wie stopt ook met de pil in augustus 2009??

Jammer zonnetje...
Inderdaad wel verstandig om nog ff te wachten en opnieuw te testen, je weet maar nooit tenslotte. Als het niet zo mag zijn dan hoop ik dat je snel ongesteld wordt dan kun je verder...
Liefs Tamamaatje

Hoi allemaal,

Ik las dit bericht en wilde direct even reageren. Ik ben Leonie 28 jaar en in Augustus gaan we proberen zwanger te worden. Wij hebben voor Augustus gekozen omdat we 15 augustus trouwen en dat leek ons een mooie dag om dan ook maar de anticonceptie de deur uit te doen. Ik heb nog overlegd met de huisarts maar zij vond het niet nodig om eerder met de nuvaring te stoppen om te 'ontpillen' aangezien het redelijk snel uit je systeem is en zij zou ook niet wachten met zwanger worden tot de eerste menustratie omdat ze het tegenwoordig redelijk goed kunnen terugrekenen. Bovendien is de kans niet zo groot dat het gelijk de eerste keer raak is . Wel adviseerde ze direct na stoppen foliumzuur te gaan slikken. Zijn er verder nog zaken waarmee jullie je voorbereiden op zwanger worden, i.e. anders eten ofzo.?
Groetjes Léonie

Hallo dames
Ik ben nieuw hier ben een mama van 29 jr van een zoon van bijna 8 jaar
en met mij nieuwe vriend willen wij eind dit jaar aan kinderen beginnen
hij heeft nog geen kinderen.
Ben al gestopt met de pil al poosje iemand wat tips voor mij ?
gr bianca

hallo allemaal!

@ Ryane: meid ik wens je heel veel sterkte in deze moeilijke tijd. Ik kan mij voorstellen dat je hoofd nergens anders naar staat, behalve bij dit grote verlies. We staan  allemaal voor je klaar om je te steunen.

@Zonnetje: knap dat je jezelf instelt op een half jaar. Het lijkt mij heel moeilijk. Zeker als ik iets wil wil ik het ook direct.. slechte eigenschap, i know... Wel jammer dat het niet raak is, maar wie weet de volgende keer weer!

@ Leonie 28 & jongemama 2001-1980: welkom bij dit topic. Leuk dat jullie ook dit jaar (weer) aan de kinderen gaan beginnen. Heel veel succes uiteraard en natuurlijk horen we graag de vorderingen.

Hier gaat vanavond de laatste pil ingeslikt worden. De condooms zijn in huis gehaald en zit op mijn ongesteldheid te wachten. Ik moet eerlijk bekennen dat ik mij al 2 weken 'raar' voel. Ik heb het idee dat ik schijnzwanger ben... haha dat klinkt raar... Afijn, ik heb tijdens mijn vruchtbare periode een aantal dagen diarree gehad, en sex. Pas vorige week kwam dit in mij op en voelt mij lichaam gewoon anders dan anders. Toch gewoon de pil doorgeslikt. Het is natuurlijk ook een enorm sterk verhaal, daarom heb ik ook het idee schijnzwanger te zijn. ik zie alleen maar spoken en zodra ik een pijnscheut  in de vorm van 'menstruatiepijn' voel, denk ik gelijk dat ik zwanger ben.

Toch voor de zekerheid, volgende week een testje doen, aangezien de pil altijd een bloeding verzorgt?

Groetjes
Kristel

Hallo meiden!

Gezellige moederdag gehad? Ikke wel het was super weer en hebben dan ook heerlijk bij allebei de moeders in de tuin gezeten..
Inmiddels is er al weer een hoop geschreven en gebeurd lees ik !

Ryane gecondoleerd! Wat erg zeg wat er is gebeurd.. ik leef erg met je mee en wens je veel sterkte!

Bloemsie
Spannend dat je dinsdag gaat beginnen aan je laatste pilstrip! Ga je eerst ontpillen of gelijk aan de klus? om op het werken terug te komen..Ik zou na mijn zwangerschap het liefste twee dagen willen gaan werken maar dat moet dan wel haalbaar zijn financieel natuurlijk.

