wie stopt ook met de pil in augustus 2009??

hallo meiden!

ik hoop dat iedereen ondertussen een fijne moederdag gehad heeft?

Hier is de eerste pilloze dag. Halelujah! uiteraard nog even wachten met het klussen (vanaf juli/augustus) en ben reuze benieuwd wat mijn cyclus gaat doen.

Toch voor de zekerheid een testje gedaan. Zo ongeduldig dat ik ben wel 3 dagen te vroeg. ik verwacht mijn NOD a.s. woensdag/donderdag pas. Maar nu vertelden zowel de  kruidvat en clearblue tests  'nee'. Aangezien de menstruatie door de pil toch wordt afgedwongen, probeer ik het vrijdag of van het weekend nog, om 100% zeker te zijn, maar ga ervanuit van niet.  

Groetjes
Kristel  

Jongmama, waarom denk hij dat. is dat onzekerheid of is er iets anders?

Hoi Ladies,

Sorry, lang niets geschreven.... je kent het wel drukdrukdruk.

Wat een meiden erbij zeg! Jeetje wat gezellig, is inderdaad wel moeilijk om alle namen en verhalen uit elkaar te halen... dus sorry als ik wat in de war haal.

Hier alles wel goed, afgelopen week zijn er 2 baby's geboren in mijn omgeving. Echt zo schattig!!! Lijkt wel een ware babyboom in mei.

Hoe is het met de meiden die al gestopt zijn?! Vast spannend allemaal!

Bij ons zijn ook alle voorbereidingen voor ons huwelijk in volle gang, moeten echt vaart maken om eea. te gaan regelen, maar heb vaak geen zin meer om 's avonds mijn PC nog aan te zetten, maar komend weekend moeten er echt wat knopen doorgehakt worden...
Leuk dat er meer meiden zijn die bezig zijn met hun bruiloft!

Nou Ladies, fijne dag nog!

Gr. Levine

Goeiemiddag,

Ben ik ook weer een keer. Heb het de laatste tijd echt enorm druk! Druk bezig met de laatste voorbereidingen voor de bruiloft en ook alvast begonnen met inpakken, omdat we in juli al gaan verhuizen!

@Cindyn, het komt nu zeker dichtbij, nog maar 4 weekjes! Echt onwijs spannend allemaal! Wij trouwen alleen voor de wet, niet voor de kerk.

@Rayne, wat een verschrikkelijk nieuws. Gecondoleerd en ontzettend veel sterkte in deze moeilijke periode.

@Solanum, ik ga inderdaad vanavond beginnen met de laatste pilstrip, spannend! Ik ga daarna niet ontpillen, we gaan er meteen voor. :)

@Alle nieuwe meiden, welkom!

Fijne middag!

Naam
Kindje
Ontpillen
Klussen
Anticonceptie
Ronde                                    
NOD              

Zonnetje  25jr
1e
Maart
April
Pil
1

Welkom kindje            23jr
1e

Juni?
Nuvaring

BB10             34jr
1e
April
April
Pil
1

Daffy               27jr
1e
Maart
Juni
Pil

Kristel            23jr
1e
Mei
Augustus
PIl

Rian              26jr    
1e            
April                  
Juni                    
Pil                                        

Marije         21jr
1e
Augustus
Augustus
Pil

Levine         26jr
1e
Juni
Augustus
Pil

Quinta         30jr
2e
Augustus
Augustus
Spiraal

Tamara      25jr
1e
April
Mei
Impanon

Martine        26jr
1e
April
April
Pil
1

Annet            27jr
1e            
April              
April              
Pil                                      
1                                                                      

Cindy          26jr    
2e              
Juni                
Juni                  
Pil                                        

Tara             23jr
2e
Augustus
Augustus
Pil

Bloemsie27jr
1e
Juni
Juni
Pil

Kadwiel       ?
1e
Mei
Augustus?
Pil

Solanum   ?
1e
Augustus
Augustus
Pil

poppedijntje        
3e

mei
spiraal
1                              1            juni                            
hallo allemaal heb mezelf toegevoegd op het lijstje,   was in het onderwerp gestop mei 2009 en daar wees quinta me op deze topic, moet heel wat lezen om op de hoogte te komen van jullie allemaal...

begrijp dat er nog neimand zwanger is??

Ha meiden alles goed?
Hier gaat alles z'n gangetje, druk met laatste weekje opleiding (ik ben er bijna vanaf!!!)
Ook rustigjes aan t klussen, de vruchtbare dagen zitten eraan te komen, dus k ben benieuwd hoe het deze maand zal gaan lopen...
Zonnetje, ik ben zo benieuwd hoe t met je gaat? Heb je al een dag in je hoofd voor de 2e test, of ben je inmiddels aant menstrueren?
Druk met de bruiloft meiden, das nou een voordeel van geregistreerd partnerschap hihi, geen drukte  12 juni in ondertrouw en hoef er nix voor te regelen, oh ja kopie van t paspoort van de getuigen. Wel een spannende tijd hoor, ik hoop er ooit zelf ook nog eens voor te komen staan. Met alles erop en eraan! (hopelijk met onze kleine d'r bij)
Groetjes Tamamaatje

WELKOM Poppedijntje.
Erg leuk dat je voor de derde gaat, iemand met nog meer ervaringen!!!! meiden altijd erg handig he.
Kan ik ook me vragen bij iemand kwijt hihihi

Meteen  een vraag hoe vond je je tweede zwangerschap met je eerste er bij vond je die zwaar?

Meiden ik vind die verhalen over trouwen zo leuk maar kindjes vind ik belangrijker (financieel), hoop ook ooit nog een te trouwen met onze kindjes als jonkertjes/bruidsmeisje.
Wat zou het geweldig zijn als onze tweede een meisje word maar een jongen is ook van harte welkom hoor.

Groetjes Quinta

Aaaaaaaaaaaaaaarrrrrrrrrrrgggggg, ik moet echt even mijn ei kwijt hoor meiden!
Gisteren een discussie  gehad met mijn vriend. Ik wilde gisteren even praten over zwanger worden enzo,  aangezien we er na mijn komende menstruatie voor willen  gaan, en toen werd hij helemaal chagrijnig. Hij vindt dat ik er te veel over praat en hij irriteert zich daaraan. Ik dacht echt dat ik gek werd!. Al ruim twee jaar loop ik met deze sterke kinderwens rond, hij was er nog niet aan toe, dus ik heb twee jaar heel geduldig op hem gewacht. Er zijn echt tijden geweest waarop ik heb gedacht dat hij nooit aan kinderen toe zou zijn. Begin dit jaar was er dan eindelijk het verlossende woord, hij wilde er ook helemaal voor gaan! Natuurlijk ben ik na twee jaar wachten echt door het dolle heen en kan ik nergens anders meer aan denken. Niet zo raar toch?
Maar hij wil er verder helemaal niet over praten en hij is er ook helemaal niet mee bezig. Ik heb een boekje in huis over zwanger worden en ik heb hem gevraagd om dit ook eens door te lezen, zodat hij ook een beetje weet hoe of wat. Dit boekje ligt al 4 maanden in huis, en hij heeft nog niet eens de moeite genomen om het  even door te bladeren. Ik ben nog steeds bang dat hij er ineens op terugkomt en dat hij volgende maand zegt dat hij er toch nog niet helemaal voor durft te gaan. Dat kan ik echt niet aan hoor.

Ik weet echt even niet wat ik er nu van moet denken . Is dit normaal bij mannen?

Groetjes,
Daffy

Terug
Bovenaan