wie stopt ook met de pil in augustus 2009??

Ha mensen, ik ga in april stoppen met de pil. Dat is geen augustus maar mag ik toch met jullie mee kletsen?

Hoi meiden,

@ quinta: gelukkig gaat het alweer wat beter met je teen. Daar kan je flink last van hebben, ik heb eens een schaal op mijn teen laten vallen en toen heb ik een week in de kreukels gezeten omdat mijn nagel en teen helemaal blauw en opgezet werden. De teennagel is er  zelfs afgevallen (getsie), maar het is gelukkig weer helemaal goed gekomen
Een lijstje maken lijkt mij een super idee. Ik slik 20 maart mijn laatste pil. En als mijn menstruatie regelmatig komt, kunnen wij vanaf  half juli (20e)  gaan klussen.

@ BB10: welkom! Natuurlijk kun je gezellig met ons meekletsen. Ga je na het stoppen met de pil gelijk proberen om zwanger te worden of ga je ook eerst nog ontpillen?

Groetjes,
Daffy

Nee, ik ga niet ontpillen.  Dit wel na  overleg met mijn huisarts, zij vindt het niet nodig.
Wel wil ik  me aan de voorgeschreven tijd van foliumzuur slikken houden en dat is  4 weken. Dus na mijn volgende pilstrip is het  zover!    Dan weet ik natuurlijk niet hoelang mijn cyclus is maar daar komen we vanzelf achter  Dan kunnen we iig al serieus gaan klussen ipv oefenen.

Ik vind het stiekum wel erg spannend.

Hoi meiden,
zoals jullie hierboven hebben gelezen slik ik nog de pil. Maar ik had vrijdag ongesteld moeten worden en ben het nu nog niet (lees: zondagavond). Nu heb ik een paar weken geleden een zwangerschaps test gedaan, omdat ik twijfelde.
Ik vind het nu nog niet nodig om een test te gaan doen, omdat het om 2 dagen gaat.
Maar ik vind het wel vreemd. Ik ben eigenlijk altijd vrijdag of zaterdagochtend ongesteld en nu niet..... hmmm

hey

Ik ga een lijstje maken wanneer iedereen stopt met de  anticonceptie.    gaat ontpillen/ spiralen, nuvoringen of andere anticonceptie. En wanneer we aan het klussen gaan.

Als je niet in de lijst wilt zeg het dan even dan haal ik je er uit de lijst !!!!!

Hoping for a miracle soon: ik vind het een moeilijke vraag maar ik heb niet uit je tekst begrepen of je al een kindje hebt.

groetjes quinta

NAAM
Kindje
Ontpillen
Klussen
Anticonseptie
Ronde                                        

Zonnetje 25
1e
 mei
augustus
Pil

Welkom                             kindje
1e

augustus    

BB10
1e

April

Daffy 27
1e
Maart
juli/aug

Hoping for a mircale soon

mei

Baby23                              
1e                

Marije 2121
1e

augustus

Levinexx26xx
1e

augustus

Quinta
2e    
juni?
augustus?
Spiraal

Wat leuk dat lijstje...er staan al aardig wat namen tussen! Gezellig.

hoi quinta,

wat een goed en leuk idee dat lijstje!
echt leuk dat we nu met een groepje meiden naar die tijd toeleven!
met je teen weer wat beter?

BB welkom!
voor jou dus nog een maandje he!spannend hoor!
heb je lang de pil geslikt?

marije21:wat gek he dat je ongesteldheid niet komt?
heb je last van stress?daardoor kan het zijn dat je nog niet ongesteld bent.
of ben je in je pilstrip er een keer 1 vergeten?

groetjes,
zonnetje

Terug
Bovenaan