A
Anoniem
Guest
@bloemsie ja de voorbereidingen gaan allemaal goed. Merk wel dat ik sinds vorige week wel echt de kriebels begin te krijgen hoor. Ben de hele tijd aan het denken of ik niks vergeten ben. Stiekem best al een beetje zenuwachtig en dan moet ik nog 4 maandjes wachten. Heb er wel echt zin in. Voor jou komt het echt al dicht bij he. Ga je alleen voor de wet trouwen of ook voor de kerk? Wij alleen voor de wet.
@iedereen ben niet veel hier maar dat komt nog wel als wij ook gaan beginnen. Ligt op het moment allemaal een beetje gevoelig vandaar. Maar alles komt goed. Straks toen ik van mijn werk kwam en mijn schoonmoeder mijn dochtertje thuis bracht kreeg ik zelf geplukte bloemetjes van shirley. Zo heet mijn dochtertje was echt zo schattig. Een kindje is echt het mooiste wat er is.
fijne avond nog groetjes cindy
@iedereen ben niet veel hier maar dat komt nog wel als wij ook gaan beginnen. Ligt op het moment allemaal een beetje gevoelig vandaar. Maar alles komt goed. Straks toen ik van mijn werk kwam en mijn schoonmoeder mijn dochtertje thuis bracht kreeg ik zelf geplukte bloemetjes van shirley. Zo heet mijn dochtertje was echt zo schattig. Een kindje is echt het mooiste wat er is.
fijne avond nog groetjes cindy