wie stopt ook met de pil in augustus 2009??

Jeetje Ryane, wat verschrikkelijk. Gecondoleerd.
Veel sterkte toegewenst.

Taraneh

Sterkte Ryane! Moeilijke tijd ga je tegemoet, veel sterkte meid.

Zo zonnetje, ik ben vandaag de eerste die je heel veel succes gaat wensen! Ik zit (weer) in de nachtdienst, en tis nu zaterdag, ik moets meteen an je denken. Ik hoop dat 't zo is voor je!

Veel liefs Tamamaatje xxx

Ryane, Gecondoleerd, wat vrezelijk zeg. heel veel sterkte. wil je je ei even kwijt of iets dan mag je altijd een berichtje plaatsen horen (hoeft echt niet over zwanger worden te zijn, we zijn er voor je). STERKTE  

Zonnetje, en en ik ben erg nieuwschierig!!!!

heey meiden,

heb getest vanmorgen en hij was negatief..zoals ik al dacht.
denk dat het gewoon ontpillen is..we wachten nu maar af tot ik ongesteld word..
hoop dat het niet te lang duurt!als ik het te lang vind duren ga ik gewoon naar de huisarts om te overleggen met hem en wat hij ervan vind.
had ook best een zware pil misschien heeft dat er ook mee te maken.

heel lief dat jullie zo aan me dachten!
fijn weekend meiden!

groetjes zonnetje

Hey Zonnetje,

Je bent er erg nuchter onder gelukkig, maar een positieve test was natuurlijk wel erg leuk geweest.. Als je een periode de pil gebruikt heb, kan het idd best lang duren voordat je cyclus weer normaal is. Het kan ook zo zijn dat je alles gewoon functioneert, maar dat je een late ovulatie gehad hebt, dan kan je misschien over een week positief testen.. De huisarts raadplegen als het langer duurt is een goed idee denk ik.

@iedereen. Ik ben het zeker met Quinta eens. Het is geen probleem hier ook andere dingen de bespreken dan zwangerschap gerelateerde onderwerpen. Ryane, we horen hier graag hoe het met je is. Nogmaals veel sterkte.

Taraneh

hoi hoi,

ja het was zeker leuk geweest als de   test positief was..maar gelukkig ga ik er al vanuit dat het toch wel een half jaar of langer duurt voor ik zwanger ben.alles wat eerder is is heel fijn! ik ben van plan als ik over een week ongeveer nog niet ongesteld ben   nog een keer te testen voor de zekerheid.en voor de rest moet ik maar afwachten..
in juni ga ik een weekje op vakantie met me moeder dus das wel leuke afleiding!!

groetjes zonnetje

Hai iedereen,

Ryane gecondoleerd, wat een vreselijke gebeurtenis!

Zonnetje, jammer dat de test negatief was. Ik hoop dat je volgende test wel positief is en dat je anders snel ongesteld mag worden zodat je weet dat alles werkt!

Ik zit op dag 11 van ronde 2, dus we zijn alweer aan de klus. Ik heb het idee dat het eitjes tijd is, of bijna. Had volgens mij al wat vruchtbaar slijm, dus wie weet.

Martine

Hey Zonnetje,

Balen dat je negatief getest hebt vandaag, maar het kan inderdaad zoals Taraneh zegt dat je een late eisprong hebt (gehad) en dus een langere cyclus hebt deze keer.
Maak je er niet te veel zorgen over he meid!

En als je je er echt niet lekker bij voelt, inderdaad gewoon even de huisarts raadplegen.

Groetjes,
Daffy

Terug
Bovenaan