wie stopt ook met de pil in augustus 2009??

Hi Ladies,

Poppedijntje, ik ging er al vanuit dat je me er niet met opzet uitgezet had . Bij jou is deze maand je spiraaltje verwijderd, toch? Als je je zo raar voelt ben je misschien gelijk al zwanger, spannend! Dan ben je de eerste van ons clubje.

Welkom MammaLena, de vakantie is een prima tijd om zwanger te worden . Dat je zoontje dan uitgepubert is, kan je denk ik op je buik schrijven. Bij mijn oudste ontdekte ik al dat 'twee' en 'nee' niet alleen prachtig bij elkaar passen omdat het rijmt, maar dat 'nee' ook het lievelingswoord is van een tweejarige... Zuslief, die een heel ander karakter heeft dan haar oudste zus, nee-de er ook lustig op los op die leeftijd en bij mijn nichtje zie ik het nu weer gebeuren. Maargoed, als hij drie is, is het vast over .

Groetjes,

Taraneh

Hallo dames! daar zijn we weer!

@ Zonnetje25, Helaas gaan we niet in juli op vakantie, maar wordt het september, dit in verband met mijn werk. Waar we naar toe gaan weten we nog niet echt. Ik heb van alles in mijn hoofd zitten. Ik wil heel graag naar Italie (toscane), maar aan de andere kant zou ik het liefste verderweg willen gaan, als dit werkelijk de laatste zomervakantie zou zijn zonder kinderen. jaja, daar hebben we dan ook weer rekening mee te houden. New York, Zuid Afrika enzo staan nog op mijn lijstje, maar ja. We moeten ook weer sparen voor de 'toekomst'. Kortom... nog geen flauw idee! haha

@ Taraneh & Poppedijntje2002: bedankt voor de berichtjes. Ik moet eerlijk bekennen dat ik er nu al zo tegenop zie, en het duurt nog 4 weken! Ik ben ook erg benieuwd hoe het gaat lopen en wanneer het gaat gebeuren, na het slikken van de pil. Ik heb geen zin om 3 maanden op mijn ongesteldheid zitten wachten. Hopelijk dat mijn cyclus direct goed is.

@ mijzelf. Vandaag een drukke dag op werk gehad. Ben echt helemaal kapot. Nog even en ik ben bijna afgestudeerd (als het goed is in juni). Daarna kan ik mij volledig op mijn babytoestand storten, als ik het nu nog niet doe haha!

Meiden, fijne avond nog!

hoi allemaal,

in sept op vakantie is ook lekker toch kadwiel?!
wij zijn vorig jaar naar italie geweest,toscane,heel erg mooi en leuk,veel gezien.
florance en pisa enzo..
wij hebben de eerste 3 weken van sept vakantie (dat me me moeder is onverwachts tussendoor!) we willen het liefste ook ver weg maar ja de tuin enzo moet ook opgeknapt worden..en sparen willen we ook!! dus voor in sept hebben we ook nog niet echt plannen,we zien wel hoe alles is tegen die tijd.

kon me vandaag niet inhouden en heb een test gedaan..negatief..weer zoals ik al dacht maar eigenwijs als ik ben toch gedaan!
dus weeeer afwachten..en ik ben al zo geduldig type..(niet echt dus..)

leuk dat er weer nieuwe meiden bij zijn! gezellig!
welkom! lastig om alle namen te onthouden..

groetjes zonnetje

Hai allemaal,
Welkom Patries, Mamalena en Poppedijntje! Het wordt steeds drukker en gezelliger hier!

Dames voor iedereen die nog niet aan de klus is: de zomermaanden komen snel dichterbij! Voor je het weet is het juni, juli of augustus!

En tamaatje, heb je lekker geklust en misschien je ei gevoeld?

Wij hebben elke dag geklust, dus daar kan het niet aan liggen ;-)
Ik heb niet het idee dat ik m'n ei heb gevoeld. Had juist lichte steken rond dag 8.
Terwijl ik aan mijn temperatuurschema denk te zien dat mijn ei rond dag 13 of 14 geweest moet zijn, want dag 15 16 en 17 waren allemaal omhoog gegaan.
Wel lastig hoor dat temperaturen, nou ja, conclusies trekken dan. Mijn temp schommelt met de dag, en elke ochtend als ik meet geeft ie twee keer wat anders aan, pffff.