Cindyn Hoe gaat het met de voorbereidingen? Spannend hoor! Als je nog tips nodig hebt? Wanneer mag je je jurk weer passen? Vond ik zo leuk om te doen

Zonnetje Al ongi geworden? Ik vind wel dat je er heel positief tegen aan kijkt hoor heel knap! Volgende poging beter toch?
Idd lekker genieten binnekort van je vakantie.. wij gaan ook in jullie heerlijk!

Tot gauw groetjes allemaal!

Hoi Ladies,

Weer nieuwe 'gezichten' . Leonie en Bianca, welkom.

@Leonie. Ik begin 4 wk van te voren met foliumzuur. Wat ik daarnaast nog doe, is zorgen dat ik een paar kilootjes kwijt ben en ik ben gaan fitnessen. Ik wil ervoor zorgen dat mijn spieren in goede conditie zijn, omdat ik in eerdere zwangerschappen erg veel last gehad heb van bekkeninstabiliteit. Ik hoop hierdoor minder last te hebben en beter te herstellen nadien.  Anders eten vind ik niet nodig, omdat ik best gezond eet.

@Jonge mama. Leuk, je zit in min of meer dezelfde situatie als ik. mijn man en ik gaan voor ons eerste, maar ik heb al twee dochters, waarvan de jongste 8 jaar is. Ik ben ontzettend benieuwd hoe we het samen gaan ervaren. Tips? Geniet van dit nieuwe begin!

@Kristel. Ik zou gewoon ff testen. Kan geen kwaad en het neemt je onzekerheid weg. scheelt weer stress..

Zo meisjes. Dat was t weer ff. Ik hoop dat iedereen een leuke moederdag heeft gehad en dat we volgend jaar allemaal onze eigen moederdag mogen vieren (bevallen of niet )

Taraneh

NAAM
KINDJE
ONTPIL/KLUSSEN
PIL /ENZ
RONDE
 NOD                  

Zonnetje  25jr
  1e
Maart              April
Pil
1

Welkom kindje           23jr
  1e
    -                         Juni
Nuvaring

BB10             34jr
    1e
April                  April
Pil
2

Daffy               27jr
    1e
Maart             Juni
Pil

Kadwiel      23jr
     1e
Mei                      Aug
Pil

Rian                26jr  
     1e          
 April                  Juni                    
Pil                    

Marije           21jr
    1e
Aug                        Aug
Pil

Levine         26jr
    1e
Juni                   Aug
Pil

Quinta          30jr
    2e
Aug                        Aug
Spiraal

Tamara   25jr
    1e
April                   Mei
Implanon
1
+/-29Mei

Martine     26jr
    1e
April                 April
Pil
2
+/-29Mei

Annet            27jr
       1e      
April                      April                  
 Pil                        
1                            

Cindy           26jr
       2e
Juni                     Juli            
Pil

Tara               23jr
       2e
Aug                         Aug
Pil

Bloemsie27jr
      1e
Juni                     Juni
Pil

Solanum  26jr
      1e
Aug                          Aug
Pil

Taraneh    33jr
      1e
April                   Juni
Pil

Floortje    ?              
     1e    
Augustus  Augustus    
Pil                        

Jongmama29jr
2e
Augustus  December      
Pil  

Leonie               28jr
1e
 Augustus Augustus
Nuvaring

Nieuwe meiden WELKOM. Leuk dat jullie mee kletsen.

Ik heb jullie in ons lijstje gezet.

Ik heb niet echt veel tips om te doen voor je zwangerschap maar is wel belangrijk om met foliumzuur te beginnen als je stopt met de anticoncetie.

ik kan jullie als jullie het handig vinden nog even de site naam geven waar je kan uit rekenen wanneer je je eisprong ongeveer hebt???

http://www.predictor.nl/content.asp?page=641

groetjes quinta

Terug
Bovenaan