wie stopt ook met de pil in augustus 2009??

NAAM
KINDJE
ONTPIL    KLUSSEN
ANTICONC
RONDE
       NOD        

Zonnetje      25jr  
          1e
Maart                April
       Pil
       1

Welkomkindje  23jr  
          1e
                                   Juni
   Nuvaring

BB10                  34jr
          1e
April                   April
       Pil
       2

Daffy                    27jr
           1e
Maart                Juni
       Pil

Kadwiel        23jr
          1e
Mei                        Augustus
       Pil

Rian                    26jr                  
           1e        
April                      Juni                  
       Pil                        

Marije               21jr
          1e
Augustus Augustus
       Pil

Levine              26jr
          1e
Juni                      Augustus
       Pil

Quinta              30jr
          2e
Augustus Augustus
   Spiraal

Tamara          25jr
           1e
April                      Mei
 Implanon
       1
29 mei

Martine            26jr
          1e
April                      April
       Pil
       2
29 mei

Annet                  27jr                
           1e        
April                      April                  
       Pil                          
         1                

Cindy                  26jr
           2e
Juni                      Juli
       Pil

Tara                      23jr
           2e
Augustus Augustus
       Pil

Bloemsie    27jr
          1e
Juni                     Juni
       Pil

Solanum     26jr
          1e
Augustus Augustus
       Pil

Taranah         33jr
          3e
April                   Juni
       Pil

Floortje                ??                
           1e        
Augustus  Augustus
       Pil                        

Jongmama  29jr
           2e    
December  Decmber
       X

Leonie                  28jr
          1e
Augustus Augustus
  Nuvaring

Poppedijntje ?
          3e
Mei                        Mei
     Spiraal
               1          
 1  Juni      

heey meiden,

wat is het gezellig druk hier!
leuk dat er zoveel geschreven is!

lief dat je aan me denkt tamamaatje :) ik ben nog steeds niet ongesteld...
denk dat ik zaterdag maar weer ga testen..maar eigenlijk weet ik gewoon dat ik niet zwanger ben..zou natuurlijk super zijn maar heb helemaal geen kwaaltjes.
mijn vriend zit in het buitenland voor werk en we willen steeds samen testen dus daarom wacht ik tot zaterdag.we zullen het moeten afwachten,morgen zit ik al op dag 40!!

ik hetken het mannen probleem ook hoor!
mijn vriend was eerst ook heel terug houdend maar toen ben ik een gesprek met hem aangegaan en hem echt heel duidelijk gemaakt dat ik het zooo graag wil,en er nu helemaal klaar voor ben,en hem gezegd waarom zullen we wachten,je weet nooit wat het je leven je biedt (hij maakte zich zorgen om zn studie en dat ie er nog niet klaar voor was) en toen een weekje ofzo later begon hij er zelf over van waarom zullen we wachten ja je hebt gelijk laten we er nu voor gaan! heerlijk moment vond ik dat!

wat vinden jullie,wanneer zou ik naar de huisarts gaan??
als ik met een cyclus van 50 dagen ofzo nog niet ongesteld ben,of eerder of langer wachten?weet dat het ontpillen is maar maakt me ook wel klein beetje onzeker nu..

liefs zonnetje

Lieve meiden,

Bedankt voor jullie reacties! Echt super fijn dat ik het even bij jullie kwijt kon
Ik laat het gewoon eventjes rusten en ga het er de rest van de week even niet over hebben met hem. Ik snap heel goed dat hij het allemaal eng vind, maar ik denk dat hij niet doorheeft dat ik het ook allemaal best eng vindt en dat dat er gewoon helemaal bij hoort.  Maar ja, mannen lijken soms  inderdaad echt wel van een andere planeet te komen dan vrouwen.

Zonnetje,  dag 40 alweer joh! Ik zou inderdaad bij dag 50 maar eens contact opnemen met de huisarts. Vind het echt  super vervelend voor je,  die onzekerheid  of je nu zwanger bent of niet lijkt me niet leuk.  Hopelijk heb je gauw een  positieve test in handen of wordt je ongesteld, dan kun je in ieder geval door naar ronde 2. Succes zaterdag met testen en hou ons op de hoogte!

