wie stopt ook met de pil in augustus 2009??

hoi meiden.
ik ga ook in augustus met de pil stoppen. ik vond het wel een goed idee om te wachten tot de vakantie maar vind het eigenlijk wel heel moeilijk. zou het liefste meteen beginnen maar mijn vriend wil ook nog even wachten.

Hee meiden, ik ben terug van weggeweest! De vakantie was heerlijk ik heb daar lekker kunnen uitwaaien. Helaas op de thuiskomdag (vandaag) ongi geworden. Dus maar een cyclus van 25 dagen. Wie wil mij op het lijstje zetten voor de 2e ronde?

Ik ga straks alles op mijn gemak ff bijlezen,
X BB

heey BB10,

fijn dat je een leuke vakantie hebt gehad!
dus al met 25 dagen ongesteld..ach kan je tenminste aan ronde 2..
ik zit nu op dag 33 en nog niks...zaterdag een test doen,maar ga er al helemaal vanuit dat ik niet zwanger ben,daarom hoop ik eigenlijk dat ik voor zaterdag ongesteld ben.
zou natuurlijk geweldig zijn als ik zwanger ben maar voel en merk niks dus zal wel niet,daarom wil ik ongesteld worden! wel mooi eigenlijk voor de eerst keer een cyclus van 25,volgende keer vast 28,zou super voor je zijn he! nog mooier als je ronde 2 zwanger word!!

groetjes zonnetje

Hallo meiden
Alles goed? Morgen alweer donderdag de weken vliegen voorbij..  Op naar augustus!

Bloemsie Ik werk ook 24 uur en val soms nog wat extra in maar vind het ook perfect zo!
Op mijn vorige werk mocht het mee nemen van je eigen kindje ook niet omdat het kleinschaliger was, ben blij dat het hier wel mag omdat mijn man nogal lange dagen werkt en het halen en brengen anders een beetje lastig zou worden..
Hoop dat ik het dan niet hoor huilen want dat zou ik wel weer moeilijk vinden!
Zou jij na je zwangerschap ook nog drie dagen blijven werken of nog niet over na gedacht? Ben benieuwd wat ik kwijt zal zijn aan kinderopvang, wil natuurlijk nog wel wat centjes overhouden

Taraneh Lijkt me een pittige leeftijd hoor die pubers! Ik heb ook een jaar Pabo gedaan maar was achteraf denk ik nog iets te jong.. Ik vind het wel knap hoor zo n hele verantwoording van 30 leerlingen!

Marije2121
Ik hoop ook voor jullie dat je er in augustus voor kan gaan! Als er iets in je hoofd zit is het moeilijk om dat idee uit te stellen denk ik..  Dat klussen zie ik ook al helemaal voor me.. ben dus niet de enige die de ideeen voor de kinderkamer al een beetje in mijn hoofd heb!

Zonnetje Spannend zeg dat afwachten!Ik leef met je mee, de test ligt zeker al klaar? Ik hoop voor je dat het raak is of anders dat je gauw  ongesteld wordt dat kun je weer een beetje ontspannen.. Voorlopig blijft het in je hoofd rondspoken he zou het zo zijn?

BB10 Lekkere vakantie  gehad? Balen dat je ongi bent geworden maar nu weet je in ieder geval wel je cyclus.. Op naar ronde 2 spannend!

Floortjenachtegaal
Welkom! Gezellig dat je ook meekletst..
Ik snap dat je ook het liefst meteen wil beginnen, dat heb ik ook.Vooral omdat er nu om me heen zoveel zwanger zijn of lijken te zijn in de omgeving (komt denk ik omdat ik er nu extra op let )En omdat het nu zo dichtbij komt he?  Een beetje geduld heb ik nog wel gelukkig vliegt de tijd en kunnen we snel beginnen..
Je moet het maar zo bekijken kunnen we nog even goed sparen , veel info lezen en ideeen opdoen

Wat een tekst geworden..genoeg gekletst! Tot gauw Groetjes

Hi Ladies,

Weer nieuwe aanwas in het groepje 'augustusstoppers' . Floortjenachtegaal, gezellig dat je meekletst.

@Marije. Leuk hè, een huis opknappen! Wij krijgen half mei de sleutel en ik heb nu al alle vloerbedekking, verf, behang en gordijnen uitgezocht. De 'babykamer', die we stug logeerkamer blijven noemen, voorzien we van laminaat en de muren sousen we wit, zodat we het kamertje als het bingo is, eenvoudig kunnen aanpassen met een kleurtje en leuke gordijnen.  
Werk jij trouwens in het bo of wo? Voor kinderopvang straks, maakt het de eerst 4 jaar nog niet veel uit, maar daarna is het super te combineren met de zorg voor een kindje . Lekker tegelijk vakantie enzo.

