wie stopt ook met de pil in augustus 2009??

NAAM
KINDJE
ONTPIL/KLUSSEN
PIL /ENZ
RONDE
 NOD                  

Zonnetje  25jr
  1e
Maart              April
Pil

Welkom kindje           23jr
  1e
    -                         April
Nuvaring

BB10             34jr
    1e
April                  April
Pil
1

Daffy               27jr
    1e
Maart             April
Pil

Kadwiel      23jr
     1e
Mei                      Augustus
Pil

Rian                26jr  
     1e          
 April                  Juni                    
Pil                    

Marije           21jr
    1e
Augustus  Augustus
Pil

Levine         26jr
    1e
Juni                   Augustus
Pil

Quinta          30jr
    2e
Augustus  Augustus
Spiraal

Tamara   25jr
    1e
April                   Mei
Implanon
 1
+/-29Mei

Martine     26jr
    1e
April                 April
Pil
1

Annet            27jr
       1e      
April                      April                  
 Pil                        
1                            

Cindy           26jr
       1e
Juni                     Juni            
Pil

Tara               23jr
       2e
Augustus Augustus
Pil

Bloemsie27jr
      1e
Juni                     Juni
Pil

Solanum  26jr
      1e
Augustus  Augustus
Pil

Taraneh    33jr
      1e
April                   Juni
Pil

Hey meiden

Ik heb even het lijstje opnieuw gemaakt is ie weer even over zichterlijker.

Zonnetje wat spannend ik duim toch stiekum voor je want ja je weet maar nooit het, zou wel super zijn!!!!

ik ga binnenkort reageren op iedereen hoor!!!
Taraneh WELKOM!!!

Hey meiden,

Ik was een paar dagen weg voor een familieweekend, maar heb net even alles bijgelezen.

@ alle nieuwe meiden: welkom!

@ Zonnetje: spannend hoor. Hou ons op de hoogte he!

Ik  ben vorige week maandag ongesteld geworden, dat duurde maar drie dagen, dus een lekkere korte menstruatie. Nu alweer volop in cyclus 2, en ik ben weer aan het temperaturen. Dit heb ik in de vorige cyclus ook gedaan en daar zag je vanaf dag 24 een temperatuurstijging, dus dan heb ik daarvoor een eisprong gehad.  Ik vindt het heel fijn om  te weten wanneer mijn eisprong plaatsvindt zodat ik straks zeker weet dat we in de goede periode aan het klussen zijn. Het komt nu steeds dichterbij, nog een keer ongesteld worden en dan kunnen we ervoor gaan! Ik kan bijna niet meer wachten!

Groetjes,
Daffy

Hey allemaal,
Zo wat groeit de lijst met namen zeg! Het wordt lekker druk en  gezellig hier.
En voor iedereen die nog niet klust: de maanden vliegen voorbij met dit mooie weer, nog even geduld en dan is het juni of augustus en kunnen jullie lekker meeklussen. Gelukkig hebben een aantal van jullie een verhuizing of bruiloft in het vooruitzicht, dus dat leidt lekker af!

Dit weekend was ik weer lekker jaloers hoor: vrienden van ons kwamen langs met hun dochtertje van 2 maanden oud. Dan krijg ik echt zo de kriebels. Dan kan ik de hele avond nergens anders meer naar kijken.
Bij ons zit trouwens de halve omgeving elke keer te vissen. Ik heb het gevoel dat vriendinnen me expres wijn aanbieden om te checken of ik het afsla... Gelukkig vergeten sommigen dat je tijdens de ongesteldheid gewoon kan drinken, dus hebben ze het niet door.

Maar goed, we zitten op dag 6 van ronde 2. Dus nog even geduld en dan kan het echte klussen weer beginnen.

Ik denk dat zonnetje maar eens moet gaan zorgen voor zonnig nieuws op het forum!!

Iedereen heel veel succes!

Martine

Hey meiden daar ben ik weer. Heb het even druk gehad met regelen voor onze bruiloft. Ik ben zo jaloers op degene die al aan het proberen zijn. Ben zo blij als het 26 juni is dan heb ik mijn laatste pil. Ik moet wel zeggen dat ik best wel bang ben voor het hele gebeuren. Omdat mijn vorige zwangerschap niet zo soepel verliep. Maar ze zeggen dat iedere zwangerschap anders is dus ik probeer het maar op me af te laten komen. 3 juni gaan we in ondertrouw best spannend allemaal.
Groetjes Cindy

Ja Taraneh haha, 2009, tegen de tijd dat ik er eindelijk aan gewend ben is het alweer 2010!

