Hi Ladies,
Weer nieuwe aanwas in het groepje 'augustusstoppers' . Floortjenachtegaal, gezellig dat je meekletst.
@Marije. Leuk hè, een huis opknappen! Wij krijgen half mei de sleutel en ik heb nu al alle vloerbedekking, verf, behang en gordijnen uitgezocht. De 'babykamer', die we stug logeerkamer blijven noemen, voorzien we van laminaat en de muren sousen we wit, zodat we het kamertje als het bingo is, eenvoudig kunnen aanpassen met een kleurtje en leuke gordijnen.
Werk jij trouwens in het bo of wo? Voor kinderopvang straks, maakt het de eerst 4 jaar nog niet veel uit, maar daarna is het super te combineren met de zorg voor een kindje . Lekker tegelijk vakantie enzo.
@Solanum. Pubers zijn geweldig, maar ik ben wel blij met mijn leeftijd (33). Op mijn 28e ben ik begonnen met de opleiding. Als ik direct na het voortgezet onderwijs door was gegaan, weet ik niet of ik het gered zou hebben. Je wordt regelmatig uitgeprobeerd en krijgt soms de idiootste dingen naar je hoofd. Nu kan ik dat erg goed relativeren en geniet ik van de omgang met de leerlingen. Ik sta nu 4 jaar voor de klas en krijg er steeds meer plezier in. ik ga wel minder werken als er een kleine brulboei komt, want 32 u per week is best veel. Nu nog ff sparen voor leuk babyspul
Ik weet trouwens niet of ik jouw baan zou trekken.. Die kleintjes zijn veel minder aan te spreken op hun gedrag, je hebt veel geduld nodig (!) en daar ontbreekt het me soms aan ..
@BB10. Wel ff balen dat het de eerste ronde niet raak was, maar 25 dagen is wel een supermooie cyclus .
Nou Ladies, weer genoeg gekletst. Groetjes voor iedereen en tot later.
Taraneh