Ik herken jullie vakantieplannen ook wel: wij hebben de schoolvakantie vrij deze zomer, maar ja, sparen / zwanger zijn / misschien laatste keer zonder kinderen.... We weten het nog niet dus.... Maar ja, we zien wel.

Zonnetje, ik hoop dat je nog ongi wordt voor dag 50, en anders lijkt het me handig om ff naar de huisarts te gaan. Succes!

Martine

heey meiden,

mijn schatje is weer thuis!! gezellig!
denk dat het idd een goed idee is martine dat ik dan naar de huisarts ga..
misschien moet ik een beetje overdrijven hoe erg ik het vind en dat soort dingen..misschien stuurt ie me dan door ofzo..?

nu we het laatst over sparen hadden,hoeveel gaan/willen jullie ongeveer sparen?
best lastig natuurlijk ligt eraan wat je wilt voor kamertje..maar hebben jullie al een idee?

liefs zonnetje

Hey allemaal,

Tja, sparen... Wij gaan er niet echt extra voor sparen denk ik. We wonen nu een jaar in ons nieuwe huis, en overal ligt al mooi laminaat en de muren zijn al behangen. Het babykamertje is nu wit met groen op de muren (geverfd behang) en dat kunnen we zo in een andere kleur latexen. Ik verwacht dus niet zoveel kwijt te zijn. Misschien maximaal duizend euro, voor alles?  Kinderwagen, box, wat kleertjes, maxicosi en wat rommeltjes. Ik hoef ook niet alles nieuw, ik vind tweedehands ook goed.

Vinden jullie dat ook? Wat had jij in gedachten dan zonnetje?

Bovendien verwacht ik dat mijn ouders en schoonouders graag iets groots willen geven, kinderwagen en meubeltjes enzo...

Jeetje ik merk dat ik ongeduldig ben, van mij mag het nu wel raak zijn. Ook om de bevestiging te krijgen dat zwanger worden lukt enzo... Zijn jullie ook zo ongeduldig?
(Was deze week ook al weer  2 kraamvisites af geweest...)

Succes allemaal! En maar hopen dat onze mannen niet gek worden van ons
gezeur :)

Martine

Hallo meiden,

hier nog een laat berichtje.

over het sparen... We (mijn vriend en ik) hebben geen idee wat het allemaal werkelijk gaat kosten... een kindje. Zelf zijn wel altijd wel van die spaartypjes geweest. En ook kijkend naar huidige tijden en de verdere toekomst van ons kind (school, studie) zonder iets van ons huidige luxe leventje op te hoeven geven, zijn we bezig met een spaarpotje.

Niet alleen voor ons kindje, maar ook omdat mijn vriend wilt stoppen bij zijn werkgever en fulltime bezig wilt zijn met zijn eigen bedrijf, hebben we even een "overbruggings" of "overlevingskapitaal" nodig.

Waarschijnlijk gaan we wel alles nieuw kopen, maar niet het duurste van het duurste en zeker alleen het nodige. Lenen wordt lastig aangezien mijn vriendinnen of geen kind hebben, of zelf net zwanger zijn... Daarna gaat het in de opslag voor eventueel de volgende...

groetjes en fijn weekend iedereen!

hey meiden,

we willen wel wat gaan sparen,het babykamertje hoeft alleen maar een kleurtje verder is alles netjes.dus   tja dan wel verder echt alles kopen..geen idee wat ik van me schoonouders en ouders kan verwachten..
ik denk dat we ongeveer 2.500 willen sparen,dan kunnen we kopen wat we mooi vinden en we willen alles nieuw.als er dan geld over blijft is dat een spaarpotje voor als we nieuwe dingen nodig hebben voor ons kindje (kleding enzo..)
mocht er meer nodig zijn dan gebruiken we geld wat we over hebben elke maand van ons salaris.

hoe hebben jullie dat gedaan toen je zwanger was quinta?

groetjes zonnetje

Terug
Bovenaan