Ja Taraneh haha, 2009, tegen de tijd dat ik er eindelijk aan gewend ben is het alweer 2010!
Nou menstruatie is over, duurde dus maar 3 dgn, weet niet of t normaal is, maar k zag dat jij t ook had Daffy, gelukkig komen onze "kwaaltjes" een beetje overeen, dan is t voor mij een bevestiging dat t allemaal normaal is... Dus je wacht nog 1 menstratie af? Ik dacht dat je in april zou beginnen met klussen (staat in tabelletje vandaar).
Zonnetje ff spannend meis, wij wachten met je mee.
Tuurlijk is het leuk als mensen om je heen net zwanger zijn of bevallen, maar het kan rot voelen als je zelf ook graag wil das waar Martine. Maar weet je ik heb nu in mijn omgeving een meid die al 4 jaar wacht op een adoptiekindje (ze zijn al ruim 12 jaar bezig voor kids) en nu pas een vriendin die geopereerd is vanwege heftige buikpijn (wrs missed abortion) en dat na 10 rondes geduldig wachten. Das pas klote... ik leef echt ontzettend met haar mee, en dat gevoel is sterker geworden nu we zelf ook echt beginnen met klussen.
Solanum, ik heb ook al spulletjes (gekregen) hoor, best leuk, hopelijk brengt het geen ongeluk... en lukt t snel.
Ontpillen, is volgens de gynaecoloog onzin, hij zegt dat het alleen makkelijk is voor de termering van de zwangerschap, maar dat kunnen ze met de termijnacho ook prima zien. Voor mezelf vond ik het fijn om eerst te stoppen met de anticonceptie, en m'n cyclus te bekijken, maar nu ik eenmaal gestopt ben kunnen we niet meer wachten tot augustus. Hihi we gaan deze maand al lekker aan de klus!
Ik ben zelf bang dat mensen in onze omgeving erachter zullen komen als ik geen alcohol meer drink, lust best graag een wijntje en dat weet iedereen ook, ik heb ze afgelopen weekend (dankzij m'n menstruatie) toch weer een maandje kunnen foppen, heb op een verjaardag heerlijk wijn gedronken hihi... Zo blijft t toch ons geheimpje!
Nog maar 1 weekje Kristel! Leuk joh!
Quinta hoe is t met Tijn?
Liefs Tamaar