hallo allemaal!
@ Ryane: meid ik wens je heel veel sterkte in deze moeilijke tijd. Ik kan mij voorstellen dat je hoofd nergens anders naar staat, behalve bij dit grote verlies. We staan allemaal voor je klaar om je te steunen.
@Zonnetje: knap dat je jezelf instelt op een half jaar. Het lijkt mij heel moeilijk. Zeker als ik iets wil wil ik het ook direct.. slechte eigenschap, i know... Wel jammer dat het niet raak is, maar wie weet de volgende keer weer!
@ Leonie 28 & jongemama 2001-1980: welkom bij dit topic. Leuk dat jullie ook dit jaar (weer) aan de kinderen gaan beginnen. Heel veel succes uiteraard en natuurlijk horen we graag de vorderingen.
Hier gaat vanavond de laatste pil ingeslikt worden. De condooms zijn in huis gehaald en zit op mijn ongesteldheid te wachten. Ik moet eerlijk bekennen dat ik mij al 2 weken 'raar' voel. Ik heb het idee dat ik schijnzwanger ben... haha dat klinkt raar... Afijn, ik heb tijdens mijn vruchtbare periode een aantal dagen diarree gehad, en sex. Pas vorige week kwam dit in mij op en voelt mij lichaam gewoon anders dan anders. Toch gewoon de pil doorgeslikt. Het is natuurlijk ook een enorm sterk verhaal, daarom heb ik ook het idee schijnzwanger te zijn. ik zie alleen maar spoken en zodra ik een pijnscheut in de vorm van 'menstruatiepijn' voel, denk ik gelijk dat ik zwanger ben.
Toch voor de zekerheid, volgende week een testje doen, aangezien de pil altijd een bloeding verzorgt?
Groetjes
Kristel