Groetjes,
Daffy

Wat schrijven jullie af en toe veel zeg, niet bij te houden! Daffy poeh, mannen! HERKENBAAR... Ik geloof dat we dit allemaal doorgemaakt hebben, mannen willen wel en dan weer niet en dan weer wel en dan weer niet... plankenkoorts zeg ik. Bij ons is t ook zo geweest, maar nu heeft hij t er vaker over dan ik. Alleen met planningen loop ik nog op kop, over sommige dingen denkt ie dan gewoon niet zo na... Geplande feestjes met bob-ben enzo, dan zeg ik tsja als ik zwanger ben drink ik toch niet... duh dan rij ik wel! En de wintersprot die tegen februari toch weer willen doen, met het boeken nog ff wachten zeg ik dan en daar denkt ie ook niet over na. Verder draaien ze 9 van de 10 x snel bij als je het inderdaad ff laat rusten, heb ik 'n maand geleden ook tegen Kristel gezegd en kijk is hoe dat is afgelopen, he Kristel?
Zonnetje dag 40 jeminee... wat wordt jou geduld op de proef gesteld meid. Pfff nog maar weer ff wachten dan, iets anders zit er niet op...
Nou ik zit op m'n werk, dus ik ga maar weer 'ns ff aan de slag!
Groetjes Tamamaatje

Hoi Ladies,

Tamaatje, jij hebt wel lef om op je werk gezellig te gaan zitten schrijven. Ik ben als de dood dat iemand ziet dat ik op deze site ben en vervolgens snapt dat ik graag zwanger wil worden. Grappig. Slim trouwens dat je je man laat weten dat een zwangere vrouw ook zo z'n voordelen heeft als er een feestje te vieren is.

Quinta, bedankt voor het nieuwe lijstje . Er zijn al flink wat meiden aan de klus. Spannend! Enne..trek je niks aan van mensen die vinden dat ze zich met jou gezinsplanning moeten bemoeien.. Mijn meisjes schelen 2 jaar en 4 maand. Ze spelen heel fijn met elkaar en dat was  misschien niet zo geweest als ze meer gescheeld hadden. Zo is overal wel wat voor te zeggen.

Zonnetje, balen dat het zolang duurt joh. Ik denk dat een huisarts nog niet zoveel doet, maar wellicht kan je gerustgesteld worden en daar zijn ze ook voor!

Groetjes voor iedereen

Taraneh

Hey Meiden,

wat kan er op een avond eigenlijk veel geschreven worden zeg...!

@ Daffy: je ziet de vele reacties van de andere meiden. Zoals Tamamaatje laat weten heeft zij mij nu ongeveer een maand geleden hetzelfde advies gegeven. Ik was er helemaal klaar voor, mijn vriend helemaal niet! Nog altijd bedankt daarvoor Tamamaatje!!!!!

Ik heb het er heel erg moeilijk mee gehad, maar het heeft geholpen. Nu gaan we vanaf juni van start aan ons gezinnetje. Tuurlijk vinden we het allebei spannend, maar leven we er ook naartoe.

@ Zonnetje, jeetje dag 40 alweer! dat duurt wel heel lang. Hartstikke vervelend als het zolang op zich laat wachten, want het liefste wil je gewoon weer beginnen met klussen.... of zwanger zijn!

Ik heb ooit een keer gehoord of gelezen dat als het langer dan 2 weken duurt als 'normaal' je naar de huisarts kan gaan. Dag 50 lijkt me dan ook wel een beetje redelijk. Veel succes ermee!

@ mijzelf: ben inmiddels ongesteld geworden. Uiteraard duidelijk in mijn agenda genoteerd en nu een kwestie van tellen. Wat een heerlijkheid om de pil niet meer te slikken, echter hoop ik dit na een maandje nog te zeggen. Ik ben op mijn 13e namelijk begonnen met de pil omdat ik enorme last van menstruatiepijn had. Echt, dubbelliggen van de pijn, haast flauwvallen en enkel op bed kunnen liggen met een kruik. Had iemand daar vroeger ook last van? en hoe is dat gegaan met ontpillen? is dat weer teruggekomen of ben je erover heen gegroeid?

groetjes
Kristel

lieve meiden,

wat super dat jullie zo met me meedenken en voelen!!
echt heel fijn om het er hier ff over te hebben!
eerlijk gezegd denk ik eigenlijk ook niet dat me huisarts er nu wat aan doet..
dus wacht het maar af,tot ik echt te ongeduldig en onzeker word,dan ga ik wel!
heb natuurlijk ook kans dat ik een menstruatie oversla en dat het daarna allemaal weer werkt.hoe gaat het met de andere meiden die gestopt zijn met de pil,nog last van kwaaltjes?of is dat nu helemaal weg?

kadwiel,jij gaat toch op vakantie in juli?waar ga je heen?
ik ga in juni een weekje met mams naar tunesie,heerlijk in een all inclusief hotel aan het strand!! kijk er al helemaal naar uit! (zal je net zien dat ik dan ongesteld ben/word...)
haha. nog meer meiden met leuke vakantie plannen?

liefs zonnetje

Hey meiden

Mag ik hier ook mee kletsen?
Ik heb Gister mijn laatste pil genomen, wij gaan een poging wagen om zwanger te worden :D
We hebben helaas al een geschiedenis achter de rug maar gaan er met positieve geest voor.
heb vanmiddag multi zwanger gekocht van Etos met Extra Foluim zuur..!
Waarschijn wordt ik maandag nog ongesteld van de pil maar daarna moet me lijf het zelf gaan doen :D

xxx

Terug
Bovenaan