@Solanum. Pubers zijn geweldig, maar ik ben wel blij met mijn leeftijd (33). Op mijn 28e ben ik begonnen met de opleiding. Als ik direct na het voortgezet onderwijs door was gegaan, weet ik niet of ik het gered zou hebben. Je wordt regelmatig uitgeprobeerd en krijgt soms de idiootste dingen naar je hoofd. Nu kan ik dat erg goed relativeren en geniet ik van de omgang met de leerlingen. Ik sta nu 4 jaar voor de klas en krijg er steeds meer plezier in. ik ga wel minder werken als er een kleine brulboei komt, want 32 u per week is best veel. Nu nog ff sparen voor leuk babyspul
Ik weet trouwens niet of ik jouw baan zou trekken.. Die kleintjes zijn veel minder aan te spreken op hun gedrag, je hebt veel geduld nodig (!) en daar ontbreekt het me soms aan ..

@BB10. Wel ff balen dat het de eerste ronde niet raak was, maar 25 dagen is wel een supermooie cyclus .

Nou Ladies, weer genoeg gekletst. Groetjes voor iedereen en tot later.

Taraneh

NAAM
KINDJE
ONTPIL/KLUSSEN
PIL /ENZ
RONDE
 NOD                  

Zonnetje  25jr
  1e
Maart              April
Pil

Welkom kindje           23jr
  1e
    -                         Juni
Nuvaring

BB10             34jr
    1e
April                  April
Pil
2

Daffy               27jr
    1e
Maart             April
Pil
2

Kadwiel      23jr
     1e
Mei                      Aug
Pil

Rian                26jr  
     1e          
 April                  Juni                    
Pil                    

Marije           21jr
    1e
Aug                        Aug
Pil

Levine         26jr
    1e
Juni                   Aug
Pil

Quinta          30jr
    2e
Spiraal

Tamara   25jr
    1e
April                   Mei
Implanon
1
+/-29Mei

Martine     26jr
    1e
April                 April
Pil
2
+/-29Mei

Annet            27jr
       1e      
April                      April                  
 Pil                        
1                            

Cindy           26jr
       1e
Juni                     Juni            
Pil

Tara               23jr
       2e
Aug                         Aug
Pil

Bloemsie27jr
      1e
Pil

Solanum  26jr
      1e
Aug                          Aug
Pil

Taraneh    33jr
      1e
April                   Juni
Pil

Floortje    ?              
     1e    
Augustus  Augustus    
Pil                        

Goeienavond!

@Taraneh, als mijn vrijgezellenfeest is geweest, zal ik zeker een verslagje schrijven. :)

@Marije, ik heb ook onwijs veel zin om te beginnen met klussen en verhuizen. Kan niet wachten! Er moet in onze woning erg veel gebeuren, maar het valt in onze vakantie, dus dat is ideaal. Leuk toch, dat je al ideeën opdoet voor de babykamer! :) Daar ben ik nog niet zo mee bezig eigenlijk, maar dat komt vanzelf wel, als het zover is!

@Floortje, welkom en leuk dat je komt meeschrijven.

@BB10, welkom terug. Fijn dat je vakantie leuk was en dat je lekker hebt kunnen uitwaaien! Jammer van je ongesteldheid, op naar de volgende ronde!

@Solanum, ik werk naast mijn vaste 24 uur ook wel eens extra. Wel ideaal dat je je eigen kindje zo kunt meenemen naar je werk! Zoals ik er nu over denk, wil ik gewoon drie dagen blijven werken. Misschien denk ik er tegen die tijd heel anders over. :p En jij?

Ik ga dinsdag beginnen met mijn laatste pilstrip, jippie! :))

Fijne avond allemaal!

quote: quinta78 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('07-05-2009 18:41:23'));

NAAM
KINDJE
ONTPIL/KLUSSEN
PIL /ENZ
RONDE
 NOD                  

Zonnetje  25jr
  1e
Maart              April
Pil

Welkom kindje           23jr
  1e
    -                         Juni
Nuvaring

BB10             34jr
    1e
April                  April
Pil
2

Daffy               27jr
    1e
Maart             April
Pil
2

Kadwiel      23jr
     1e
Mei                      Aug
Pil

Rian                26jr  
     1e          
 April                  Juni                    
Pil                    

Marije           21jr
    1e
Pil

Levine         26jr
    1e
Juni                   Aug
Pil

Quinta          30jr
    2e
Spiraal

Tamara   25jr
    1e
April                   Mei
Implanon
1
+/-29Mei

Martine     26jr
    1e
April                 April
Pil
2
+/-29Mei

Annet            27jr
       1e      
April                      April                  
 Pil                        
1                            

Cindy           26jr
       2e
Juni                     Juli            
Pil

Tara               23jr
       2e
Aug                         Aug
Pil

Bloemsie27jr
      1e
Pil

Solanum  26jr
      1e
Aug                          Aug
Pil

Taraneh    33jr
      1e
April                   Juni
Pil

Floortje    ?              
     1e    
Augustus  Augustus    
Pil                        

zag dat er een foutje was gemaakt bij mij.

Terug
Bovenaan