Nou menstruatie is over, duurde dus maar 3 dgn, weet niet of t normaal is, maar k zag dat jij t ook had Daffy, gelukkig komen onze "kwaaltjes" een beetje overeen, dan is t voor mij een bevestiging dat t allemaal normaal is... Dus je wacht nog 1 menstratie af? Ik dacht dat je in april zou beginnen met klussen (staat in tabelletje vandaar).

Zonnetje ff spannend meis, wij wachten met je mee.

Tuurlijk is het  leuk als mensen om je heen net zwanger zijn of bevallen, maar het kan rot voelen als je zelf ook graag wil das waar  Martine. Maar weet je ik heb nu in mijn omgeving een meid die al 4 jaar wacht op een adoptiekindje (ze zijn al ruim 12 jaar bezig voor kids) en nu pas een vriendin die geopereerd is vanwege heftige buikpijn (wrs missed abortion) en dat na 10 rondes geduldig wachten. Das pas klote... ik leef echt ontzettend met haar mee, en dat gevoel is sterker geworden nu we zelf ook echt beginnen met klussen.

Solanum, ik heb ook al spulletjes (gekregen) hoor, best leuk, hopelijk brengt het geen ongeluk... en lukt t snel.
Ontpillen, is volgens de gynaecoloog onzin, hij zegt dat het alleen makkelijk is voor de termering van de zwangerschap, maar dat kunnen ze met de termijnacho ook prima zien. Voor mezelf vond ik het fijn om eerst te stoppen met de anticonceptie, en m'n cyclus te bekijken, maar nu ik eenmaal gestopt ben kunnen we niet meer wachten tot augustus. Hihi we gaan deze maand al lekker aan de klus!

Ik ben zelf bang dat mensen in onze omgeving erachter zullen komen als ik geen alcohol meer drink, lust best graag een wijntje en dat weet iedereen ook, ik heb ze afgelopen weekend (dankzij m'n menstruatie) toch weer een maandje kunnen foppen, heb op een verjaardag heerlijk wijn gedronken hihi... Zo blijft t toch ons geheimpje!

Nog maar 1 weekje Kristel! Leuk joh!
Quinta hoe is t met Tijn?
Liefs Tamaar

Hi Ladies,

Ben wel regelmatig online, nu ik vakantie heb. Gelukkig is er genoeg afleiding door het geweldige weer en de ophande zijnde verhuizing.
Het is niet gemakkelijk om de 'plannen' geheim te houden voor de omgeving. Zeker niet als je van een wijntje houdt ;). Wat ook echt vervelend is, is dat mijn huid best wel veranderd is. Met pil had ik nooit ergens last van, maar heb nu best wat puisjes :(
Maar goed, ik doe van alles om de boel om de tuin te leiden. Binnenkort ga ik met de brugklassen op kamp en doe ik gewoon een pilstrip die ik nog heb liggen in mijn toilettas. Doen jullie misschien ook gekke dingen?

Cindy geniet ook van de voorbereidingen van jullie trouwdag. Een leuke tijd :).

Groetjes,

Taraneh

Hallo meiden!
Gezellig dat iedereen regelmatig op het forum langskomt! Leuk om te lezen allemaal

tamamaatje Ik hoop zeker dat het geen ongeluk brengt dat ik al wat spulletjes heb gekocht!  Wat leuk dat jullie deze maand al gaan beginnen met klussen! Zou ik ook wel willen maar voor onze 'planning' komt het beter uit als we wachten tot de zomer..
Gelukkig vliegt de tijd en dan maar duimen dat het snel raak is!

Martine1983 Ik herken dat wel van die vriendinnen die je expres een wijntje of sigaretje aanbieden! Gelukkig mag ik dat nu nog wel maar straks moet ik dat toch zien te ontwijken dat lekkere roseetje...
Van het weekend op visite bij een vriendin met een kleine van 4 maanden zo leuk! Ik zag mijn man wel naar me kijken  ja ja ik weet dat je dat ook wil! hihi

Zonnetje25 Spannend! Ben zeer benieuwd..

Taraneh Lekker aan het genieten van je vakantie? Heerlijk zo veel vakantie als docente.Welke groep heb je?  Ik werk zelf in de kinderopvang en wij zijn gewoon 52 weken open per jaar!
Gelukkig over 8 weken lekker vakantie...

Tot gauw groetjes

Terug
Bovenaan