wie stopt ook met de pil in augustus 2009??

hoi meiden,

viel mij ook al op dat we stil waren,denk idd druk,en weinig inspiratie..lees wel mee en ook bij andere onderwerpen.
blijft toch een leuk forum dit!

daffy,ben je al aan het ontpillen?
ben benieuwd hoe je cyclus is, (je bent ook al een aantal jaar aan de pil toch?)
mijn vriend en ik hebben besloten eind mei begin juni te stoppen met de pil om te ontpillen,zouden eerst gewoon in aug stoppen,maar ben erg benieuwd naar me cyclus.
dus nog even geduld!

wat vervelend voor je dat je cyclus zo onregelmatig loopt zeg! (sorry even je naam kwijt..)
hoop voor je dat het snel veranderd!
leuk dat je meekletst!

fijn weekend nog allemaal!
groetjes,
zonnetje

Hallo,

Wij willen eind augustus, begin september proberen een kindje te maken.

Ik ben dan wel niet aan de pil, maar het lijkt me leuk om me een groepje in dezelfde spanning te zitten.

Ook ik ben namelijk al een tijdje aan het rondneuzen op internet over het zwanger worden. Mijn man is er ook wel mee bezig, al gooit hij er meer af en toe een opmerking uit.

hoi welkom kindje!

leuk dat je met ons meekletst!
het scheelt denk ik wel dat je niet aan de pil bent,je weet je cyclus al!
spannend he wachten tot het aug is!hier kunnen we er lekker over kletsen en elkaar steunen!

groetjes,
zonnetje

Aan welkom kindje: leuk dat je gezellig mee komt kletsen met ons, welkom!

Zonnetje: ik ben nog niet aan het ontpillen, maar ik zit al wel in mijn laatste pilstrip. A.s. vrijdag slik ik de laatste pil en dan  een aantal maanden veilig vrijen met condoom, zodat we eerst kunnen ontdekken hoe mijn cyclus in elkaar zit. Ik gebruik al meer dan 12 jaar de pil. Ik vind het steeds spannender worden, het komt nu alweer een stukje dichterbij!

Groetjes,
Daffy

hey meiden

Ik hoop dat we ons snel door de maanden heen kunnen kletsen. Maar ja wat zijn 4 maanden voor je het weet is het zo ver.

Trouwens hebben jullie al eens gedacht aan moeders voor moeders??
Ben dr wel vroeg mee maar denk dr eens over na of het wat voor je is.

Sorry ben even je naam kwijt, als je menstruatie deze maand niet komt zou ik ook naar de huisarts gaan, misschien kan hij je door sturen naar de gyn dat hij kijkt of hij iets kan vinden of iets kan geven om hem weer op gang te krijgen. Had je een menstruatie toen je nog aan de  pil was of niet?
Het is ook niet niks wat je hebt mee gemaakt, ik hoop dat je menstruatie snel op gang komt.
Hoe oud zijn je kids??

Wat ik nu weer heb, ik heb donderdag gehandbald en ze hebben weer flink op me teen staan dansen (hij was al blauw) maare moest gisteren toch maar ff naar de huisarts dacht ik, nu heeft hij er een gaatje ingeboord ohhh wat doet dat zeer zeg. Ik moet veel weken om de troep dr uit te krijgen. Loop nu al als een eendje en nog niet eens zwanger hahaha. maar ja zal ff door de pijn heen moeten bijten.

groetjes anita

hoi daffy,

wat spannend zeg!al bijna ontpillen,dan komt het zeker een stukje dichterbij!
ik moet nog even 2 maandjes geduld hebben,maar zoals quinta al zegt wat is 4 maanden he voor we het weten zijn we allemaal bezig om zwanger te worden!
hoop voor je dat je snel doorhebt hoe je cyclus is,en dat ie regelmatig is.

quinta,wat vervelend dat je al loopt als een eendje haha!
hopelijk gaat het snel beter met je en loop je weer normaal.

groetjes,
zonnetje

hoi hoi

het gaat al wat beter met lopen gelukkig, ach ff doorzetten he.

vinden jullie het leuk om een lijstje te maken wanneer iedereen stopt met de pil en/of begint met klussen voor een kindje. Dan kunnen we elkaar zo een beetje in de gaten houden en weten we wanneer de spannende tijd weer komt voor iemand.

Laat het even weten als je het leuk vind schrijf het dan even in je berichtje dan plaats ik ze wel allemaal in 1 overzichtelijk bericht.

groetjes quinta

ik gebruik de nuvaring en niet de pil, zoals in de topic naam stond.
Maar door het plaatselijk afgeven van hormonen is het wel zo dat ik niet net zols kan gaan krijgen als het ontpillen

Ik vind het leuk om zo samen te kletsen, want ben der inmiddels toch wel elke dag een beetje mee bezig, maar dat komt waarschijnlijk ook wel door het meekijken en schrijven op t forum.
We hebben er nog even over gedacht om als in mei of jullie te gaan proberen, maar stel dat ik in 1 of 2 maanden in het gunstigste geval zwanger zou zijn, komt t te vroeg.
Dan wordt het februari of maart en tja. Nee we hebben definitief besloten te wachten eind augustus

Terug
Bovenaan