken ik ook voor. :)

@Kadwiel, voor jou duurt het ook niet lang meer, voordat je stopt. Spannend!!!

@Cindyn, voor je het weet, is het 26 juni! Tijd gaat zo snel, vind ik! Gaat het allemaal goed met de voorbereidingen voor de bruiloft?

@Marije, gefeliciteerd met je vaste contract! En ook in juli klussen in jullie huisje, lees ik. Wij ook!!

@Quinta, wat een leuke ideeën heb jij om het te vertellen! :)

@Zonnetje, spannend hoor, zaterdag testen! Ik duim voor je dat je een postitieve test in handen hebt dan!

Volgende week begin ik met mijn laatste pilstrip, wel spannend! En dan op 1 juni de laatste pil. Kan niet wachten! Ben zo benieuwd hoe het is zonder pil en hoe mijn cyclus is...

Fijne dag verder!

Hey meiden,

@Quinta wat een leuke smoezen heb jij om de omgeving om de tuin te leiden, haha! Ik ga ze volgende keer gebruiken als het nodig is.

@Zonnetje wat spannend dat jullie zaterdag gaan testen. En wat knap dat je daarop kan wachten zeg! Ik hoop dat er geen ongesteldheid komt voor jou en dat de test positief mag worden!

@Daffy jullie zitten dus ook in ronde 2? Wij ook.  Fijn dat jij vorige ronde getemperatuurd hebt, dan weet je nu wanneer je op je eitje moet rekenen. Was je vorige cyclus een gunstig aantal dagen? Ik ben deze ronde aan het meten, spannend!

@Solanum de zomer komt steeds dichterbij, dan kunnen jullie ook lekker gaan klussen!! Ik snap dat je twijfelt over het ontpillen. Condooms zijn ook een pretdrukker inderdaad. Het zou wel fijn zijn bij het ontpillen dat je even een tijdje je cyclus in de gaten kunt houden... Maar ik heb zelf ook niet ontpilt... Grappig dat je al babyspulletjes in huis hebt! Ik heb alleen nog maar 1 truitje, was eigenlijk een kadootje voor iemand...

@Taraneh leuk dat jullie samen al na kunnen denken over de inrichting van de babykamer. Kunnen jullie het een beetje eens worden over de stijl? Wij wonen nu een jaar in ons huis, en hebben bij het klussen  als halve grap 1 kamertje groen geverfd en 1 roze. Ook met het oog op een kleine, hihi.

@Kadwiel spannend dat je laatste strip bijna voorbij is. Nu kan het echte werk gaan beginnen! Slim dat je gelijk gaat temperaturen! En de namenlijst al klaar, lees ik. Nou jullie zijn helemaal klaar voor een zwangerschap!

@Tamaatje, spannend ronde 1! Ga je ook gelijk temperaturen zoals een aantal anderen? En flink klussen natuurlijk! Ik hoop dat je goed nieuws hebt aan het einde van de eerste cyclus, en zo niet, dan hopelijk een gunstige eerste cyclus met een nod op een mooie datum.

Wij beginnen weer met klussen om de dag. 29 mei zou ik weer ongesteld moeten worden, dan reken ik weer op een cyclus van 30 dagen. Dus volop fun deze ronde 2!

Iedereen veel succes!

Martine

Terug
Bovenaan